Mazda6 GG L3 '04 122KW
Nagrywane jako CD-AUDIO – owszem – bez problemu – przynajmniej polift, ale myślę, że nie powinno miec to wpływu Dobrze, że działa
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
spoko, dzięki za info
coś nagram dla testu i posłucham
a między czasie zakupiłem dwa piloty (bo niestety miałem tylko jeden) i po zaprogramowaniu śmigają aż miło
coś nagram dla testu i posłucham
a między czasie zakupiłem dwa piloty (bo niestety miałem tylko jeden) i po zaprogramowaniu śmigają aż miło
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
rclmati napisał(a):Ładna szósteczka Zazdroszczę tej skóry oraz 17
dzieki
Skóra ma swoje plusy i minusy – i obie te cechy już zaobserwowałem, aczkolwiek auto wewnątrz ładnie się prezentuje. Skura nie była dla mnie wyznacznikiem, ale jak jest to niech będzie
Co do tych 17" to też są + i – coś jak wóz drabiniasty na stołecznych drogach, ale w ciasnych zakrętach jak po szynach
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Skóra niewentylowana to zło
Nie wiem czy to od wielkości felgi zależy czy auto idzie jak po szynach, nawet mi się zdaje że bardziej twardość zawieszenia i jego wysokość (środek ciężkości) ma znaczenie.
Jak w koleinach opona idzie?
Nie wiem czy to od wielkości felgi zależy czy auto idzie jak po szynach, nawet mi się zdaje że bardziej twardość zawieszenia i jego wysokość (środek ciężkości) ma znaczenie.
Jak w koleinach opona idzie?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):Jak w koleinach opona idzie?
przemilcze to to, 17" to samo zło – walka! łożyska też nie mają lekko!
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Się chce wyglądać trzeba pocierpieć
Ja się przyzwyczaiłem że koło kwietnia jak się zima kończy to ulice w wawie wyglądają jak poligon, ale mamy koniec czerwca a tu dziura na dziurze nadal (kryzys) i się zastanawiam na co mi wogóle 205/55 16
Ja się przyzwyczaiłem że koło kwietnia jak się zima kończy to ulice w wawie wyglądają jak poligon, ale mamy koniec czerwca a tu dziura na dziurze nadal (kryzys) i się zastanawiam na co mi wogóle 205/55 16
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dziś była mega modyfikacja, a mianowicie pod maskę i do bagażnika zagościła instalacja LPG
W skrócie: Stag 4+, KME Silver, HANA 2000(złote), Tomasetto, i reszta.
Pierwsze wrażenia z jazdy – OK.
Po tym auto trafiło na hamownie i oto efekt:
– BP 161.6KM (5930rpm) i 214.9Nm (3720rpm)
– LPG 162.6KM (6157rpm) i 211.9Nm (3825rpm)
Jeszcze jeden pomiar z małym modem silnika, ale o tym napiszę w osobnym wątku.
– BP 164.5KM (5993rpm) i 207.9Nm (4177rpm)
Jak na mazdę to chyba można przyjąć, że trzyma serię, a nawet rzekłbym że więcej niż serie w porównaniu i innymi
Przy tej operacji znalazłem winowajce który brudzi mi kolektor dolotowy i ma apetyt na oleum ale o tym też napiszę innym razem.
Jeszcze tylko dwa wykresy dla oka
W skrócie: Stag 4+, KME Silver, HANA 2000(złote), Tomasetto, i reszta.
Pierwsze wrażenia z jazdy – OK.
Po tym auto trafiło na hamownie i oto efekt:
– BP 161.6KM (5930rpm) i 214.9Nm (3720rpm)
– LPG 162.6KM (6157rpm) i 211.9Nm (3825rpm)
Jeszcze jeden pomiar z małym modem silnika, ale o tym napiszę w osobnym wątku.
– BP 164.5KM (5993rpm) i 207.9Nm (4177rpm)
Jak na mazdę to chyba można przyjąć, że trzyma serię, a nawet rzekłbym że więcej niż serie w porównaniu i innymi
Przy tej operacji znalazłem winowajce który brudzi mi kolektor dolotowy i ma apetyt na oleum ale o tym też napiszę innym razem.
Jeszcze tylko dwa wykresy dla oka
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Gib napisał(a):Przydałyby się ostrzejsze wałki albo kółka regulowane
Wykres wzorcowy tylko zastanawia mnie że gaz tak pięknie od strzała się wyregulował.
e..tam wałki, kółka – to jest auto do jazdy na co dzień a nie na tor ani na 1/4
Co do regulacji to podobnie s FSie było – gość dość dobrze ogarnia lpg, dziś troszeczkę pojeździli i tak jakoś im wyszło. Po tysiaku km zobaczymy jak to się ułoży.
podziękuje szóstcematthies napisał(a):gratuluję przebiegu mocy
matthies napisał(a):Z niecierpliwością natomiast będę oczekiwać owego moda silnika i winowajcy apetytu na oliwę
Mod jest prosty, ale muszę jeszcze nad nim popracować i przeanalizować jego działanie i sens bytu.
W/g wykresu widać, że max moment się zmniejszył, ale za to jest dostępny na większym zakresie obrotów. Minusem tego że moment spadł w zakresie obrotów 2-4rpm czyli tych najbardziej używanych.
Moc trochę wzrosła na końcu obrotomierza, a na wykresie krzywa mocy się wygładziła i praktycznie liniowo roście względem obrotów.
Nie wiem czy ten mod przynosi jakieś korzyści, ale jest to zalążek do dalszych rozważań.
A winowajca apetytu na oliwę znajduje się pod kolektorem dolotowym (bynajmniej u mnie) i w jakimś stopniu się przyczynia do tego, może coś jeszcze mu dopomaga, ale tego jeszcze nie odkryłem.
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
matthies napisał(a):o ile mnie pamięć nie myli, to pod kolektorem dolotowym jest zawór PCV. Czy dobrze kieruję swoje myśli?
i to nawet bardzo dobrze kierujesz, za to PCV nie bardzo dobrze działa, a raczej nie działa jak powinien
Ciekawe czy poza ASO można go gdzieś kupić w przystępnej cenie?
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
a nie zastanawiałeś się może nad Oil Catch Tank takim jak Wojtek sobie założył? Podobno ten zawór nawet po wymianie potrafi się zacinać więc ta wymiana niewiele daje.
Nie wiem za ile wołali ci w ASO za zawór, ja miałem ofertę za 77 zł.
Ja cały czas jeszcze do tematu nie podszedłem bo mam mieszane myśli i nie wiem co wybrać:)
Nie wiem za ile wołali ci w ASO za zawór, ja miałem ofertę za 77 zł.
Ja cały czas jeszcze do tematu nie podszedłem bo mam mieszane myśli i nie wiem co wybrać:)
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Myśle nad tym, ale najpierw chciałbym wymienic pcv i dodatkowo zrobic taki filterek.
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Positive Crankcase Ventilation – recyrkulacja spalin ze skrzyni korbowej (rozwiązanie zmniejszające poziom emisji zanieczyszczeń w gazach spalinowych silnika) – ot definicja.
A czy można sprawdzić czy tamtędy nie ucieka olej bez ściągania układu dolotowego?
A czy można sprawdzić czy tamtędy nie ucieka olej bez ściągania układu dolotowego?
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 685 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
Czyli to jest jednokierunkowy zaworek na odmie? I reguluje raczej to żeby przedmuchy nie podnosiły niepotrzebnie ciśnienia oleju wywalając przy okazji uszczelki (moja definicja) tylko się zastanawiam po cholere to wogóle regulować zaworem?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości