Witam !
Tak jak w temacie chciałbym aby po otwarciu drzwi zapalały się w podsufitówce wszystkie trzy żaróweczki naraz. W tym momencie pozostałe dwie są włączane tylko za pomocą włączników.
Żarówki mam wymienione na diodowe ale jedna daje za mało światła.
Proszę o poradę jak to zrobić, co zewrzeć ze sobą – poradnik dla zupełnych amatorów mile widziany.
Pozdro
Mazda 323F BA Oświetlenie wnętrza – Jak zapalić automatycznie wszystkie żarówki?
Strona 1 z 1
hmmmm wydaje mi się że trochę rzeźbienia by było :/ trzeba wyciągnąć całą lampkę i odciąć kable zasilające a następnie zmostkować z kablami zasilającymi główną żarówkę :/ jak dla mnie jest to za dużo zachodu ale skoro Tobie jest potrzebne to chyba tylko w taki sposób 
Żyj szybko, umieraj młodo i ładnie wyglądaj w trumnie.
tel. 693 153 844
tel. 693 153 844
- Od: 12 lut 2010, 11:52
- Posty: 150
- Skąd: Żary
- Auto: NAJPIERW 323F 1.5 16V
PÓŹNIEJ マツダ 323F BA 2.0 V6 24V
TERAZ OOOO A6 C6 2.4 V6
Niestety – musisz lampę zdemontować i tak jak olik110 napisał połączyć żarówki "zewnętrzne" razem równolegle do żarówki "wewnętrznej".
Odłączasz oczywiście te żarówki "zewnętrzne" od reszty instalacji.
Efekt jest taki, że zaświecą się wszystkie na raz po otwarciu drzwi ale nie włączysz pojedyńczo tych bocznych.
Aby to zrobić to musiałbyś trochę włączniki zmodyfikować, dodać do żarówek po diodce itd tak więc ciut więcej zabawy.
Prościej i z mniejszą ilością kłopotów będzie użycie lepszej jakościowo żarówki LED
Odłączasz oczywiście te żarówki "zewnętrzne" od reszty instalacji.
Efekt jest taki, że zaświecą się wszystkie na raz po otwarciu drzwi ale nie włączysz pojedyńczo tych bocznych.
Aby to zrobić to musiałbyś trochę włączniki zmodyfikować, dodać do żarówek po diodce itd tak więc ciut więcej zabawy.
Prościej i z mniejszą ilością kłopotów będzie użycie lepszej jakościowo żarówki LED
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
tylko tak się zastanawiam... jeśli pójdziesz po mniejszej linii oporu czyli połączysz z główną żarówką odcinając boczne od włączników to co w przypadku kiedy będziesz siedział w aucie np w zimie albo w deszczu (różne są przypadki
) i będzie Ci potrzebne światło ? wtedy już nie włączysz światełka dopóki nie otworzysz drzwi...
Żyj szybko, umieraj młodo i ładnie wyglądaj w trumnie.
tel. 693 153 844
tel. 693 153 844
- Od: 12 lut 2010, 11:52
- Posty: 150
- Skąd: Żary
- Auto: NAJPIERW 323F 1.5 16V
PÓŹNIEJ マツダ 323F BA 2.0 V6 24V
TERAZ OOOO A6 C6 2.4 V6
Trochę modyfikując podłączenie przełącznika da sie to zrealizować 
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Robota jest prosta. Bierzesz dwa malutki przekażniki, cewki obu podłączasz do żarówki środkowej, a styki równolegle z przyciskami od bocznych lampek. I wtedy po zapaleniu środkowej żarówki zapalają się wszystkie, ale też można normalnie każdą boczną włączy osobno.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Faktycznie – nie pomyślałem o takim prostym rozwiązaniu 
Nawet można użyć jeden przekaźnik i zasilić obie żarówki przez dwie diody zasilane z jednego styku.
Nawet można użyć jeden przekaźnik i zasilić obie żarówki przez dwie diody zasilane z jednego styku.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość