Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
- Od: 9 cze 2011, 15:54
- Posty: 21
- Skąd: wrocław
- Auto: mazda 323f 2.0 DiTD
pablod1024 napisał(a):za co jest ona odpowiedzialna?
Za upuszczenie ciśnienia w momencie, kiedy turbina dmucha z maksymalną wydajnością. Innymi słowy ten wężyk jest podłączony do zaworu bezpieczeństwa turbiny, który to nie pozwala wspomnianej wcześniej turbinie przeładowywać
smile napisał(a):pablod1024 napisał(a):za co jest ona odpowiedzialna?
Za upuszczenie ciśnienia w momencie, kiedy turbina dmucha z maksymalną wydajnością. Innymi słowy ten wężyk jest podłączony do zaworu bezpieczeństwa turbiny, który to nie pozwala wspomnianej wcześniej turbinie przeładowywać


pablod1024 napisał(a):(za co jest ona odpowiedzialna?)
smile napisał(a):A jak Ty byś to opisał?![]()
![]()
rurka ta jest odpowiedzialna ściśle za dostarczanie podciśnienia do siłownika sterującego.w następstwie regulacji wartości owego podciśnienia poprzez elektrozawór,otrzymujemy możliwość ruchu siłownika,co przekłada się na regulację ciśnienia doładowania.
kontynuować
Dodam tylko że jest to bardzo ważna rurka i musi być drożna oraz na połączeniach szczelna
inaczej turbo nie będzie mogło dać takiego ciśnienia jakie powinno i brak mocy murowany
. Warto też rozruszać cięgno bo mogły się przypiec kierowniczki.
Neonixos666 napisał(a): Warto też rozruszać cięgno bo mogły się przypiec kierowniczki.
a gdzie znajduje się to cięgno?
- Od: 9 cze 2011, 15:54
- Posty: 21
- Skąd: wrocław
- Auto: mazda 323f 2.0 DiTD
pablod1024 napisał(a):Neonixos666 napisał(a): Warto też rozruszać cięgno bo mogły się przypiec kierowniczki.
a gdzie znajduje się to cięgno?
wchodzi ono w ta ,,gruszkę" do której dochodzi wężyk.
Smile wyślesz mi ten manual bo mam ale po angielsku.
mam taki manuale ale po angielsku, mnie interesuje wszystko co związane z Ditd i fajnie jak by było po polsku bo po angielsku już chyba wszystkie materiały mam.
Myślę, że najpierw powstawały po angielsku a później tłumaczone na pollski, więc to pewnie nic nowego 
Zobacze, poszukam, poskanuję, zamieszczę na jakimś płatnym serwisie

A tak na marginesie
1,6 DiTD z FAP w Maździe 3 ma kolega Rybol77
memberlist.php?mode=viewprofile&u=46867
Zobacze, poszukam, poskanuję, zamieszczę na jakimś płatnym serwisie
A tak na marginesie
memberlist.php?mode=viewprofile&u=46867
smile napisał(a):A tak na marginesie1,6 DiTD z FAP w Maździe 3 ma kolega Rybol77
wychodziły takie na amerykański rynek

Neonixos666 napisał(a):smile napisał(a):A tak na marginesie1,6 DiTD z FAP w Maździe 3 ma kolega Rybol77
wychodziły takie na amerykański rynek
ale tylko bezołowiowy ON można tankować.
smile napisał(a):Oj Neonixos666 szukasz tycj koni i niutonometrów gdzie się da widzę
Chyba chcesz mieć ich więcej niż 2,2 MZR-CD
Ja tylko chce więcej wiedzieć dla potrzeb lepszego moderowania
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości