LF -Po remoncie silnika pali 2 L oleju na 1tys.km

Postprzez tomek-waw » 4 cze 2013, 18:22

marcin255 napisał(a):MOBIL SUPER 3000 XE 5W30

Na takim pomykam. <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 4 cze 2013, 18:24

tomek-waw napisał(a):Na takim pomykam.

zgapiłem od Ciebie :P
Ostatnio edytowano 4 cze 2013, 18:24 przez marcin255, łącznie edytowano 1 raz
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

PostTen post został usunięty przez widmo82 4 lut 2016, 22:57.
Powód: nie na temat

PostTen post został usunięty przez widmo82 4 lut 2016, 22:58.
Powód: nie na temat

Postprzez thomson912 » 3 lut 2016, 22:09

Hej. Mam ogromny problem z znikającym olejem w silniku LF 2.0 w Mazdzie 3. Spala ponad 2 litry na 1000km. Silnik pracuje równo na cieplym jak i zimnym, jest dynamiczny. Jedynie wydech jest cały czarny. Przymierzam się do wymiany uszczelniaczy zaworów wlotowych i wymiany pierścieni. Moje pytani brzmi czy wymiana tych 2 elementów rozwiąże problem? Kupował ktoś może pierścienie w sklepie fox.rzeszów.pl? 398 zł http://www.fox.rzeszow.pl/pierscienie-t ... 936,256040).aspx podobno oryginal. W serwsie koszt ponad 900 zl. Co o tym myslec?
Początkujący
 
Od: 5 sty 2016, 12:05
Posty: 8
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF 2007

Postprzez tomek-waw » 3 lut 2016, 22:17

Jeśli chodzi o FOX, możesz u nich brać. O silnik to pytaj swojego mechanika.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 3 lut 2016, 22:29

wymieniałem na taki jak w foxie LFY1-11-SC0A LFY111SC0A tylko płaciłem 790 zł.
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez thomson912 » 4 lut 2016, 21:36

Ciekawe skąd aż taki spadek ceny. Chyba kupie w foxie bo jakies inne wynalazki z intercarsu to kiepski pomysł. Mam nadziej ze silniczek będzie naprawiony.
Początkujący
 
Od: 5 sty 2016, 12:05
Posty: 8
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF 2007

Postprzez net-land » 23 lut 2016, 15:44

Witam

Również potrzebuje zrobic remont silnika w tej mazdzie. Znalazłem takie oto pierścienie na allegro:

http://allegro.pl/rik-pierscienie-tloko ... 85285.html


Sprzedawca i w opisie i podczas rozmowy telefonicznej twierdzi że sa ta orginały stosowane na pierwszy montaz.. Nie wiem co o tym myslec bo cena jest atrakcyjna. Ktos moze powiedziec cos wiecej na ten temat?
Początkujący
 
Od: 22 lut 2016, 11:40
Posty: 4
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF z 2004r

Postprzez tomek-waw » 23 lut 2016, 17:26

Powinieneś się spytać swojego mechanika ( po rozbiórce silnika ) czy masz szukać OEM czy na I szlif.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez net-land » 23 lut 2016, 17:35

Auto jeszcze nie rozebrane.. A o co chodzi z tym na I szlif??
Początkujący
 
Od: 22 lut 2016, 11:40
Posty: 4
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF z 2004r

Postprzez tomek-waw » 23 lut 2016, 17:41

Jak rozbierzecie silnik to trzeba sprawdzić go ( wymiary wału korbowego, cylindrów, stan panewek .... )
Później dopiero będziesz szukał gratów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323