Hamulec wpada a trzyma po podpompowaniu (626 GE FS 95r.)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez tubus2125 » 20 sty 2010, 20:03

:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez pumas01 » 21 sty 2010, 22:39

Witam.
Udało się w końcu <jupi> hamulce działają. odpowietrzaliśmy 1,5 godz., przelaliśmy przez układ 1L płynu i nagle wszystko wróciło do normy. Widocznie gdzieś w układzie znajdowało się jeszcze powietrze. Co prawda kumpel twierdzi, że obserwował płyn i nie widział pęcherzyków ale nie ważne, działa.
Dziękuję wszystkim za rady.
Początkujący
 
Od: 19 sty 2010, 19:25
Posty: 9
Skąd: Tarnów/okolice
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V '95 hatchback

Postprzez ...::: JOKSER :::... » 24 sty 2010, 01:14

1 litr płynu to i tak mało, jak ja odpowietrzałem to chyba z pięć razy całą zawartość płynu przelałem, a miałem 2x0,5 L i dopiero pedał był twardy, a trwało to ze 3 godziny... <lol>
DIESEL JEST DOBRY... ALE DO TRAKTORA... :-D !!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2009, 13:56
Posty: 38
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 DOHC KL

Postprzez lukkas_kg » 6 kwi 2010, 13:26

kera82

czy Twoja metoda odpowietrzania jest skuteczna i słuszna? ja raczej czytalem i sam robilem na zasadzie, ze przy zakreconym odpowietrzniku pare pary pod pompować , przytrzymac hamulec w podlodze i wtedy dopiero poluzować odpowietrznik
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez Andre85 » 14 kwi 2010, 18:17

Miałem identyczne problemy, ale przy innym samochodzie. Okazało się że do wymiany była pompa hamulcowa. Po wymianie było wszystko w porządku.
Andre85
 

Postprzez pawelc » 14 kwi 2010, 18:31

Sprawna pompa i nie potrzeba odpowietrzać 3h -mi to zajmuję max 15-20min ,Wasze trudności jednoznacznie wskazują na uszkodzoną pompę ,w moim warsztatowym doświadczeniu już niejeden przypadek zdarzył się gdzie przy wymianie płynu ,czy też naprawie hamulców i ponownym odpowietrzaniu zdarzało się że pompa niestety mówi by by ,z reguły tyczy się to aut gdzie od dawna nie wymieniany był płyn i zanieczyszczenie go jako tako utrzymywało pompę przy życiu po zalaniu świeżym niestety pompa rozszczelnia się i mieli płyn zamiast go tłoczyć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez slawek10210 » 11 maja 2013, 18:03

tubus2125 napisał(a):jest jeszcze jeden sposób ; weź jakiś klucz typu mors najlepiej 2 szt i zaciśnij przewody hamulcowe elastyczne zacznij od tyłu i wtedy wciśnij hamulec. przewodom nic się nie stanie
slawek10210
 

Postprzez Bartek1986 » 9 cze 2013, 17:54

Witam

Dopisze tutaj, żeby nie pisać nowego tematu.

Zaczęły mi trzymać hamulce przednie. Oba koła naraz, więc nie zaciski.
Z górki się toczy, ale musi być taka większa. Na podnośniku trzeba dobrze dwoma rękoma koło złapać żeby obrócić.
Co może być przyczyną? Jakiś zaworek ? Coś się zablokowało, czy trzeba wymienić pompę ?? Może coś innego co mi do głowy nie przychodzi ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez noxes » 9 cze 2013, 20:17

Sprawdź najpierw czy nie trzymają Ci zaciski.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez pawelc » 9 cze 2013, 20:22

przyjrzyj się jednak zaciskom a dokładniej tłoczkom czy nie stoją ,miałem też przypadek rozdwojenia wężyka elastycznego ale to tez dotyczyło jednego koła a nie dwóch na raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Bartek1986 » 9 cze 2013, 21:21

a możliwe jest, że jeszcze 3 dni temu oba zaciski działały i nic nie trzymało, a dzisiaj oba się popsuły dokładnie identycznie ( taką samą siłą trzeba kręcić koła na podnośniku ) :D moim zdaniem nie..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez szumki44 » 10 cze 2013, 07:59

cuda sie dzieja :D rozbierz zaciski, pozniej sprawdz czy to napewn wina zaciskow albo moze cos z przeniesieniem napedu np w skrzyni sie posypalo ze daje opor na oba kola jednoczesnie ? (ale to juz wieksza teoria :D )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez pkroolik » 19 cze 2013, 22:52

Obstawiał bym podobnie jak kolega szumki44 sprawdz skrzynie biegow pewnie tam coś sie zblokowało
a Tylnymi kolami mozesz krecić swobodnie czy tez stawiaja lekki opor ?
Początkujący
 
Od: 29 lis 2012, 10:04
Posty: 10
Auto: Mazda 626 GE
1.8 + LPG
1996

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6