Cześć,
poprzedni właściciel mojej Mazdy 323C zajechał nakrętkę od koła. Efekt jest taki, że klucz przy próbie odkręcenia obraca się sporadycznie wokół nakrętki i nie można odkręcić jednej, ostatniej śruby....
Czy istnieją narzędzia / sposoby, dzięki którym mógłbym to sam odkręcić? Nie mam spawarki, aby przyspawać klucz, a sprawa bardzo pilna.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Zajechana nakrętka od koła
Strona 1 z 1
Można próbować przecinakiem i młotkiem odkręcić, ale jest ryzyko, bo albo odkręcisz za 3 razem, albo zetniesz nakrętkę i dupa całkowita... Nie masz u siebie warsztatu spawalniczego nigdzie żeby Ci dospawali nakrętkę?
Mieszkam w takiej dziurze, że ciężko
Zachciało się wiejskiego powietrza, to teraz trzeba cierpieć. Jeśli już bym "złapał" jakiegoś Tadka spawacza, to myślisz, ze byłby w stanie dospawać mi coś żeby odkręcić na wpół okrągłą nakrętkę?
Może warto spróbować.
Może warto spróbować.
- Od: 18 maja 2011, 18:11
- Posty: 13
Spróbuj nabić klucz o jeden rozmiar mniejszy, troche podgrzać palnikiem i próbować odkręcać. Jak nie to przecinak w łapkę i działaj, uważaj żeby nie uszkodzić tylko felgi. Nowa nakrętka to nie problem, a nowa szpilka w razie czego też kosztuje grosze 

Jeżeli miałbyś dostęp do kamienia na trzpeniu, to można próbować założyć na wiertarkę i szlifować nakrętkę pod mniejszą nasadkę.
Mimo wszystko jest to rzeźba czasochłonna, także najlepiej było by dospawać wygiętego pręta.
Nie podałeś skąd jesteś, ale może zrób sobie wycieczkę do wsi obok, do pana zdzisia spawacza który załatwi temat w 10 min.
Powodzenia
Mimo wszystko jest to rzeźba czasochłonna, także najlepiej było by dospawać wygiętego pręta.
Nie podałeś skąd jesteś, ale może zrób sobie wycieczkę do wsi obok, do pana zdzisia spawacza który załatwi temat w 10 min.
Powodzenia
wegorz10 – uzupełnij proszę profil o lokalizację i model auta.
Na przyszłość proszę z zapoznaniem się z Podziałem Forum jak i również z Regulaminem.
Temat przenoszę.
Na przyszłość proszę z zapoznaniem się z Podziałem Forum jak i również z Regulaminem.
Temat przenoszę.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości