przez karasonic » 31 maja 2013, 18:06
Witam. Poszukuję dobrej rady co do lpg, mam niemały problem, otóż od jakiegoś czasu strzały podczas pracy na gazie pojawiają się w dolnej prędkości obrotowej, około 900 do 1500 rpm. nie wiem czego i gdzie szukać, zawory sprawdzone 0,27 luz więc powinno być ok, dolot szczelny.wymieniony zestaw naprawczy reduktora, filtr gazu fazy ciekłej filtr powietrza, przewody WN nie iskrzą świece zapłonowe Ngk mają około8000 km. Problem zdaje się być nie do ogarnięcia, ruch miejski to wysokie spalanie około 16-17l/100km i strzały przy starcie, natomiast trasa aż miło ciągnie pięknie spalanie na poziomie 8,5 l .Poszukuję info gdzie powinien być założony mikser,po pierwszych wybuchach przełożylem go na przepustnicę bo był założony na obudwie przepływomierza niestety niewiele to zmieniło. Zastanawia mnie jeszcze cewka zapłonowa , czy może ktoś z was wie jakie powinny być rezystancje cewki na zimno i na ciepło?? pozostało mi tylko to do zweryfikowania, jeżeli i to okaże się kichą to tylko przeróbka na sekwencję chyba pozostaje
Pozdrawiam Zbyszek
ps. może jakiś rozsądny gazownik gdzieś w łodzi tudzież w niedalekiej okolicy, tylko taki co by nie kombinował i kazał pół instalacji przerabiać i remont silnika wymyślał. :–)