Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
Mam od kilku dni poważny problem, a mianowicie gaśnie mi auto coraz częściej w czasie jazdy – tak po prostu potrafi w czasie jazdy zgasnąć i odpalić samo, czasem trzeba się zatrzymać pokręcić trochę, objawy jak dla mnie wskazują na padającą pompę paliwa. Ale czy coś jeszcze w tej sytuacji może być winowajcą ? Po zapaleniu się rezerwy odpalenie auta w sobotę było prawie niemożliwe, siłą woli dojechałem do stacji, ale przy połowie zbiornika jakoś dużo lepiej nie jest 
Bartg napisał(a):Mam od kilku dni poważny problem, a mianowicie gaśnie mi auto coraz częściej w czasie jazdy – tak po prostu potrafi w czasie jazdy zgasnąć i odpalić samo, czasem trzeba się zatrzymać pokręcić trochę, objawy jak dla mnie wskazują na padającą pompę paliwa. Ale czy coś jeszcze w tej sytuacji może być winowajcą ? Po zapaleniu się rezerwy odpalenie auta w sobotę było prawie niemożliwe, siłą woli dojechałem do stacji, ale przy połowie zbiornika jakoś dużo lepiej nie jest
Mi pierwsze co to takie objawy kojarzą sie z padającym aparatem zapłonowym

Mialem napisac w sprawie kondonikow do lewarka zmiany biegow, nie zamowilem ich poniewaz podczas rozebrania starcyh elementow okazalo sie ze nie ma tragedi:) zdemontowalem wszystko wyczyscilem, zaczalem od spsikania wd40 i wytarcia wszystkie, pozniej miedz w spray'u czy jakos, a na koniec jeszcze calosc po zlozeniu spsiaklem miedzia:) efekt bardzo zadowalacy lewarek chodzi bardzo leciutko a zerowy:)
Widac wymiana nie jest zawsze potrzebna
Widac wymiana nie jest zawsze potrzebna
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):Mialem napisac w sprawie kondonikow do lewarka zmiany biegow, nie zamowilem ich poniewaz podczas rozebrania starcyh elementow okazalo sie ze nie ma tragedi:) zdemontowalem wszystko wyczyscilem, zaczalem od spsikania wd40 i wytarcia wszystkie, pozniej miedz w spray'u czy jakos, a na koniec jeszcze calosc po zlozeniu spsiaklem miedzia:) efekt bardzo zadowalacy lewarek chodzi bardzo leciutko a zerowy:)
Widac wymiana nie jest zawsze potrzebna
Masz na myśli tuleje (te pod autem na drążku skrzyni biegow)?

Tak to
tam te tuleje metalowe rdzewieja i rozpycha te gumy i daltego tak ciezko to chodzi po juz parunastu latach, u mnie szczerze mowiac bylo to wszystko w miare. Najgorsza przy samym lewarku, ale klucz mlotek pomogl 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
pawcio1017 napisał(a):Bartg napisał(a):Mam od kilku dni poważny problem, a mianowicie gaśnie mi auto coraz częściej w czasie jazdy – tak po prostu potrafi w czasie jazdy zgasnąć i odpalić samo, czasem trzeba się zatrzymać pokręcić trochę, objawy jak dla mnie wskazują na padającą pompę paliwa. Ale czy coś jeszcze w tej sytuacji może być winowajcą ? Po zapaleniu się rezerwy odpalenie auta w sobotę było prawie niemożliwe, siłą woli dojechałem do stacji, ale przy połowie zbiornika jakoś dużo lepiej nie jest
Mi pierwsze co to takie objawy kojarzą sie z padającym aparatem zapłonowymW BG mialem tak samo. Momentalne gaśnięcie nawet w trasie. na kilka sekund. Tak troche pojeździłem aż w końcu całkiem aparat umarł.
No to też dobry trop dzięki, obadam po długim weekendzie, bo jest coraz gorzej, gasnie i dusi się średnio co kilka minut
Witam kolegów mam pytanko;) kolega kupił 323f 1.5 i ma kopolke z pięcioma przewodami wys. Nap. I ... cewkę od malucha ,czy to ma prawo dobrze działać? I dlaczego ktos mogl odwalic taka lipe bo podobno w tych modelach cewka osobno nie występuje . Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie 
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Ktos sobie przerobil i cewka jest na zewnatrz zamiast w aparacie zaplonowym, jest taka opcja, ale z tego co tu czytalem roznie to jest. A jak sie koledze nie podoba niech sobie ori kupi. A jak wogole autko smiga na tym?
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Autko smiga nawet dobrze tylko ze pojawiło się przebicie na tym przewodzie od cewki do kopolki no idea szarpie i przerywa ogółem z dnia na dzień coraz gorzej . Przewód wys.nap do malucha na zamówienie, juz w drodze
. Zastanawiam sie czy po zmianie przewodu będzie ok . A orientujecie sie ile może kosztować ori aparat?
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
ceny aparatow sa rozbiezne, ale juz za 100zl kupi cos przyzwiotego. Tylko ze wystepuje 3 rozdzaje aparatow zaplonowych, M3 P5 i P9. Z ktorego rozcznika ta Efka?
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Chyba taka sama jak i do reszty. Cewka od malucha jak jakas oryginalna bedzie dobrze smigac.
-
Przemek323c
Siemka mam pytanko
Mam madzie BA 2.0V6 z klima i oknem dachowym(szyber dachem) i też tak macie że jak włączacie klimę to szyberdach się sam zamyka??czy tylko ja tak mam albo ktoś zrobił patenta fajnego
A drugie pytanie to ma ktoś z was schemat wtyczek od panelu nawiewu z BA
Dzięki
Mam madzie BA 2.0V6 z klima i oknem dachowym(szyber dachem) i też tak macie że jak włączacie klimę to szyberdach się sam zamyka??czy tylko ja tak mam albo ktoś zrobił patenta fajnego
Dzięki
- Od: 23 lis 2008, 13:54
- Posty: 121
- Skąd: Kedzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)
Nie wiem czy tak jest w oryginale ale nawet jak nie to dobrze ktos zrobil. Inaczej cale zimno by uciekalo na zewnatrz.
-
Przemek323c
W zasadzie jak jest Klima to szyberdach w zasadzie jest zbędny.
Ja w swoim X9 korzystałem z niego głównie na postoju w upalne dni (nie mam solar-dachu).
A co do patentu, który ma kol. Shadow1701 to raczej na 99% nie jest oryginalne rozwiązanie.
Chociaż nie ukrywam, że znaleźlibysię chyba chętni na coś takiego
Ja w swoim X9 korzystałem z niego głównie na postoju w upalne dni (nie mam solar-dachu).
A co do patentu, który ma kol. Shadow1701 to raczej na 99% nie jest oryginalne rozwiązanie.
Chociaż nie ukrywam, że znaleźlibysię chyba chętni na coś takiego
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
do pewnej kostki idą 2 wiązki jedna od klimy druga od szyberdachu,i jak tylko włączę klimę słyszę jak stycznik się w niej załącza i zamyka szybkę,no fajny patent na bank polak tam coś robił,ja mam taka wersje z klima i szybka w dachu,chodziarz nie ukrywam ze mam chrapkę na klimę jedno strefowa np wziąźdź od 626 gf albo z xedosa
ale to plany,a co do oryginalności to spoiler w ba przed liftem miał światło stopu czy nie ,bo ja nie mam ale mam światło stopu na lotce a moja bestia to już pełnoletnia jest 
- Od: 23 lis 2008, 13:54
- Posty: 121
- Skąd: Kedzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)
ja tak miałem w mojej,podłączyłem kompa (diodę)
i miałem źle ustawiony czujnik położenia przepustnicy,i błąd temperatury powietrza w dolocie wiec dałem go w serwis ustawiłem,przepływkę przedmuchałem no i gra,aaa wyczyściłem jeszcze świeczki 
- Od: 23 lis 2008, 13:54
- Posty: 121
- Skąd: Kedzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość