błąd P0110 który to czujnik ?
Strona 1 z 1
Witam m mam następujący problem kontrola świec żarowych wymigała mi błąd P0110 Intake Air Temperature Circuit Malfunction i nie wiem czy chodzi o czujnik temperatury powietrza w obudowie filtra powietrza (silnik ditd) czy temperatury powietrza umiejscowiony pod osłoną przy osuszaczu . Mam silnik RF2A wersja bez przepływomierza.

"Nie jeździmy tak dobrze jak nam się wydaje, ani tak źle jak to oceniają inni"
- Od: 12 mar 2009, 00:16
- Posty: 24
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 sedan GF 2001 2,0 DiTD
A kolego jak wykryłeś ten błąd masz interfejs jaki? Czy robiłeś to diodą?
Auta: Mitsubishi Galant 92 2.0, Toyota Celica 97 1.8, Mitsubishi Galant 97 2.0, Citroen Xantia 02 2.0 Hdi, Honda Accord 99 2.0, Toyota Celica 01 1.8, Mazda 626 2.0
- Od: 8 mar 2013, 15:03
- Posty: 40
- Skąd: Koło
- Auto: Mazda 626 99r. 2.0 B+G 136km GW
Witam.
Komputer pokazał błąd 14 48 51 wszystkie czujniki miały po 1.33 kohma rozebrałem sterownik wsztstko było OK.Wtedy odpiołem tewy tylny i podałem sygnał do sterownika z prawego tylnego wszystko było OK tak doszedłem do tego ,że to jednak ten lewy tył.
Komputer pokazał błąd 14 48 51 wszystkie czujniki miały po 1.33 kohma rozebrałem sterownik wsztstko było OK.Wtedy odpiołem tewy tylny i podałem sygnał do sterownika z prawego tylnego wszystko było OK tak doszedłem do tego ,że to jednak ten lewy tył.

Mazda 626 2.0 16V 2000r
Wałbrzych
Wałbrzych
- Od: 5 sie 2011, 07:52
- Posty: 104
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM
W RF2A jeden czujnik jest w obudowie filtra a drugi w intercoolerze, zmierz na zimnym silniku opór, na obu powinien być ten sam.
Neonixos666 napisał(a):W RF2A jeden czujnik jest w obudowie filtra a drugi w intercoolerze, zmierz na zimnym silniku opór, na obu powinien być ten sam.
dzięki za radę tak zrobię ale jak będą różne to jak poznać który walnięty
marcos- nie wiem czy do mnie pytanie czy do zita ale napisałem ,że mi diodka wymigała

"Nie jeździmy tak dobrze jak nam się wydaje, ani tak źle jak to oceniają inni"
- Od: 12 mar 2009, 00:16
- Posty: 24
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 sedan GF 2001 2,0 DiTD
Prawdopodobnie będzie to czujnik w obudowie filtra powietrza bo jak by coś było nie tak z tym na IC to był by błąd P1110.
Przy temperaturze 20 stopni powinno być 2,09-2,81 KOhm
Przy temperaturze 20 stopni powinno być 2,09-2,81 KOhm
Rezystencję zmierzę dopiero w przyszłym tygodniu bo nie mam teraz pod ręką multimetra ale skasowałem dzisiaj błąd i nie pojawił się ponownie i teraz nie wiem czy grzebałem w starych błędach czy za jakiś czas znowu się może pojawić :/ ....

"Nie jeździmy tak dobrze jak nam się wydaje, ani tak źle jak to oceniają inni"
- Od: 12 mar 2009, 00:16
- Posty: 24
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 sedan GF 2001 2,0 DiTD
Jest tak często że po skasowaniu nie pojawia się. Jak nic nie dzieję się z autem to można śmigać 
Ma on wpływ na dawkę paliwa ale nie jest on jedyny który o niej decyduje. Ważniejszy jest ten drugi bo tak naprawdę to on wie jakie naprawdę powietrze wpada do silnika.
Pozwólcie że odświeżę temat. Zaczęło się od nieustającego P0403. Po wyczyszczeniu EGR, przepływomierza (dość mocno zabrudzony) i wymianie zużytych przewodów podciśnienia skasowałem błąd, lecz za 400 km oprócz tego spodziewanego wyskoczyły też P0110 i P0100. Co to oznacza, przepływomierz do wymiany? Wydaje mi się, że ostatnio wzrosło trochę spalanie o jakieś 0,5-1,0 l. gooder czy udało ci się rozwiązać problem?
- Od: 25 sty 2013, 20:12
- Posty: 18
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 101 KM 2001
może przy czyszczeniu uszkodziłeś przepływkę.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6