Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez jozik72 » 6 gru 2011, 21:02

Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 sty 2011, 19:00
Posty: 19
Skąd: Rzeszow
Auto: MAZDA PREMACY 2.0 DITD 2004.

Postprzez kierownik » 7 gru 2011, 01:46

ja np nic o nim nie myślę i nie śni mi się po nocach :P
a tak serio, to używam i polecam sprawdzone Forte
zależy co chcesz osiągnąć dodatkiem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 7 gru 2011, 01:50

Mi źle palił na zimnym silniku, tzn nie od pierwszego machnięcia wałem.

Pół baku vervy + Stp do czyszczenia i pali jak malina zanim przekręcę kluczyk :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 7 gru 2011, 01:51

no lepiej żeby nie palił zanim przekręcisz :P
a tak btw – pozdrowienia z Włodawy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 7 gru 2011, 10:18

Neonixos666 napisał(a): i pali jak malina



Skoro po w/w zabiegu jest taka różnica to zalecałbym czyszczenie bezpośrednie FORTE. 1l ON + dodatek i niech godzinkę się płucze. Będzie efekt a dodatki w stylu STP..........zostaw na półce. Już prędzej LM z łatwiej dostępnych.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 7 gru 2011, 13:31

Riki napisał(a):
Neonixos666 napisał(a): i pali jak malina



Skoro po w/w zabiegu jest taka różnica to zalecałbym czyszczenie bezpośrednie FORTE. 1l ON + dodatek i niech godzinkę się płucze. Będzie efekt a dodatki w stylu STP..........zostaw na półce. Już prędzej LM z łatwiej dostępnych.


powiem Ci że to pomaga ale jeśli jest w baku po wyjeżdżeniu szybko znów powraca sytuacja i koniecznie muszę zakupić fortę żeby efekt był dłuższy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 7 gru 2011, 13:39

czyli musze miec rezerwe i wlac tam forte i niech sobie chodzi przez godzine ?? czy jakos inaczej to podlaczyc zeby dac litr ropy i to forte ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 7 gru 2011, 13:45

najlepiej w butelkę wymieszać i wężyki z zasilania i powrotu wkładasz do butelki i już :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 7 gru 2011, 13:58

Neonixos666 napisał(a): ale jeśli jest w baku po wyjeżdżeniu szybko znów powraca sytuacja


Dokładnie to miałem na myśli....... :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez boczek86 » 7 gru 2011, 14:06

Neonixos666 napisał(a):wężyki z zasilania i powrotu
a gdzie to jest ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez jozik72 » 7 gru 2011, 17:11

Witam,przez dodanie castrola tda chcę zapobiedz wytrącaniu się parafiny podczas nadchodzącej zimy,a forte zalałem 5t temu a mogę co 10t.A znajomy mechanik polecił mi castrola .
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 sty 2011, 19:00
Posty: 19
Skąd: Rzeszow
Auto: MAZDA PREMACY 2.0 DITD 2004.

Postprzez mateusz26 » 7 gru 2011, 18:40

ja leje skydd i jest super jeśli chodzi o zapobieganie wytrącaniu się parafiny i ogólnie się sprawdza. Już stosuje go w kolejnym moim dieslu:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 15:34
Posty: 69
Skąd: Widzówek/Częstochowa/Opole
Auto: Mazda 323f DiTD

Postprzez kierownik » 8 gru 2011, 01:08

boczek86 napisał(a):
Neonixos666 napisał(a):wężyki z zasilania i powrotu
a gdzie to jest ??

albo przy pompie, a jak ciężki dostęp (zwłaszcza dopływowego) to przy filtrze paliwa masz dopływ, a odpływ zaraz za pompie (ta rurka, która się łączy m.in. z powrotem z przelewów)
do środka zapobiegającego wytrącania parafiny na razie nie lałbym nic – jeszcze nie te temperatury, a na stacjach paliwa zimowe od początku listopada ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez piotrtc » 9 gru 2011, 17:58

Siemka. Powiedzcie mi ile po mieście a ile w cyklu mieszanym (w tym okresie) spalają Wasze Mazdy (konkretnie chodzi mi o 626 2.0 ditd 90km)?
Początkujący
 
Od: 15 sie 2011, 10:49
Posty: 20
Skąd: Starachowice
Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.

Postprzez boczek86 » 9 gru 2011, 19:08

piotrtc napisał(a):2.0 ditd 90km
nikt na fotum chyba juz niema takiej mocy w ditd :P kazdy ma ponad mniejwiecej 110 koni opornikotuning :) u mnie teraz w miescie tylko codziennie odcinki po 5km rano i wieczorem na opornikach 2x 100 OHM wychodzi kolo 7 litrow. i zero trasy :( ale na dniach jade nad morze wiec zobaczymy co to madzia w trasie potrafi zjesc :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 9 gru 2011, 22:52

sądzę, że są :P
poza tym w odpowiednim dziale jest temat o spalaniu tego modelu ;)
moja była 626 DiTD GW na mieście spalała 7,2 – 7,5, trasa ok 5,3 nawet się udało zejść, mieszany – coś pomiędzy tym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez piotrtc » 10 gru 2011, 00:13

Dzięki kierownik:) Kupiłem od Naszego kolegi płyn Forte i zobaczymy jaki będzie wynik po jego zastosowaniu. Na trasie – 350km (w tym ok 60 po mieście) spalanie mi wyszło 5,4 natomiast w mieście tak jak mówisz.
Boczek nie wszyscy muszą mieć rakiety jeżeli 110 KM uważasz za rakietę <co?>
Początkujący
 
Od: 15 sie 2011, 10:49
Posty: 20
Skąd: Starachowice
Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.

Postprzez boczek86 » 10 gru 2011, 09:33

piotrtc napisał(a):Boczek nie wszyscy muszą mieć rakiety jeżeli 110 KM uważasz za rakietę <co?>


a gdzie w moim poscie pisze ze to rakieta ?? napiszalem tylko ze :

boczek86 napisał(a):nikt na fotum chyba juz niema takiej mocy w ditd :P kazdy ma ponad mniejwiecej 110 koni opornikotuning :)


a 110 koni to nierakieta chocby to byl nawet maluch <rotfl> a napisalem tak bo widze ze duzo ludzi pyta o oporniki <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez marsel » 11 gru 2011, 00:09

jak Wy jeździcie że mazdy Wam tyle palą?
u mnie 4,8-4,9 przy mieście i sam się zdziwiłem ale tankowanie do odbicia, zerowanie licznika do rezerwy i znowu do odbicia i tak wychodzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez Neonixos666 » 11 gru 2011, 01:05

marsel napisał(a):jak Wy jeździcie że mazdy Wam tyle palą?
u mnie 4,8-4,9 przy mieście i sam się zdziwiłem ale tankowanie do odbicia, zerowanie licznika do rezerwy i znowu do odbicia i tak wychodzi


a jak obliczasz wynik?
takie spalanie o tej porze roku w mieście- tylko pozazdrościć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Moto