Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
Nie ma się co łamać, graty wstępnie zamówione a przy okazji może zrobię inspekcję sprzęgła i uszczelniacza na wale. Sprawdzę luz na turbosprężarce, brud w kolektorze i ilość oleju w dolocie. Wszystko będzie robione od poniedziałku ale może już w piątek lub sobotę zacznę ją rozbierać aby mechanik zrobił szybciej co trzeba.
Witam, panowie może mi podpowiecie, gdzie znajdę pod maska przewód na którym pojawia się +12v po przekręceniu kluczyka i znika po jego wyjęciu? chcę podłączyć podgrzewacz stanadyne i potrzebuję prądu do wzbudzenia przekaźnika także linia nie musi być jakaś super "silna" ale nie chciałbym zakłócić pracy jakiegoś podzespołu. Wiem że jest temat o stanadyne ale liczę, że tu zagląda więcej ludzi, poza tym zależy mi na opinii kogoś z ditd.
pozdrawiam,
Łukasz
pozdrawiam,
Łukasz
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
pod radio się podłącz ja ostatnio do wskaźnika doładowania tak się wpinałem 
biorę pod uwagę podobne rozwiązanie jednak wolałbym żeby cała instalacja została pod maską
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
chyba do zaworu FSO idzie 12V trzeba się tadziola spytać 
przy skrzynce z bezpiecznikami pewnie coś znajdę, tylko nie chciałbym tak całkowicie po omacku szukać
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
Witam, zauważyłem że u mnie też uszczelka się poci na zewnątrz wiec w niedługim czasie też będzie mnie czekała wymiana
Ale jak na razie mam wieksze problemy... dziś wyciągnołem lekko pocący sie TCV w dużym stopniu był zaklejony jakąś czarnym błotem i opiłkami metalu (w nocy w pracy go wyczyszcze i postaram się uszczelnic, ogólnie cala wiązka kabli jest dziwnie pospinana i pokrecona izolacją dlatego postanowiłem się dobrać do kompa tam to samo niby sucho a wszystko poskręcane izolacją (myśle że fabrycznie tak nie robią) natomiast poniżej kompa błoto i rdza
oznaczenia kompa RF43, obok kompa jest zielony przekażnik Z5A1 ktoś wie od czego on jest??? (zaznaczam że pod maską mam B5B4) mało tego to obok kompa (z boku blachy) jest złącze przewodowe a ni nim mocno zwęglone kilka przewodów
żyły na wierzchu... masakra. I jeszcze mam jedno pytanie, w którym miejscu w pompie jest siatkowy filtr przypominający papieros?? da się go wyciągnąc bez rozbebeszania pompy??
Ostatnio edytowano 31 sty 2012, 20:49 przez gallu82, łącznie edytowano 1 raz
mechanicy to tez ludzie
- Od: 31 sie 2011, 21:40
- Posty: 45
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F DITD RF2A
Widać ktoś już walczył z TCV. Wymień na nowy a nie klej tego bo za jakiś czas będzie to samo. Kup od opla.
Panowie wiecie coś o wartości temperatury spalin w Dieslach? jakie konkretnie jest EGT?
Panowie wiecie coś o wartości temperatury spalin w Dieslach? jakie konkretnie jest EGT?
wymienie jak mazda zacznie poprawnie pracować puki co to musze sie zorientować co ją tak naprawde boli. mam nadzieję że do jutra rana ktoś odpowie na moje pytania gdy powrócę do mojej magdy z wyczyszczonym TCV i Z5A1.
Riki jaka cena oplowskiego TCV aktualnie??
mechanicy to tez ludzie
- Od: 31 sie 2011, 21:40
- Posty: 45
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F DITD RF2A
Siemano
Leciałem sobie dzisiaj spokojnie dzisiaj mazdziochą 2.0 ditd , 20km od domu nagle zgasł mi silnik i nie chce zapalić, w ogóle nie reaguje ?
Czyżby mi zamarzło paliwo czy coś w tym stylu
Leciałem sobie dzisiaj spokojnie dzisiaj mazdziochą 2.0 ditd , 20km od domu nagle zgasł mi silnik i nie chce zapalić, w ogóle nie reaguje ?
Czyżby mi zamarzło paliwo czy coś w tym stylu
-
suczysyn.
Z tego co widziałem to filtr wymieniałeś spróbuj go ogrzać bo może zapchał się parafiną. Gdzie tankujesz?
Kręci, nie chce odpalić
Jechałem przydławił się pojechał jeszcze 100 metrów i zgasł.
Tankuje różnie orlen,nasza,pks centrum gdzie po drodze : D
Filtr nowy a jaki to nie wiem, pewnie jakiś najzwyklejszy : (
Musze jutro go zholować 20 km ...
Jechałem przydławił się pojechał jeszcze 100 metrów i zgasł.
Tankuje różnie orlen,nasza,pks centrum gdzie po drodze : D
Filtr nowy a jaki to nie wiem, pewnie jakiś najzwyklejszy : (
Musze jutro go zholować 20 km ...
-
suczysyn.
w zimę polecam Ci tylko orlen bo ja niema kłopotów z paliwem, a PKS czy inne te stacje to omijaj z daleka bo to bagno nie paliwo. Latem tankuje na Statoilu i jest git. Spróbuj ogrzać lub nawet wykręcić ten filtr, szkoda że moja nie sprawna bo byśmy pokombinowali razem i może udało by się odpalić.
Znowu ja od dwóch osób słyszałem że na orlenie jest lipne paliwo he he : D
Jutro jak go sprowadze do Szczytna to pokombinuje
Paliwo z którego wytrąciła się parfina nadaję się do użytku czy trzeba nowego zalać + jakieś dodatki ?
Bo ja żadnych dodatków nie dolewałem i moze dlatego to paliwo się schrzaniło : (
Jutro jak go sprowadze do Szczytna to pokombinuje
Paliwo z którego wytrąciła się parfina nadaję się do użytku czy trzeba nowego zalać + jakieś dodatki ?
Bo ja żadnych dodatków nie dolewałem i moze dlatego to paliwo się schrzaniło : (
-
suczysyn.
Ja też nie dolewałem i nic mi się nie dziej. Zawsze zimą tankuje na orlenie i nie miałem nigdy problemów z paliwem, statoil tez jest ok zero problemów. takie paliwo się nadaje tylko trzeba je ogrzać aby powróciła konsystencja.
Aha 
Chyba że to coś innego niż lipne paliwo ?
Jade sobie spokojnie 70 a tu pach takie coś ehh : (
Chyba że to coś innego niż lipne paliwo ?
Jade sobie spokojnie 70 a tu pach takie coś ehh : (
-
suczysyn.
dużo paliwa w baku?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości