Mazda 323 BG BP 1990 "GieTek" SQ Blaze Red

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez tekkenfan » 25 cze 2013, 10:22

Co Wy chcecie od tego niuta? Przecież jest tyle co powinno być. Ja przy 131KM miałem 167NM ale miałem wywalone VICSy czyli jakieś 10-15NM mniej niż powinno być tak więc Twój wynik jest normalny.

Co do czasu to jak na moje jest mega, gratki.
Ile teraz auto waży? Obstawiam że to jest pełna wydumka :D, a jak tak to pewnie coś koło 900-940kg?

Dobry patent na dolot powietrza :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez tekkenfan » 25 cze 2013, 23:25

SpooN napisał(a):w setupie na 1/4 okolice 880 kg :)

Grubo żeś poszedł z masą :D Wrzuć jakieś foty w tym setupie bo jestem ciekaw. Wszystkie "szyby" szklane czy jakieś poliwęglany wpadły?
Jak nie zmieniłeś długości to wielkich zmian w ch-ce bym się nie spodziewał ;)Tym bardziej na hamowni. Co innego na drodze jak nabierzesz jakiejś szybkości to wtedy możliwe że to zaczyna przewyższać seryjną puchę.

SpooN napisał(a):1 miejsce – Golf II VR6 200+ i szpera 100%

w FWD? To to jest chyba auto na ćwiarę z promieniem skrętu 1/4 mili <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez tekkenfan » 26 cze 2013, 10:35

"podłogi w tym samochodzie nie ma" no to już wiemy skąd taka masa <lol>
a tak poważnie to sporo "zrzuciłeś" i teraz między naszymi autami jest jakieś 300kg różnicy a jeszcze jak poszalejesz to w ogóle. Trzeba będzie podkręcić boosta <lol>

SpooN napisał(a):Dolot sporo się skrócił i dlatego interesuje mnie przebieg wykresu :)

patrząc po zdjęciach wydaje się podobnie ale może zdjęcie przekłamuje hehe
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez misiak89-89 » 26 cze 2013, 12:12

na tył założyłeś koła od taczki? :P

jeśli chodzi o masę to waga czyni cuda :D gratuluję <spoko>

btw moja kobieta cały czas ma do Ciebie żal o tego wróbla <rotfl>

pozdrawiam!
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez oblivion » 26 cze 2013, 13:47

SpooN napisał(a):okolice 880 kg :)

no to teraz jeszcze musisz schudnąć <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez antek_92 » 26 cze 2013, 18:59

Bardzo przyjemna waga ;) Zrywales wszystkie wygluszenia ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 19:17
Posty: 139
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez mlody1921 » 26 cze 2013, 23:27

Spoon przyznaj sie zostaje miłość do mx-3 :D "samochód to generalnie seryjna mazda m.........:)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez Leszek » 29 cze 2013, 02:10

SpooN napisał(a):chciałem powiedzieć Mx-3

Wszyscy kochamy ten model :)

Pozdrówka :)
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez PumaRST » 2 lip 2013, 00:50

no kilka przestrzeleń trasy było :)

Na jakim ona jest zawiasie?? chyba coś innego niż ten kit co sprzedałem na aucie??,

Przydały by się grubsze stabilizatory bo buja nią za bardzo.
była 2 x 323GLX, była 323GT

Nissan Almera GTI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2006, 13:46
Posty: 83
Skąd: O.B.R. Niestachów

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez PumaRST » 2 lip 2013, 11:51

poszerzenie raczej nie ma wpływu na bujanie. staby grubsze zdecydowanie tak. jak masz ten Kit Koni + Vogland lub HR który był na aucie to wkładaj to – to było wyciągnięte z GTRa który latał w GSMP. No chyba że już umarły te amory.
była 2 x 323GLX, była 323GT

Nissan Almera GTI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2006, 13:46
Posty: 83
Skąd: O.B.R. Niestachów

Postprzez tekkenfan » 2 lip 2013, 15:30

Nie słyszałem o stabilizatorach grubszych od GieTekowych które by pasowały P&P.
Ogarnij jakieś porządne łączniki stabilizatora, bo te standardowe wyginają się same z siebie i dużo się traci. U mnie po zmianie na tulejki z nierdzewki, zastąpienie gumek teflonem i zastosowaniu śrub o dużej twardości sztywność się znacznie poprawiła.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez PumaRST » 2 lip 2013, 22:06

staby robi Whiteline ale dośc droga sprawa. można dorobić u kowala. łączniki nie zastąpią grubszego pręta.
była 2 x 323GLX, była 323GT

Nissan Almera GTI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2006, 13:46
Posty: 83
Skąd: O.B.R. Niestachów

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy