World of Tanks

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez Piotr_ » 1 cze 2013, 16:55

sporcik to sporcik nim mi się właśnie fajnie gra :)


Obrazek

Obrazek

pierwsza gra moim nowym nabytkiem i chyba też będzie nieźle ;)

Obrazek
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Fudziu » 1 cze 2013, 16:57

Widzę, że szans z Wami nie mam, marny IS stock, Hellcat i KV1S full i parę innych wozidełek to troche mało :D Ale nie grywam w WOTa czesto, a ostatnio przerzuciłem się na coś innego
War Thunder :D Jak na razie beta, i tylko latadełka – ale gra się miodnie – taka fajna odskocznia od tanków :P

Była: Magdalena 626 GD 2.0i 90KM sedan Jest: Madzia 626 GW 2.0 FS 115KM 99r, Audi A6 3.0 Quattro Avant 02r

Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2012, 23:36
Posty: 196 (0/5)
Skąd: Chrzanów - KCH
Auto: Jest:
Mazda6 GJ 12' 165KM
Volvo V70 T5 2.3T

Były:
Mazdy, Fordy, Audi, Volvo :)

Postprzez Pawciu » 2 cze 2013, 13:25

Pewnie niektórzy już wiedzą ale nie wszyscy :)
Tłumaczenie:
Wstępna lista zmian testowej wersji 0.8.6 w porównaniu do 0.8.5:
-Przeróbka gałęzi artylerii samobieżnej ZSRS:
*Dodano nowe SPG: SU-122A(5 tier), SU-14-1(7 tier).
*Istniejące SPG przeniesiono: SU-8 na 6 tier, SU-14 na 8 tier, S-51 na 7 tier, Obiekt 212 na 9 tier i Obiekt 261 na 10 tier.
-Przeróbka gałęzi artylerii samobieżnej Niemiec:
*Dodano nowe SPG: G.Pz. Mk. VI (e) (2 tier), Pz. Sfl. IVb (4 tier), G. W. Tiger (P) (8 tier).
* Istniejące SPG przeniesiono: Sturmpanzer I na 3 tier, Sturmapnzer II na 4 tier, Sturmpanzer 38(t) Grille na 5 tier, Hummel na 6 tier, Gw Panther na 7 tier, Gw Tiger na 9 tier i Gw E-100 na 10 tier.
-Przeróbka gałęzi artylerii samobieżnej USA:
*Dodano nowe SPG: M44(6 tier), M53/55(9 tier).
*Istniejące SPG przeniesiono: M40/43 na 8 tier i T92 na 10 tier.
-Przeróbka gałęzi artylerii samobieżnej Francji:
*Dodano nowe SPG: AMX 105 AM mle. 47 (4 tier), Bat.-Châtillon 155 55 (9 tier)
*Istniejące SPG przeniesiono: AMX-13 F3 AM na 6 tier, Lorraine 155-50 na 7 tier, Lorraine 155-151 na 8 tier i Bat Chatillon na 10 tier.
-Do testowania supertesterom dodano czołgi:
*Niemiecki premium niszczyciel czołgów E-25 (7 tier).
*Chiński ciężki czołg premium 112 (8 tier).
-Dodanie nowych kamuflaży dla nacji:
*ZSRS – 1 zimowy i 2 letnie.
*Niemcy – 1 pustynny i 2 letnie.
*Francja – 3 letnie.
-Zwiększone kąty wychyłu czołgu Matilda Black Prince (zdaje się, że chodzi o wychył działa w pionie)
-Wniesienie usprawnień w modele czołgów: SU-8, SU-85B, Cromwell, Comet, Matilda Black Prince, SU-5, SU-76, T95, T92, M12, M41, M7 Priest, T57, G. W. E 100, G. W. Tiger, Hummel, Pz. Kpfw. V/IV, IS-6, Pz.Kpfw. III/IV, Obiekt 268.
-Wprowadzenie znaczących poprawek w model czołgu VK 16.02 Leopard.
-Wprowadzenie korekt wizualnych modeli czołgów: Matilda Black Prince, SU-85B, SU-14, SuperPershing, G.W. Panther, SU-26, Hummel, E-100(przesunięcie wieży), SU-18, Obiekt 212, T-54, BT-2, AT2, Pz. Kpfw. II Ausf. G, Pz. Kpfw. I Ausf. C.
-Poprawienie nazw francuskich czołgów i ich modułów.
-Dodana nowa mapa "Święta Dolina" (Korea, zima/wiosna).
-Przerobione/ulepszone grafiki map: Murowanka, Widepark, Lotnisko.
-Wprowadzone znaczące zmiany wizualne w mapie Ruinberg.
-Wprowadzenie zmiany balansu w mapie Fiordy. Pomimo tego drewnane domy będą niezniszczalne.
-Wprowadzenie zmiany balansu w tryb szturmu na mapie Westfield.
– Dodany tryb Bój Spotkaniowy dla map: Redshire, Kopalnie, Lakeville.
-Dodane ptaki na mapy Ruinberg i Lakeville.
-Przeróbka bonusów osłon przeciwodłamkowych:
*lekka – 15%,
*średnia – 20%(było 15%),
*ciężka – 25%(było 15%).
*Dla czołgów o masie powyżej 80 ton osłona przeciwodłamkowa absorbuje 30%.
-Nowe zasady działania pocisków kumulacyjnych:
*HEAT mogą teraz rykoszetować(bazowo przy 80 stopni, istnieje możliwość konfiguracji dla każdego pocisku). Przy rykoszecie przebijalność nie spada.
*Po przebiciu pocisk nie rykoszetuje (pocisk przemienia się w "strumień").
*Po przebiciu pierwszego pancerza spada penetrację z prędkością 5% na każde 10 cm przestrzeni przebywanej przez pocisk (50% na 1 metr przestrzeni "od ekranu do pancerza" – zapewne chodzi o pancerze wielowarstwowe)
*Po każdym przebiciu pancerza pocisk traci penetrację o wartość równą grubości przebitego pancerza z uwzględnieniem kąta, pod którym uderzył pocisk (tj. przy uderzeniu w płytę pod kątem 30 stopni o grubości 100 mm pocisk straci 150 mm penetracji)
*Gąsienice także będą "ekranem" dla pocisków kumulacyjnych
-Zmieniono mechanizm obliczania zamaskowania pojazdu przy użyciu kamuflażu (zapewne chodzi o ten "malowany") i siatki maskującej.
*Teraz bonusy nie będą mnożone, a dodawane. Będą teraz dawać stały bonus do ukrycia, niezależny od camo factor pojazdu i zależny tylko od klasy maszyny (np. lekkie czołgi będą miały wyższe).
*W rezultacie użycie siatki i kamuflażu efekt będzie widoczny nawet dla dużych maszyn.
*Przy tym będzie wprowadzone nieznaczne zmniejszenie poziomu kamuflażu krzaków.
– Przeprowadzony pełny rebalans charakterystyk wszystkich SPG w grze (pełny spis zmian będzie dostępny później w odrębnym załączniku).
*Dla wszystkich SPG zmniejszona prędkość pocisku(10-15% dla zwykłych dział do 50% dla krótkich moździerzy)
*Wszystkim SPG wzrosły czasy ładowania średnio o 10-20%.
– Przeprowadzony rebalans ceny pocisków premium(pełny spis zmian będzie dostępny później w odrębnym załączniku).
*Dla każdego pocisku była obliczona jego wydajność, ze względu na jego penetrację i uszkodzenia i cena została dostosowana do efektywności.
*Niektórym pociskom podkalibrowym zwiększono, niektórym zmniejszono wartość (chyba najbardziej konkretny podpunkt)
*Prawie wszystkim HEAT zwiększono cenę.
*Premium pociski artylerii zostały praktycznie bez zmian, za wyjątkiem nielicznych pocisków.
-Zwiększona dochodowość czołgów wysokich poziomów(pełny spis zmian będzie dostępny później w odrębnym załączniku).
*Dla maszyn 10 tieru (bez SPG) dochody wzrosły średnio o 10%.
*Dla maszyn 9, 8, 7, 6 (bez SPG) dochody także wzrosły, ale mniej, niż o 10%.
– Tracery tymczasowo wyłączone:
*Wyłączone tracery dla wszystkich typów czołgów za wyjątkiem artylerii (widocznych i niewidocznych)[tutaj SAU zostało użyte samodzielnie, bez, jak dotychczas art-SAU i PT-SAU, co może oznaczać, że chodzi też o niszczyciele czołgów)
*W widoku artyleryjskim zmniejszy się obszar, z którego gracz widzi tracery artylerii przeciwnika.
-Udoskonalenie dźwięku:
*Całkowita zmiana obróbki dźwięku, co umożliwi jednoczesne odtwarzanie większej ilości dźwięków bez zakłóceń i przy mniejszym zużyciu zasobów.
*Zmieniono mechanizm roznoszenia się dźwięków na mapach. Zlikwidowano martwe strefy, wzrosła głośność dźwięków wiatru dla widoku artyleryjskiego, zrobiono nowe wydarzenia dla wody, "przemysłowych obiektów"? i animacji płonięcia.
*Zmniejszono ilość dźwięków uderzeń czołgu o powierzchnię przy jeździe po nierównym terenie.
*Zwiększona odległość dla dźwięku wystrzału, dodana zależność położenia kamery względem czołgu, wprowadzony fizyczny model dźwięku w stosunku do odległości.
*Zwiększona odległość dla dźwięku innych czołgów, dodano efekt Dopplera przy mijaniu się dwóch czołgów.
*Zwiększona liczba dźwięków trafień czołgów.
*Zmieniony dźwięk zniszczenia czołgu.
*Dodany parametr 3D. Dla graczy, którzy posiadają system 5.1 zwiększy się poczucie realizmu.
-Zmienony rozkład pocisków w okręgu celowania. Teraz ilość pocisków padających w krawędź kręgu będzie mniejsza niż ok. 20%. Pociski częściej będą padać bliżej centrum kręgu.
-Zmieniony mechanizm losowania przy obliczaniu obrażeń i penetracji pancerza. Skrajne wartości będą będą mniejsze (lub rzadziej losowanie, nie wiem) o 5%, częściej staną się zbliżone do średnich podanych w parametrach.
-Usunięto współczynniki obliczania doświadczenia dla artylerii i TD. Teraz TD otrzymają 33% więcej doświadczenia, a artyleria 50%.
-Dodano bonus za unieruchomienie wrogiego czołgu. Jeśli sojusznicy zaczną strzelać do unieruchomionego czołgu, otrzyma się bonus tak, jak za poświetlenie.
-Normalizacja pocisków kalibrowych zmniejszona z 5 do 2 stopni.
-Wykonany mechanizm pozwalający ocenić, komu ile doświadczenia, kredytów, fragów dodać za zniszczenie wrogiego czołgu przy użyciu fizyki (taranowanie, zepchnięcie z urwiska itp.)
-Dodany tryb kompensacji drgań czołgu w trybie snajperskim(włącza się, gdy zaznaczono w opcjach "użyj kamery dynamicznej"
-Poprawnione i bardziej szczegółowe statystyki po bitwie.
-Przerobiony spis medali na ekranie startowym gry.
-Przerobiony mechanizm powiadomień i alertów przy niskim poziomie pamięci.
-Dodano automatyczna regulację efektów jakościowych w zależności od obciążenia systemu.
-Usunięto z gry napisy z czołgów: "Popeye", "Mickey Mouse", "Betty Boop". Graczom, którzy je posiadają będzie wypłacona rekompensata.
-Drobne poprawki wyświetlania filtrównacji, typu i poziomu czołgu.
-W nowych kontach na czołgach pierwszego poziomu teraz załoga będzie miała poziom umiejętności 100%.
-Zrównoważone wymagania dotyczące poziomów czołgów w kompaniach. Teraz wymagania dla HT, MT, artylerii i TD będą takie same. (chodzi o tiery artylerii na kompaniach, teraz mają być takie same, jak czołgów).
-Możliwość wydania polecenia samozniszczenia.
-Naprawiono powolny obrót niektórych czołgów na mostach.
-Wniesiono drobne poprawki dla szkolenia i filmów szkoleniowych.
-Poprawiono kolizje niektórych drobnych przedmiotów.
-Przerobiono animację flagi w bazie.
-Poprawiono kilka błędów i poprawiono jakość wyświetlania dynamicznych cieni.
Z miejsca przepraszam za jakość tłumaczenia i ewentualne błędy, starałem się jak mogłem, ale dawno nie miałem kontaktu z rosyjskim.
...a jak się okaże, że już gdzieś to jest po polsku...
Pawciu
 

Postprzez kinki » 2 cze 2013, 13:53

przeczytałeś to wszystko ??
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6089 (471/185)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez Don Gregorio » 2 cze 2013, 14:09

Można sobie filmik obejrzeć od ASAP odnośnie zmian 0.8.6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Radex » 2 cze 2013, 14:44

zapodaj linka bo nie moge znaleźć

a ja mam kolejną piękną...... porażkę do kolekcji :|
Porażka
Bitwa: Koło podbiegunowe 2 czerwca 2013 12:36:18
Czołg: AMX 50 100
Doświadczenia: 1 392
Kredytów: 54 984
Osiągnięcia w walce: Ostateczne poświęcenie, Strzelec pancerny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Don Gregorio » 2 cze 2013, 15:00

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez adis555 » 2 cze 2013, 17:30

Latam w klanie Don Gregoria to i małą reklamę mogę tu chyba zrobić. Poza tym, że w klanie jest mało dobrych graczy z wyższymi tierami co na początku mnie odstraszyło to poziom zaangażowania w klan Gregoria mnie powalił. Wyczuwam dobry materiał na przyszły zgrany klan. Strona internetowa z konkursami klanowymi, jasnymi zasadami SUPER. Trzymać tak dalej <czarodziej>
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Don Gregorio » 2 cze 2013, 19:23

A dziękuję dziękuje. Miejmy nadzieję, że rozwój Klanu niebawem będzie jeszcze bardziej "namacalny". Dużo segregujemy rekrutów na tych posiadających mózg, grających wspólnie i tych gorszych co "wszystko wiedzą lepiej"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez lukias81 » 2 cze 2013, 21:34

adis555 napisał(a):mało dobrych graczy z wyższymi tierami

W końcu mnie ktoś dostrzegł :P

Don Gregorio napisał(a):"wszystko wiedzą lepiej"

Oj tam, nie znasz się ;)

A na poważnie to zapraszamy do kandydowania – nagrodą jest fajna naklejka <spoko>
Mam fabrycznie ustawiony chaos..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2011, 21:09
Posty: 2055 (3/8)
Skąd: Lublin
Auto: T57HT
Xedos 6 CA KF

Postprzez Neonixos666 » 2 cze 2013, 21:40

lukias81 napisał(a):zapraszamy do kandydowania


chyba się skuszę :P Hellcat może być? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez lukias81 » 2 cze 2013, 22:00

Ale, że masz m18 i z tym chcesz do Nas wstąpić? Pisz podanie, znaczy na forum się loguj <spoko>
Mam fabrycznie ustawiony chaos..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2011, 21:09
Posty: 2055 (3/8)
Skąd: Lublin
Auto: T57HT
Xedos 6 CA KF

Postprzez Pawciu » 2 cze 2013, 22:31

Ta mi się podobała :)
Załączniki
shot_001.jpg
Pawciu
 

Postprzez Neonixos666 » 2 cze 2013, 23:17

lukias81 napisał(a): z tym chcesz do Nas wstąpić?


mam jeszcze T29 i SU-152 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez lukias81 » 3 cze 2013, 00:41

No to dawaj <faja>
Mam fabrycznie ustawiony chaos..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2011, 21:09
Posty: 2055 (3/8)
Skąd: Lublin
Auto: T57HT
Xedos 6 CA KF

Postprzez Pawciu » 3 cze 2013, 06:51

Dzisiejszej nocy stoczyłem super bitwę Kv4. Stodoła stanęła na sama na przeciw trzem golden boyom i T44. Broniłem się jak mogłem stojąc na przeciw pod kątem a oni nic mi nie mogli zrobić :D ale do czasu pomoc przybyła za późno. Ale ważne że wygrana bitwa <spoko> Uwagę mą przykuła ilość potencjalnych otrzymanych obrażeń <lol>
Załączniki
shot_009.jpg
shot_008.jpg
Pawciu
 

Postprzez lukias81 » 3 cze 2013, 10:45

Ja kilka stron wcześniej wrzuciłem is3 z 12k odbitych obrażeń :P No ale dmg zrobiłeś zacny <spoko>
Dla przypomnienia :)
Obrazek
Mam fabrycznie ustawiony chaos..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2011, 21:09
Posty: 2055 (3/8)
Skąd: Lublin
Auto: T57HT
Xedos 6 CA KF

Postprzez Don Gregorio » 3 cze 2013, 11:15

Neonixos666 napisał(a):mam jeszcze T29 i SU-152 :P

Zajrzyj na nasze forum : www.1ptd.cba.pl i Zapraszam :) <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Pawciu » 3 cze 2013, 14:13

Dziwna sprawa :D
Dziś po próbie wciśnięcia F7 podczas gry wyskoczył różowy komunikat "inappropriate language insults" do 6 czerwca do 13;45 (nieodpowiednie obelgi językowe)
tyle że ja dziś wyjątkowo grzeczny byłem i nikogo nie wyzywałem hahaha
Mieliście coś takiego ?
Pawciu
 

Postprzez Radex » 3 cze 2013, 14:39

<lol> <lol> <lol>

zatem musiał Cię ktoś wcześniej zgłosić :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park