




www.mazdaspeed.pl
Bokciu napisał(a):A jam ma dokładnie odwrotny problem.Wlasnie dzisiaj tak z głupot bo wszystko było OK ,przeczyscilem z kolega przepustnice oraz silnik krokowy.Tak dla sportu bo byla juz mocno zabrudzona,poza tym pedal sie juz mocno przycinal i to mnie chyba denerwowalo najbardziej.
Wszystko wyczyszczone na cacy,uszczelka papierowa docięta nowa no wiec poskladalismy wszytsko tak jak bylo i...Oczywiscie obroty zaczely sie pieprzyc czego nigdy wczesniej nie bylo.Efekt jest taki ,ze na rozgrzanym silniku podczs jazdy po zrzuceniu na luz z biegu obrotu spadaja do ok.700 (czyli normalinie) i zaraz wskakuja na jakies 1200 – 1300.Tak sie utrzymuja przez dluzszy czas.Niekiedy spadna po minucie niekiedy wcale.Natomiast niekiedy znowu spadna odrazu.Chora sprawa.
Kleme z aku zdejmowalem i resetowalem juz.Nic nie pomoglo.Mechanik twierdzi ,ze w tej chwili przepustnica jest czysta a nastawinik obrotow pamieta poprzednie ustawienia i to wymaga czasu zeby sie dostosowal do nowych warunkow.czy to prawda?
Bardzo prosze o jakies wskazowki.A moze papierowa uszczelka ma przedmuchy??
stuk napisał(a):nie mogę wysłać do Ciebie prywatnej wiadomości (siedzi w zakładce "do wysłania" od 2 tygodni...)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6