brii napisał(a):Mam 36. Jak się go rozłoży do pełnej pojemności to niekiedy jest nawet trochę za duży i jest problem z dokładnym ściągnięciem go gumkami – na ostatniej wycieczce musiałem na każdej gumce zrobić po dwa supły żeby się dobrze napięły. Przy zmniejszonej pojemności miałem trochę za mało miejsca.
no właśnie ... te oxfordy trochę krótkie i dlatego mocno do góry idą
Chyba się skuszę na kappę tk711. Droga, ale ma najwięcej możliwości montażu no i ma pod spodem dodatkowe pasy które mogę pod siedzenie pasażera wciągnąć. Kappa ma jeszcze genialny mapnik – LH204 http://kappamoto.ca/?section=products&s ... ales=ca-en
Niestety abstrakcyjnie drogi (jak na mapnik) i tylko na zamówienie. Jutro dowiem się ile bym musiał za tym czekać.
Z ciekawych rzeczy to fajna torbą na tył i tania jest FLM Spoiler Bag ale ma tylko 4 paski do mocowania i to takie biedne co śmierdzi torbą na plecach przy pierwszym hamowaniu.
cbr napisał(a):Nie orientuje się jeszcze za dobrze ale czy znajdę jeszcze jakąś torbę prócz tankbag'a co już mam.http://allegro.pl/torba-na-bak-tankbag- ... 93261.html
Aby jadąc z pasażerem zabrać trochę rzeczy? Kufer odpada
Sakwy boczne i torba lub kufer na stelaż. W Efkach jest jednak dużo miejsca za pasażerem i nie sprawiając wielkiej niedogodności dla pasażera zamocujesz na jego plecach jakąś rolkę przy pomocy rozciągliwych pasów – ośmiorniczki. Na F3 z tyłu na tym kawałku plastiku da się taką torbę oxforda jak ma Maciej zamocować. Widziałem na własne oczy. Tylko troszkę wystawała a dla pewności była trytytkami do uchwytu pasażera przymocowana. Siedziała jak kamień. W F4 i F4i stelaż jest już alu więc dla pewności nie dawał bym więcej na niego jak +100kg (liczone z pasażerem ale bez kierowcy). Czyli 50kg pasażera + 50 kg bagażu.
EDIT: tankbagi to złoooo
Zastanawiam się jeszcze czy na wyjazd nie zabrać dodatkowo meshowej kurtki i dżinów na moto. Zajmie sporo miejsca na bagaż ale tym razem mam zamiar nie pakować swetrów :d