Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)
Panowie luzy na zaworach ponownie sprawdzone i sa ok, a niestety ten uciazliwy dzwiek wciaz wystepuje... Tylko ze tesciu jakos inaczej te luzy robil niz w poradniku (parami 1-4 i 2-3) i ustawiał jedynie luzujac nakretke nr 4 i ustawiajac sruba nr 5 i dokrecajac nr 4. Nie ruszal wogole tej czesci z nr 2-3 z tej fotorelacji viewtopic.php?t=42303. Moze to byc przyczyna? Czy w ten sposob beda zle chodzily?? Najgorsze ze slychac go mocno w kabinie a obok auta prawie nic nie slychac;/
- Od: 14 wrz 2010, 16:11
- Posty: 20
- Skąd: Strzelce Kraj.
- Auto: Mazda 6 HB, 2.0 MZR-CD 136 KM, 2003r.
Ja mam problem z wymianą podkładek. 3 wtryskiwacze wyszły i podkładki są wymienione a jeden siedzi i nie chce wyjść. Mechanik mordował się z nim kilka godzin, zalewał, podważał i wtrysk obrócił się nieco a dalej ani drgnie. Mówi (mechanik), że jedyna rada to użyć wyciągacza bezwładnościowego ale nie daje gwarancji, że wtrysk to przeżyje (nigdy wcześniej w M6 nie wymieniał). Podpowiedzcie jakie jest rzeczywiste ryzyko uszkodzenia. Dzięki
- Od: 3 sie 2010, 13:54
- Posty: 23
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Kiedyś Mazda 6 Top Sport 143KM, 2006
Teraz Mazda 6 SkyPassion, 2.5l, 2015
Ryzyko miejsze niż przy obracaniu go na siłę nie więcej niż 10%.
Z telefonu
Z telefonu
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Dzanus napisał(a):Mechanik mordował się z nim kilka godzin, zalewał, podważał i wtrysk obrócił się nieco a dalej ani drgnie.
Trzeba odkręcić ściankę pokrywy, przez którą wchodzą przewody paliwowe, następnie użyć klucza nastawnego i chwycić nim wtrysk na wysokości klamry uchwytu. Następnie trzeba obracać wtryskiem w granicach kilku stopni kątowych pewnie przez dłuższy czas ale wyciągać należy wówczas, kiedy opór przy obracaniu spadnie. O ile można obrócić – sprawdzamy na zdemontowanym wtrysku.
Em.Ka. napisał(a):Najgorsze ze slychac go mocno w kabinie a obok auta prawie nic nie slychac;/
Jak slychac w budzie, a na zewnatrz nie, to raczej bym szukal po poduszkach silnika itp.
herci62 napisał(a):Jestem juz po wymianie podkładek ....Efekt i wniosek- TE SILNIKI TAK MAJĄ !
Po wymianie jest tak jak przed
Jesli czysto zrobiles robote i nic smiecia pod podkladkami nie ma
to moze nie do konca gniazdo/gniazda sa ok ?
Sa tacy co z zalozenia zawsze przy wymianie podkladek frezuja gniazda.
Witam wszystkich po raz pierwszy
Właśnie wróciłem od mechanika ( UK) zostawiłem mu autko ( Mazda 6 2.0 D 143km ts2 79500mil) koimbi na wymianę oleju ( dexelia), filtry, czyszczenie miski olejowej i smoka, kupiłem też te słynne podkładki pod wtryski w celu wymiany gdyż po odkręceniu korka bucha dymek biały. Z jego strony usłyszałem, że ten dymek jest normalny bo po przygazowaniu jest ok czyli odma czysta i takie tam. Co do podkładek powiedział, że nie widzi sensu ich wymiany ponieważ nie bucha z zaworów i jest tam czysto. Dodał, że przy wymianie tych podkładek trzeba również wymienić uszczelki zaworów i dodatkowe metalowe o-ringi na wtryskach. Zdziwiłem się bo na tym forum nikt o czymś takim nie pisał. Zobaczę czy po tych zabiegach problem zniknie. Zapytałem o reset kompa po wymianie oleju, powiedział, że reset robi się po zapaleniu lampki oleju
Co o tym sądzicie i o tych uszczelkach? Pozdrawiam 

- Od: 22 maja 2013, 11:43
- Posty: 30
- Auto: Mazda 6 2.0 D 143km 2006, Kombi
Ja kiedys w ASO w UK spotkalem sie z niedowierzaniem i prawie, ze z wysmianiem, ze pieprze jakies glupoty twierdzac, ze w tych silnikach nalezy wymieniac podkladki pod wtryskami.
Niech ktos doswiadczony rzuci na to okiem. U mnie nie ma zadnego dymku czy to wolne obroty czy gazujesz.
Sprawdz czy faktycznie sciagnal miske. Pewnie tylko skasuje za to.
Niech ktos doswiadczony rzuci na to okiem. U mnie nie ma zadnego dymku czy to wolne obroty czy gazujesz.
Sprawdz czy faktycznie sciagnal miske. Pewnie tylko skasuje za to.
Dzieki za linka. Mechanikowi chodziło dokładnie o to : http://www.imall24.pl/produkty/uszczelk ... 3685,35514 Cena jednego 17 funtów, dlaczego w Polsce wymienia sie tylko te podkładki a tu wymyslaja ze trzeba tez te uszczelki zaworów wymienic podczas ruszania wtrysków? Na załączonych fotkach wymiany nie widac aby ktos ruszał zawory :/
- Od: 22 maja 2013, 11:43
- Posty: 30
- Auto: Mazda 6 2.0 D 143km 2006, Kombi
mrhoshi napisał(a):Zapytałem o reset kompa po wymianie oleju, powiedział, że reset robi się po zapaleniu lampki olejuCo o tym sądzicie
po wymianie oleju powinno się zresetować(skasować) inspekcję olejową.
Wymieniłem co chciałem i dymi dalej, teraz zostały mi podkładki i uszczelki na zaworach, tylko musze znaleźć inny warsztat, bo w tym "fachowcy" jacyś nie kumaci, może sie boją tykać? Wogóle tu w UK oni mają jakieś inne pojecie o tych silnikach dla nich to normalne, że z korka kopci
Jednak dla własnego spokoju wymienię.

- Od: 22 maja 2013, 11:43
- Posty: 30
- Auto: Mazda 6 2.0 D 143km 2006, Kombi
mrhoshi napisał(a):Wymieniłem co chciałem i dymi dalej, teraz zostały mi podkładki i uszczelki na zaworach.
...po wymianie podkładek pod wtryskami nie powinno kopcić, chyba że jest jeszcze inne wytłumaczenie.
Wysłano z HTC i Tapatalk2
Janusz626 napisał(a):...po wymianie podkładek pod wtryskami nie powinno kopcić, chyba że jest jeszcze inne wytłumaczenie.
Może gniazda wtrysków mają zbyt głębokie wżery po poprzednich podkładkach i wymagają frezowania?
mrhoshi napisał(a):Wymieniłem co chciałem i dymi dalej, teraz zostały mi podkładki i uszczelki na zaworach, tylko musze znaleźć inny warsztat, bo w tym "fachowcy" jacyś nie kumaci, może sie boją tykać? Wogóle tu w UK oni mają jakieś inne pojecie o tych silnikach dla nich to normalne, że z korka kopciJednak dla własnego spokoju wymienię.
Nie masz polskich mechaników w UK? W irlandii jest ich pełno wiec jakbyś dobrze poszukał to napewno znajdziesz jakiegoś 'speca'
Sent from my GT-I9300 using Xparent BlueTapatalk 2
- Od: 29 paź 2012, 23:06
- Posty: 12
- Skąd: Other
- Auto: Mazda 6. GG. 2.0 CiTD
Exclusive
No wlasnie, gdzie w UK urzędujesz ? Znam jednego speca w UK co zrobil wlasnie silnik w M6 po zerwanym pasku rozrzadu (wloska pompa wody
)
1




1
Ostatnio edytowano 24 maja 2013, 20:53 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta(nie ma takiej potrzeby)
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta(nie ma takiej potrzeby)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6