Mazda6 (GH) – Szybkie pytania
Wiesz co, jeżeli nie poradziłeś sobie jeszcze z tym zapachem w zbiorniczku spryskiwacza , spróbuj taki środek LOC, on likwiduje zapachy. My go używamy do zlewu w kuchni, ścierek itd. Jak Ci się coś wyleje śmierdzącego na dywan czy coś to tym zawsze usuwamy zapach. Znajomemu wylała się ropa z bańki w bagażniku, prał bagażnik z kanapą tylnią, próbował wszystkiego, i własnie tym LOC zlikwidował zapach.
Witam przekopałem forum ale za duzo info nie znalazłem
Panowie powiedzcie mi co mam zrobić?
Dzisiaj zauważyłem zwiększoną ilość oleju na bagnecie ( znajduje się w połowie pomiedzy
literfką F a X).
Olej był wymieniany jakieś 4 miesięcy temu + była kasowana inspekcja olejowa
Kontolka DPF narazie nie mruga samochód jeździ normalnie.
Wymyusić drucikami wypalanie DPF i kasowanie inspekcji?
Panowie powiedzcie mi co mam zrobić?
Dzisiaj zauważyłem zwiększoną ilość oleju na bagnecie ( znajduje się w połowie pomiedzy
literfką F a X).
Olej był wymieniany jakieś 4 miesięcy temu + była kasowana inspekcja olejowa
Kontolka DPF narazie nie mruga samochód jeździ normalnie.
Wymyusić drucikami wypalanie DPF i kasowanie inspekcji?
Na razie nic nie muszisz robic, tylko sprawdzaj czesciej olej i jak dojdzie do X to wtedy bedziesz musial znowu wymienic. Do oleju przedostaje sie niespalone paliwo i dlatego poziom na bagnecie wzrasta.
Jeżeli komp nie pokazuje Ci że DPF jest zapchany to nie bądź nadgorliwy. Jak się zapali kontrolka to będziesz go wypalał. A że wzrósł ci szybko poziom oleju to cóż – musisz dawać mu możliwość wypalania. Niestety takie to "cacko". Przejedź się co jakiś czas na jakiejś trasie i bedzie ok. DPF w silniku 2,0 niestety wymaga tego zabiegów częściej niż np. w 2,2Pyjter1981 napisał(a):Wymyusić drucikami wypalanie DPF i kasowanie inspekcji?
moim zdaniem nie... jezeli system nie potrzebuje wypalania i kontrolki nie sa aktywne, to obserwowac nalezy poziom oleju... jezeli dojdzie do X wtedy nalezy niezwlocznie wymienic...
jezeli nie mozesz spac, to mozesz podjechac do kogos na sprawdzenie
jezeli nie mozesz spac, to mozesz podjechac do kogos na sprawdzenie
ok dzięki za szybką odpowiedź.
Jutro z rana jade na autostradę. Ciekawe czy włączy się wypalanie DPF.
A nie jest to spowodowane nie skasowaną inspekcją olejową? Czy w ogóle to nie ma ze sobą związku
Jutro z rana jade na autostradę. Ciekawe czy włączy się wypalanie DPF.
A nie jest to spowodowane nie skasowaną inspekcją olejową? Czy w ogóle to nie ma ze sobą związku
Nie mam pojecia jak to dokladnie dziala, ze paliwo przedostaje sie do oleju, ktorys z bardziej doswiadczonych kolegow moze nam to opisze
ale nie sadze, zeby mialo to cos wspolnego z wypalaniem DPF.
Ja jak kupilem auto to mialo poziom oleju pod X'a wiec zaraz go zmianilem, a poprzedni wlasciciel robil tylko krotkie dystanse i rzadko walil w trase, auto mialo tylko 22500 mil na liczniku, ale nie wiem czy to mialo z tym cos wspolnego, ze doszlo do X
Ja jak zmienilem olej, i kilka razy przegonilem auto po autostradzie w nocy 100mil/h (160km/h) i wiecej na dluzszych odcinkach to oleju mi ubylo, dolalem 300ml i teraz mam w polowie miedzy L a F, a od wymiany zrobilem 4000mil (6500km). Ja co dzien robie ponad 100km z czego polowa na autostradzie i poki co olej stoi w polowie skali a z DPF'em nie mialem jeszcze rzadnych problemow.
W Auto Swiecie czytalem, ze tak to juz jest z tymi nowoczesnymi dislami, ze trzeba olej czesciej sprawczac bo na bagnecie moze go albo przybyc albo ubyc, nawet w nowych silnikach...
Ja jak kupilem auto to mialo poziom oleju pod X'a wiec zaraz go zmianilem, a poprzedni wlasciciel robil tylko krotkie dystanse i rzadko walil w trase, auto mialo tylko 22500 mil na liczniku, ale nie wiem czy to mialo z tym cos wspolnego, ze doszlo do X
Ja jak zmienilem olej, i kilka razy przegonilem auto po autostradzie w nocy 100mil/h (160km/h) i wiecej na dluzszych odcinkach to oleju mi ubylo, dolalem 300ml i teraz mam w polowie miedzy L a F, a od wymiany zrobilem 4000mil (6500km). Ja co dzien robie ponad 100km z czego polowa na autostradzie i poki co olej stoi w polowie skali a z DPF'em nie mialem jeszcze rzadnych problemow.
W Auto Swiecie czytalem, ze tak to juz jest z tymi nowoczesnymi dislami, ze trzeba olej czesciej sprawczac bo na bagnecie moze go albo przybyc albo ubyc, nawet w nowych silnikach...
boyazont napisał(a):Nie mam pojecia jak to dokladnie dziala, ze paliwo przedostaje sie do oleju, ktorys z bardziej doswiadczonych kolegow moze nam to opiszeale nie sadze, zeby mialo to cos wspolnego z wypalaniem DPF.
A jednak ma
Im częściej przerywany cykl, tym paliwa w oleju jest więcej, ergo wzrasta jego poziom mierzony bagnetem.
Roman S.
Czerwony Smok
Czerwony Smok
Slavoo napisał(a):ramzes28 napisał(a):Witam
gdzie kupie sprzęgło kompletne zamiennik do Mazdy GH 2.0 16v 147KM rok produkcji od 2007 do 2012 proszę o pomoc w tej sprawie
dzięki bardzo
http://www.exedy24.pl/pl/p/Sprzeglo-Maz ... -352/13719http://allegro.pl/sprzeglo-oryginal-maz ... 53006.html
http://allegro.pl/sprzeglo-exedy-mazda- ... 21712.html
Bardzo dziękuję za pomoc sprzęgło pasuje wymienione Auto jeździ jak nowe
- Od: 23 maja 2013, 21:44
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 GH 2008r 2.0 16v 108kw
Witam, dzisiaj byłem oglądać Mazda 6 2009 ,mam pytanie o szybę przednią bo wszystkie boczne są takie same ale przednia to Pilkinkton ( zdjęcie ) czy to oryginał ?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/95125747/mazda%20szyba%20przednia.jpg
kolejna sprawa czy warto brać mazdę 2.o diesel z przebiegiem 182tys ? czy nie będzie teraz konieczna wymiana filtra cząstek stałych i innych rzeczy które lubią się psuć przy takim przebiegu?
czy 120um lakier na przednich blachach to ok ?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/95125747/mazda%20szyba%20przednia.jpg
kolejna sprawa czy warto brać mazdę 2.o diesel z przebiegiem 182tys ? czy nie będzie teraz konieczna wymiana filtra cząstek stałych i innych rzeczy które lubią się psuć przy takim przebiegu?
czy 120um lakier na przednich blachach to ok ?
- Od: 8 cze 2013, 21:17
- Posty: 8
- Skąd: Nowogrodziec
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 Diesel 2009
ribok napisał(a):czy 120um lakier na przednich blachach to ok ?
Oryginalny lakier ma poniżej poniżej 100µm. Jeśli masz więcej, to znaczy, że elementy były dodatkowo lakierowane. Musiałbyś dokładniej przemierzyć te elementy na całej powierzchni, żeby wykluczyć grubiej położoną szpachlę ze względu na uszkodzenia blachy. Może się okazać, że skoro jest to tylko z przodu, to elementy mogły być lakierowane ze względu na odpryski po uderzeniach kamieni.
Ja kupiłem auto z takimi odpryskami i zdecydowałem się na lakierowanie błotników i maski, chociaż te elementy były z oryginalnym lakierem.
Dopisano 09 cze 2013 22:17:
ramzes28 napisał(a):Slavoo napisał(a):ramzes28 napisał(a):Witam
Bardzo dziękuję za pomoc sprzęgło pasuje wymienione Auto jeździ jak nowe
Które sprzęgło ostatecznie wybrałeś?
koledzy
Od jakiegos czasu mam dziwne drgania karoseri na biegu jalowym...
Podjechalem do mechanika zeby zobaczyl poduszki pod silnikiem i skrzynia biegow,ale okazalo sie ze poduszki sa sprawne a winny drgan jest dwumass;/
Udalem sie do warszatu mazdy jednak panowie nie stwierdzili nic i według nich auto jest 100% sprawne
W innym warsztanie mazdy to samo,nie znalezli nic...
Samochod jest jeszcze na gwarancjii do grudnia...boje sie ze po gwarancji dwumass padnie a ja bede musial z kieszeni wyjąć pare tysi;/
Macie jakies rady???
Od jakiegos czasu mam dziwne drgania karoseri na biegu jalowym...
Podjechalem do mechanika zeby zobaczyl poduszki pod silnikiem i skrzynia biegow,ale okazalo sie ze poduszki sa sprawne a winny drgan jest dwumass;/
Udalem sie do warszatu mazdy jednak panowie nie stwierdzili nic i według nich auto jest 100% sprawne
W innym warsztanie mazdy to samo,nie znalezli nic...
Samochod jest jeszcze na gwarancjii do grudnia...boje sie ze po gwarancji dwumass padnie a ja bede musial z kieszeni wyjąć pare tysi;/
Macie jakies rady???
- Od: 11 wrz 2011, 19:34
- Posty: 48
- Skąd: Bristol-United Kingdom
- Auto: Była:
Mazda 6 2003R 2.0 Disel 136 TS2
Jest:
Mazda 6 2010R 2.2 Disel 163 TS
Moduł komfortu GS1E 67 560F VISTEON czy mogę zmienić na GS1E 67 560H M" bo mam problem z zamykaniem auta centralny zamek zadziała z pilota dopiero jak zgaśnie lampka z drzwi nie za każdym razem tak jest znajomy powiedział że to moduł komfortu czy ktoś, spotkał się, z takim czymś
co to może być ?
- Od: 23 maja 2013, 21:44
- Posty: 22
- Auto: Mazda 6 GH 2008r 2.0 16v 108kw
ramzes28 napisał(a):GS1E 67 560F
modul komfortu?
Podaj mi na PW numer VIN auta... zobacze jak to wyglada,,,
BloodyGT jaki masz przebieg auta? Czy przy gaszeniu występuje rzucawka silnikiem/piski? Czy w czasie wysprzęglania słychać jakieś podejrzane dźwięki itp. Proponuję najpierw zrobić update software pcm a następnie kalibrację wtryskiwaczy. Jeżeli to nie pomoże to może to być dwumas ale najpierw podaj więcej info.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6