Super bryczka
Jak to mówią...KOZAK
Mazda6 GG L8 2003. Madziula
1, 2
Piękna Magdalena, na felunku od MPSa wypas.
Mam do Ciebie pytanie o modyfikację trzeciego światła stopu co i jak oraz z czego korzystałeś do zmiany bo seryjnie żarówka, która jest zamontowana to jakby świeczka się paliła.
Mam do Ciebie pytanie o modyfikację trzeciego światła stopu co i jak oraz z czego korzystałeś do zmiany bo seryjnie żarówka, która jest zamontowana to jakby świeczka się paliła.
- Od: 29 gru 2010, 15:50
- Posty: 120
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2007 121KM DPF->(to już historia)
Pablosz napisał(a):Mam do Ciebie pytanie o modyfikację trzeciego światła stopu co i jak oraz z czego korzystałeś do zmiany bo seryjnie żarówka, która jest zamontowana to jakby świeczka się paliła.
Zastosowałem taśmę led.

W samym plastiku stopu nie ma dużo przeróbek wszystko jest rozbieralne.
Pokaźna lista modów. Musiałeś sporo czasu i pracy w to włożyć, no i kaski na pewno też. Ale wygląd miodzio
Interesuje mnie tylko jak wygląda procedura przy zakładaniu samoziomowania, jakie części trzeba zmieniać itp. Byłbym wdzięczny za małą rozpiskę.

- Od: 14 sie 2011, 16:27
- Posty: 44
- Skąd: Mońki
- Auto: Mazda6 2.3 US-spec
Samochód godny podziwu
. Mam pytanie do Ciebie odnośnie tych zegarów które pochodzą z polifta. Wyjąłeś stery zegar i wsadziłeś ten? Czy miałęś jakiś problem po drodze typu choinka itp??? Czekam na info.
Pozdrawiam

Pozdrawiam
- Od: 24 paź 2012, 21:30
- Posty: 21
- Skąd: Barki
- Auto: Mazda 6, MZR-CD, 2002/03
szubi1020 napisał(a):Samochód godny podziwu. Mam pytanie do Ciebie odnośnie tych zegarów które pochodzą z polifta. Wyjąłeś stery zegar i wsadziłeś ten? Czy miałęś jakiś problem po drodze typu choinka itp??? Czekam na info.
Pozdrawiam
Sorry że tak długo ale byłem na urlopie. Po wymianie nie było choinki kostki pasowały.
celnikp napisał(a):szubi1020 napisał(a):Samochód godny podziwu. Mam pytanie do Ciebie odnośnie tych zegarów które pochodzą z polifta. Wyjąłeś stery zegar i wsadziłeś ten? Czy miałęś jakiś problem po drodze typu choinka itp??? Czekam na info.
Pozdrawiam
Sorry że tak długo ale byłem na urlopie. Po wymianie nie było choinki kostki pasowały.
A jak z przebiegiem, znalazłeś licznik o podobnym przebiegu czy coś kombinowałeś?
U mnie jest różnica z przebiegiem o 33k km i ciągle świecą się dwie kontrolki. Jedna od akumulatora nie wiem czemu, a druga z napisem key. Jak byś wiedział coś więcej to napisz dla dobra społeczeństwa
- Od: 24 paź 2012, 21:30
- Posty: 21
- Skąd: Barki
- Auto: Mazda 6, MZR-CD, 2002/03
wreszcie odnalazłem temat ;D
pytanie mam znowu do kluczyka, bo mi się pilot rozlata to pomyslałem o tej samej modyfikacji.
Jak ci się sprawuje jakościowo ta obudowa już po dłuższym czasie użytkowania?
Czy jest możliwość doprogramowania samego chipa, tak aby nie trzeba było pruć kluczyka?
Czy kluczyk po rozpruciu jest możliwe do ponownego normalnego złożenia, gdybym chciał powrócić do oryginału?
Czy wszystkie loga na pilocie są dostarczone razem z nim, bo nie wszystkie zdjęcia na aukcji na to wskazują.
Dzięki![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
pytanie mam znowu do kluczyka, bo mi się pilot rozlata to pomyslałem o tej samej modyfikacji.
Jak ci się sprawuje jakościowo ta obudowa już po dłuższym czasie użytkowania?
Czy jest możliwość doprogramowania samego chipa, tak aby nie trzeba było pruć kluczyka?
Czy kluczyk po rozpruciu jest możliwe do ponownego normalnego złożenia, gdybym chciał powrócić do oryginału?
Czy wszystkie loga na pilocie są dostarczone razem z nim, bo nie wszystkie zdjęcia na aukcji na to wskazują.
Dzięki
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
celnikp napisał(a):Obudowę z grotem kupiłem na ebayhttp://www.ebay.com/itm/MAZDA-3-6-3 ... xp=mtrGrot dorobiłem w punkcie dorabiania kluczy a przełożenie imobilajzera i wnętrzności pilota przełożyłem sam. W aukcji są rysunki jak to zrobić. Koszt wszystkiego 50zł. Ja za docięcie dałem 10zł ale wiem że biorą nawet 50zł. Docinałem w małym punkcie na osiedlu gdzie gościu dorabia tylko klucze do domu.
Dzięki za link i wyjaśnienie!
Już zamówiłem dla siebie
- Od: 20 mar 2007, 19:32
- Posty: 26
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-5 2.0 PB 2014r.
matthies napisał(a):wreszcie odnalazłem temat ;D
pytanie mam znowu do kluczyka, bo mi się pilot rozlata to pomyslałem o tej samej modyfikacji.
Jak ci się sprawuje jakościowo ta obudowa już po dłuższym czasie użytkowania?
Czy jest możliwość doprogramowania samego chipa, tak aby nie trzeba było pruć kluczyka?
Czy kluczyk po rozpruciu jest możliwe do ponownego normalnego złożenia, gdybym chciał powrócić do oryginału?
Czy wszystkie loga na pilocie są dostarczone razem z nim, bo nie wszystkie zdjęcia na aukcji na to wskazują.
Dzięki
Obudowa jakościowo jest oki jedynie na początku wkładając środek trzeba troszkę pokombinować i dopieścić wszystko. Ja składałem kartki papieru i podkładałem aby wnętrzności trzymały się na miejscu.
Odnośnie chipa to możesz kupić orginalny kluczyk od jakiegoś używanego i go wprogramować do swojego auta i z niego wyciąć chip i przełożyć. Ale to kosztowne bo płacisz za kluczyk a programowanie to koszt około 150 zł. Wiem że na forum piszą że jak masz dwa kluczyki to trzeci możesz sam doprogramować ale tego nie robiłem. Kluczyk po rozpruciu nie złożysz do kupy aby ładnie to wyglądało.
W moim przypadku loga były dołączone do kluczyka ale pamiętam że kupowałem na aukcji z której to wynikało. Jak macie jeszcze jakieś pytania to postaram się pomóc
celnikp napisał(a):W moim przypadku loga były dołączone do kluczyka ale pamiętam że kupowałem na aukcji z której to wynikało. Jak macie jeszcze jakieś pytania to postaram się pomóc
Jeśli ktoś jeszcze się nad tym zastanawia to mogę powiedzieć że w tej aukcji jest dodawane logo.
Wczoraj otrzymałem przesyłkę i w zestawie są dwa loga
- Od: 20 mar 2007, 19:32
- Posty: 26
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-5 2.0 PB 2014r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości