Ja hamując z 150 nawet nie źle się zatrzymuje ale już mam na oku większe tarcze, niestety z zaciskami będzie nie fajnie bo nie mogę znaleźć do sportiva
Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
mam 195 opony a na hamowni byłem i mam 118
koni tak że tragedii nie ma co do sprzętu to tylko sprzęgło niestety nie domaga ale to już jak ją kupiłem było takie.
Ja hamując z 150 nawet nie źle się zatrzymuje ale już mam na oku większe tarcze, niestety z zaciskami będzie nie fajnie bo nie mogę znaleźć do sportiva
Ja hamując z 150 nawet nie źle się zatrzymuje ale już mam na oku większe tarcze, niestety z zaciskami będzie nie fajnie bo nie mogę znaleźć do sportiva
Neonixos666 napisał(a):a hamując z 150 nawet nie źle się zatrzymuje
To spróbuj tak z 3 razy pod rząd w ciągu 5 minut
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
raz z 10 razy rozpędzałem się ze 100 do zera żeby zobaczyć czy płyn mi się zagotuje ale o dziwo nawet pod koniec nie źle hamowały aż się zdziwiłem.
To dobrze 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
jozik72 napisał(a):...czasem mam ciężką nogę i pokręcę go nawet do 5000 obrotów
Kolego, ja się nie dziwię, że tyle Ci spala



- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
jozik72 napisał(a):czasem mam ciężką nogę i pokręcę go nawet do 5000 obrotów.
Radzę ciągnąć tylko do 4 tyś bo potem to już nie ciągnie i szkoda paliwa na takie obroty.
Neonixos666 napisał(a):Radzę ciągnąć tylko do 4 tyś
Nawet do 3,5 tyś rpm wystarczy
Aha zwróć uwagę ile waży BJ, ile GF, a ile CP

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
mi w cyklu mieszanym w lato przy delikatnej jeździe, około 5,5 a w tarasie 5, ale teraz to pewnie z 8 bo często depczę 
Bandit a czy przy zmianie zacisków były jakieś problemy czy tylko P&P? bo jeśli zaciski seryjne w 626 są takie same jak w BJ to i z M6 podejdą
do BJ
Bandit a czy przy zmianie zacisków były jakieś problemy czy tylko P&P? bo jeśli zaciski seryjne w 626 są takie same jak w BJ to i z M6 podejdą
plug & play w każdej maździe ze szpilkami 5x114,3 

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
to bardzo fajnie maszNeonixos666 napisał(a):mam 195 opony a na hamowni byłem i mam 118koni
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
wyśle że jest trochę więcej (został ugotowany IC) ale i tak jestem zadowolony bo wciska w fotel
no może zaciski podpasują ale tarcze niestety już nie bo 4 szpilki
Bandit napisał(a):plug & play w każdej maździe ze szpilkami 5x114,3
no może zaciski podpasują ale tarcze niestety już nie bo 4 szpilki
Neonixos666 napisał(a):ale tarcze niestety już nie bo 4 szpilki
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
dobra koniec o hamulcach bo jeszcze moderator się przyczepi
bo to o ditd
Fajne te moje ditd tylko na zimnym ciężko pali

Fajne te moje ditd tylko na zimnym ciężko pali

No to kupuj podgrzewacz paliwa Stanadyne – może jak się skończył sezon zimowy to będą w jakiejś promocji.
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Najpierw muszę sprawdzić czy nie zapowietrza się układ gdzieś. Przy -20 palił super a przy +10 lipnie
Nie wiem jaka jest zależność bo chyba jak były ostatnio te ciepłe dni to nie było problemu dopiero jak się chłodno rano zrobiło to trzeba długo kręcić, ale jak zostawiam na 8 godzin samochód na słońcu to nie ma problemu, a ostatnio rozgrzałem samochód i zostawiłem na 7 godzin i było +4 i był problem z dłuższym kręceniem. Wychodzi na to że zależy od temperatury. Problem pojawił się po zatankowaniu całego baku (na stacji gdzie zawsze tankuje) i gdy miałem już 1/4 baku to zaczęło się, potem zalałem trochę paliwa z dodatkiem i niby było dobrze (ale może to przez ciepłe dni).
Są dwie opcję:
-minimalne zapowietrzanie się (naprawdę małe)
-niesprawne świece żarowe (przekaźnik dobrze rozłącza)
Jakieś inne pomysły?
Nie wiem jaka jest zależność bo chyba jak były ostatnio te ciepłe dni to nie było problemu dopiero jak się chłodno rano zrobiło to trzeba długo kręcić, ale jak zostawiam na 8 godzin samochód na słońcu to nie ma problemu, a ostatnio rozgrzałem samochód i zostawiłem na 7 godzin i było +4 i był problem z dłuższym kręceniem. Wychodzi na to że zależy od temperatury. Problem pojawił się po zatankowaniu całego baku (na stacji gdzie zawsze tankuje) i gdy miałem już 1/4 baku to zaczęło się, potem zalałem trochę paliwa z dodatkiem i niby było dobrze (ale może to przez ciepłe dni).
Są dwie opcję:
-minimalne zapowietrzanie się (naprawdę małe)
-niesprawne świece żarowe (przekaźnik dobrze rozłącza)
Jakieś inne pomysły?
I tu kolego zapewne masz rację bo dziś potwierdziło się że to ewidentnie temperatura ma wpływ na dłuższe kręcenie. od 23 do 7 rano – problem ale od 7 do 17 już nie czyli ewidentnie temperatura.
Witam , ja mam przejechane 376tys km .Teraz wymieniłem skrzynie , sprzęgło , amorki tył , regeneracja zacisków itd itp. Spalanie na trasie przy 120-130 to 6.0l . ale niestety autko pędzi tylko 175km/h. Będe czyścił dolot i intercooler. Zobaczymy czy to coś zmieni.
- Od: 12 mar 2011, 21:33
- Posty: 12
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 626 2.0 Ditd Kombi 1999r
370tys.km
W różnych wątkach przewija się opinia, że 90-konne DiTD jest mułowate.
Moje auto od dłuższego czasu lata na zagramanicznej ropce i muszę przyznać, że różnica jest ogromna.
I przedtem nie narzekałem, ale to jak auto ożyło od czasu zmiany paliwa to niewiarygodne.
I jeszcze spalanie spadło
.
Jak to mówią, polski samochód najlepiej chodzi i najmniej pali jak jedzie z Niemiec do Polski
.
Podczas jazdy autem po Europie (ale już CITD, nie DiTD) porównywałem spalanie na paliwie tankowanym w róznych krajach.
I chyba odkryciem to nie jest, że wygrywa niemiecka ropka
.
Spalanie na niej wychodzi 7.5-8
mimo jazdy od 130km/h w górę.
Moje auto od dłuższego czasu lata na zagramanicznej ropce i muszę przyznać, że różnica jest ogromna.
I przedtem nie narzekałem, ale to jak auto ożyło od czasu zmiany paliwa to niewiarygodne.
I jeszcze spalanie spadło

Jak to mówią, polski samochód najlepiej chodzi i najmniej pali jak jedzie z Niemiec do Polski
Podczas jazdy autem po Europie (ale już CITD, nie DiTD) porównywałem spalanie na paliwie tankowanym w róznych krajach.
I chyba odkryciem to nie jest, że wygrywa niemiecka ropka

Spalanie na niej wychodzi 7.5-8

Ostatnio edytowano 25 maja 2011, 18:03 przez Steve, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości