Mazda 626 GF FS '01 Lift 2.0 HP 100kW – Czarnulka Radex'a
Radex napisał(a):dodatkowo wyleciała tylna wycieraczka na próbę![]()
Jak to jest potem z przeglądami, kontrolami itd, wie ktoś może? Czytałem gdzieś pobieżnie coś w stylu, że jeśli auto posiadało tylną wycieraczkę to musi tam zostać. Z drugiej strony jak udowodnić że ona się tam znajdowała? Sam u siebie bym usunął bo i tak rzadko korzystam... A trochę tył szpeci.
Ja nigdy nic nie słyszałem że są jakieś przeciwwskazania co do demontażu tylnej wycieraczki (w końcu nie wszystkie auta je mają). Ale asekuracyjnie można ją ze sobą wozić w bagażniku
A dla pewności zamontować na chwilę przeglądu.
Krzemol1994 napisał(a):Radex napisał(a):dodatkowo wyleciała tylna wycieraczka na próbę
Jeszcze Gleba
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
W busach z blaszanymi drzwiami z tyłu nie ma wycieraczek
za to lusterka po bokach muszą być 

nie łączcie wątku gdy coś masz i nie działa, a gdy czegoś nie ma.
Wysol dobrze napisał, jak coś masz w aucie, to ma obowiązek działać, nawet jak sobie zwykłe żarówki wsadzisz w atrapy halogenów bez instalacji kablowej, ot tak żeby tylko wyglądało, to muszą działać.
Co innego, gdy czegoś nie ma. Tylna wycieraczka nie jest obowiązkowa, ale musi to tak wyglądać, jakby nigdy jej nie było, bo przecież sedany nie mają i nie ma z tym problemu. Gorzej jak zostawisz kikut od wycieraczki, wtedy się przyczepią.
Krzemol, mnie z kolei dziwi, że mając taki typ nadwozia piszesz, iż nie używasz raczej tylnej wycieraczki. Zarówno w Suzuki jak i w M5 – niestety jak masz szybę praktycznie na końcu budy, to zawsze syf się na niej gromadzi.
No chyba, że zawsze jeździsz po suchych i czystych drogach (są takie??), to co innego
Wysol dobrze napisał, jak coś masz w aucie, to ma obowiązek działać, nawet jak sobie zwykłe żarówki wsadzisz w atrapy halogenów bez instalacji kablowej, ot tak żeby tylko wyglądało, to muszą działać.
Co innego, gdy czegoś nie ma. Tylna wycieraczka nie jest obowiązkowa, ale musi to tak wyglądać, jakby nigdy jej nie było, bo przecież sedany nie mają i nie ma z tym problemu. Gorzej jak zostawisz kikut od wycieraczki, wtedy się przyczepią.
Krzemol, mnie z kolei dziwi, że mając taki typ nadwozia piszesz, iż nie używasz raczej tylnej wycieraczki. Zarówno w Suzuki jak i w M5 – niestety jak masz szybę praktycznie na końcu budy, to zawsze syf się na niej gromadzi.
No chyba, że zawsze jeździsz po suchych i czystych drogach (są takie??), to co innego
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Mowa o Suzuki. A po samych czystych i suchych drogach nie jeżdżę
. Po prostu jakiś czas miałem źle zamontowaną lotkę i wycieraczka o nią zahaczała
i nie używałem, potem to poprawiłem. I nie używam aż tak często, więc dla poprawy wyglądu tyłu myślę, że mógłbym ją wywalić
. Ale sam wystający kikut też nie wygląda zbyt fajnie, a całkowite jego wywalenie to też średnia opcja bo montować to znowu potem jak się ktoś przyczepi? A chyba każdy hatchbkack tą wycieraczkę jednak posiada.
Jedyna rzecz której mi brakuje w tym aucie
Roni napisał(a):Jeszcze Gleba
Jedyna rzecz której mi brakuje w tym aucie

ostatnio trochę się motam bo zacząłem mieć chrapkę na białą mazdę 3 w sedanie. ale póki nie dorwę roboty w reichu to chyba jednak będę dalej doinwestowywał czarnulkę.
jednakże obniżenie to koszt 1000zł, więc na razie zrobię to co ważniejsze, wymiana oleju i filtrów, regulacja zaworów z okazji 200.000 przebiegu, przy okazji wymiana uszczelki pokrywy (aso) i malowanie pokrywy zaworów na czarny metalik
jeszcze muszę wymienić świece przy okazji wymiany oleju bo coś ostatnio mniejszy cug jest
obniżenie będzie ostatnią rzeczą jeśli nie dorwę roboty i nie będę miał funduszy na zakup m3
jednakże obniżenie to koszt 1000zł, więc na razie zrobię to co ważniejsze, wymiana oleju i filtrów, regulacja zaworów z okazji 200.000 przebiegu, przy okazji wymiana uszczelki pokrywy (aso) i malowanie pokrywy zaworów na czarny metalik
jeszcze muszę wymienić świece przy okazji wymiany oleju bo coś ostatnio mniejszy cug jest
obniżenie będzie ostatnią rzeczą jeśli nie dorwę roboty i nie będę miał funduszy na zakup m3
Radek chyba masz konkret literówkę w poscie ...białą... ?
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości