Malowanie zacisków
No właśnie tu jest problem. Jedyne jakie znalazłem to są spraye a ja wolał bym pędzelkiem pogibać. Hamerajty nie mają jasnego odcieniu. Śnieżka do blachy ma ale wolę nie ryzykować malowania tym żeby mi po lecie zlazło całkowicie.
Jak już coś to pewnie bym się zdecydował na ten z aukcji spray. Widziałem w norauto fajny odcień błękitu ale cena za puszkę była nierealna jak dla mnie (zresztą jak wszystko w norauto).
Do tego dokupić jakąś dobrą druciankę, benzynę ekstrakcyjną, taśmę malarską, dzień czasu i jazda.
Jak już coś to pewnie bym się zdecydował na ten z aukcji spray. Widziałem w norauto fajny odcień błękitu ale cena za puszkę była nierealna jak dla mnie (zresztą jak wszystko w norauto).
Do tego dokupić jakąś dobrą druciankę, benzynę ekstrakcyjną, taśmę malarską, dzień czasu i jazda.

Polecam Foliatec.
Koszt niemały, ale warto. I paleta spora.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Masz tam jeszcze taki jasny niebieski: 2174.
Możesz jeszcze zagadać, do Karola czym malował. Jego temat:
viewtopic.php?f=312&t=135174
Możesz jeszcze zagadać, do Karola czym malował. Jego temat:
viewtopic.php?f=312&t=135174
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Też nie dawno malowałem zaciski to się pochwalę :

Na stronie mojej EMCZY jest cała relacja i mini poradnik z malowania zacisków zrobiony przeze mnie
Piątka!

Na stronie mojej EMCZY jest cała relacja i mini poradnik z malowania zacisków zrobiony przeze mnie
Piątka!
Brembo calipers STI: 2001 Honda Civic Coupe gold INCA: CHY61P
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Ostatnio edytowano 10 lip 2013, 10:51 przez tomek-waw, łącznie edytowano 1 raz
No i w deszczu pomalowałem tylko jeden zacisk prawy tylny. I to na odpier... bo deszcz padał więc skrobanie szczotką było symboliczne, sikanie sprayem było niezwykle wartkie a proces schnięcia odbywa się już z założonym kołem. Największy problem był z podniesieniem auta
Wolałem nie ryzykować podnoszenia całej strony więc podniosłem tylko tył. Przodu nie dałem rady. Za jakąś blachę chciałem z otworem ale się przygięła więc odpuściłem.
Kolor pasi jak ta lala więc następne podejścia w następnych dniach.

PS. Przynajmniej chowając się przed deszczem widziałem jak ładnie działa niewidzialna wycieraczka. Krople wody spływały aż miło :grin:
Dopisano 31 maja 2013, 19:56:
Dobra, zrobiłem drugie podejście jak tylko się rozpogodziło. Znalazłem punkt pod który należy podłożyć podnośnik
Pomalowałem jeszcze dwa zaciski a przy ostatnim kole mi się klucz ukręcił i nie mogąc go odkręcić zostawiam na jutro. Dobrze, że się złamał przy odkręcaniu a nie przy dokręcaniu.



Kolor pasi jak ta lala więc następne podejścia w następnych dniach.

PS. Przynajmniej chowając się przed deszczem widziałem jak ładnie działa niewidzialna wycieraczka. Krople wody spływały aż miło :grin:
Dopisano 31 maja 2013, 19:56:
Dobra, zrobiłem drugie podejście jak tylko się rozpogodziło. Znalazłem punkt pod który należy podłożyć podnośnik


Ja jestem tydzien po zakupie swojej mazdy i jedyne co od razu kuło w oczy to tarcze i zaciski, jak ktoś słusznie stwierdził wyglądały jak po powodzi
(zdjęcia niżej)
Czas pracy: 4h (było by połowę mniej ale sporo czasu zeszło z prowizorycznym podtrzymaniem)
Ilość osób: 2
Użyte narzędzia:
– 2 x młotki do usuwania grubej syfordzy
– 2 x wiertarki + 3x szczoty
– 2 x lewarki + 2 x metalowe podjazdy do podtrzymania pozostałych kół.
– 1 x powietrze pod ciśnieniem do czyszczenia z syfu.
– 1 x pędzelek
– 1 x ładna pogoda
Użyta farba: Hammerite Srebrny Połysk (malowana 1 raz)
A teraz kilka fotek:
Zaraz po zakupie:

Po dochamowaniu:

Przed robotą:

Efekt końcowy:

Wiem, że efekt nie powala i można by to jeszcze pociągnąć papierem ściernym i wygładzić, ale tam była taka rdza, że i tak efekt jest zadowalający
Oczywiście wszystko było starte do gołego.
Zapomniałem też zrobić zdjęcia bez felg ;/
Jak tylko będzie ładna pogoda umyję samochodzik i całość będzie można zobaczyć w dziale Nasze Mazdy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Czas pracy: 4h (było by połowę mniej ale sporo czasu zeszło z prowizorycznym podtrzymaniem)
Ilość osób: 2
Użyte narzędzia:
– 2 x młotki do usuwania grubej syfordzy
– 2 x wiertarki + 3x szczoty
– 2 x lewarki + 2 x metalowe podjazdy do podtrzymania pozostałych kół.
– 1 x powietrze pod ciśnieniem do czyszczenia z syfu.
– 1 x pędzelek
– 1 x ładna pogoda
Użyta farba: Hammerite Srebrny Połysk (malowana 1 raz)
A teraz kilka fotek:
Zaraz po zakupie:

Po dochamowaniu:

Przed robotą:

Efekt końcowy:

Wiem, że efekt nie powala i można by to jeszcze pociągnąć papierem ściernym i wygładzić, ale tam była taka rdza, że i tak efekt jest zadowalający
Oczywiście wszystko było starte do gołego.
Zapomniałem też zrobić zdjęcia bez felg ;/
Jak tylko będzie ładna pogoda umyję samochodzik i całość będzie można zobaczyć w dziale Nasze Mazdy
- Od: 23 maja 2013, 11:36
- Posty: 40
- Auto: Mazda 6 GY 2003r. 1.8 Kombik
Tigra
Matiz
Mitar też mam pomalowane hammeraitem i trzyma się już 2 rok ale nie pomyślałeś rozebrać zacisku i go wyczyścić? prowadnice blaszki itd. bo tam jest masakra z tego co widze i dziwie się że Ci to jeszcze hamuje 
U mnie czyszczenie całego zacisku razem z blaszkami i pomalowanie 4 warstw MOTIP'a i tak to wyszło
-
WisniaUs
VeryCoolMan napisał(a):Mitar też mam pomalowane hammeraitem i trzyma się już 2 rok ale nie pomyślałeś rozebrać zacisku i go wyczyścić? prowadnice blaszki itd. bo tam jest masakra z tego co widzę i dziwie się że Ci to jeszcze hamuje
Myślałem, ale to jak będzie kiedyś więcej czasu, na razie musi tak wystarczyć, hamulce były sprawdzane na przeglądzie i o dziwo jest lepiej niż dobrze
- Od: 23 maja 2013, 11:36
- Posty: 40
- Auto: Mazda 6 GY 2003r. 1.8 Kombik
Tigra
Matiz
WiśniaUs użyłeś podkładu czy bez? I mógłbyś podaj jakiś linki do aukcji lub zdjęcie puszki jakiej użyłeś? Biorę się za to w przyszłym tygodniu, a Ci wyszło idealnie :O
-
adanadhiel
Kliknij w moje www pod avatarem i na 5 str masz jak to malowalem a na 6ej str masz tez fotke farby.Użyłem środka do mycia hamulców w sprayu i bez podkladu malowałem 4 warstwy w odstepach ok 30 min. W sumie bylo 5 warstw bo na koniec jeszcze delikatnie dopiesciłem cieniutko nakładając.Generalnie poszla mi cała ta puszka,zostalo troszku na dnie na ewentualne zaprawki.Farba raczej popularna wiec w kazdym lepszym sklepie kupisz,jesli nie to daj znaka kupie ci u mnie.Na pokrywce masz nr Koloru.hejka
-
WisniaUs
Panowie jak myślicie złoty kolor zacisków do zielonej budy mojego xeda będzie pasował?
Malował ktos tymi farbami
http://allegro.pl/farba-lakier-vht-cali ... 03309.html

Nic innego złotego nie mogę znaleźć.Teraz mam czarny hamerait i rdza go po roku zżera
Malował ktos tymi farbami


Nic innego złotego nie mogę znaleźć.Teraz mam czarny hamerait i rdza go po roku zżera

-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/84)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje