Witam,
Mam problem polegający na dość głośnym piszczeniu w okolicach przedniego zawieszenia podczas ostrego skrętu np przy parkowaniu. Początkowo piszczenie było słychać tylko przy skręcie w lewo teraz daje się również usłyszeć przy prawoskrętach. Bardzo proszę o pomoc bo piszczenie robi się coraz bardziej głośne nawet przy mniejszych skrętach.
piszczenie przy ostrym skręcie
Strona 1 z 1
Pompa wspomagania. Sprawdź na początku stan zbiorniczka wyrównawczego, czy nie ubyło.
Jeśli są to maksymalne odchyły kierownicą to nic dziwnego – pompa pracuje na największym ciśnieniu i słychać takie 'buczenie'. Zwłaszcza przy kręceniu przy bardzo małych prędkościach
Jeśli są to maksymalne odchyły kierownicą to nic dziwnego – pompa pracuje na największym ciśnieniu i słychać takie 'buczenie'. Zwłaszcza przy kręceniu przy bardzo małych prędkościach
Dzięki za odpowiedzi, sprawdzę wahacze bo myślę że pompa wspomagania to nie jest. Poziom płynu jest OK, a piszczenie wydobywa się jakby z okolic kół. Na szarpakach diagnostycznych da rade wyłapać te uszkodzone sworznie?
- Od: 13 sty 2012, 19:37
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 2,0D Exclusive Kombi 143KM
Witam
Sprawdz jeszcze koła czy nie są gorące miałem podobną sytuację powodem był zapiekający się cylinderek z tym że z początku koło sie nie grzało więc też nie wiedziałem z kąt ten pisk aż zaczęło być gorące więc sprawa była już jasna wymieniłem cylinderek w zacisku i pisk zniknął
Sprawdz jeszcze koła czy nie są gorące miałem podobną sytuację powodem był zapiekający się cylinderek z tym że z początku koło sie nie grzało więc też nie wiedziałem z kąt ten pisk aż zaczęło być gorące więc sprawa była już jasna wymieniłem cylinderek w zacisku i pisk zniknął
- Od: 20 kwi 2013, 16:51
- Posty: 28
- Auto: mazda 6 1.8 benzyna sedan 2002 rok
Alfa Romeo 159 Q4 4x4 JTD-M 210km
2009 r.
dudek81 napisał(a):Dzięki za odpowiedzi, sprawdzę wahacze bo myślę że pompa wspomagania to nie jest
Pytanie zasadnicze: czy dźwięk związany jest z ruchem, czy też występuje po zatrzymaniu pojazdu z pełnym skrętem?
dudek81 napisał(a):związany jest z powolnym ruchem, masz jakieś inne typy?
Pozostało niewiele elementów mogących powodować chałas podczas ostrego skrętu. Mogą to być łożyska albo przeguby półosi, ze wskazaniem na te drugie.
Można postawić autko na kobyłkach i wsłuchać się dokładnie w źródło problemu. Może osłona tarczy hamulcowej o coś zaczepia a następnie ociera się o nią?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6