Od dzieciaka

BP nie wejdzie więc odpuszczam. $$$$ w granicach rozsądku przy takim projekcie, długoterminowym raczej...
Podobny SWAP był robiony tyle że na B6 SOHC
viewtopic.php?f=111&t=67291&p=1236950&hilit=b3+skrzynia#p1236950
W tym temacie chciał bym się skupić tylko na silniku i osprzęcie. Wiem że napewno będę potrzebował silnik+komp+wiązka. Coś jeszcze?
B6ZE(RS) jest najłatwiejsze do zdobycia w UK i wg Wiki
"charakteryzował się odelżonym wałem korbowym, kołem zamachowym, i aluminiowym filtrem z żeberkami chłodzącymi."
Wiem że B6ZE(RS) jest ułożony wzdłużnie stąd inny osprzęt. Wydech będzie raczej custom.
Kolektor ssący znowu nie wiem czy mi podejdzie. Tu pytanie, czy jeśli nie podejdzie to jakie są opcje?
Dalej miska olejowa. Spawn podczas swojego swapu na b6 SOHC zostawiał z B3. Zastanawiam się czy
w tym przypadku też da radę bo chyba modyfikacji samego bloku w B6 nie było.
Informacji takowych nie znalazłem, choć kompendium wiedzy o b6 nie ma (uwaga do Moderatowów
Jeśli chodzi o B6D to wydaje mi się że powinien wejść bez większych modyfikacj, ale o ten silnik dużo trudniej. Chyba że się mylę.
W obu przypadkach poduchy musiały by być custom.
Na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę?
Co o tym myślicie?