Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
Zawsze jakiś odsetek nieznających się właścicieli kupi niedoinwestowanego, zajechanego peta w "okazyjnej" cenie, albo sami zaniedbują auto przez lata lub leją syfiaste paliwa i później są zdziwieni, że coś nawaliło 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
W sumie dużo ludzi trafia na forum bo ma jakiś problem lub usterkę tak że ten wynik ankiety myślę że jest zadowalający. Bandit zrób ankiety w CiTD i PSA to będziemy mieć porównanie
Tez o tym myslalem, sam zrób 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Jak bym umiał to bym zrobił 
niestety ale nie próbowałem tego bo jednoczesne trzymanie nogi na gazie i macanie przewodu w pojedynkę jest nie możliwe 
U mnie rura od IC nie jest taka twarda jaka chyba powinna być. Sprawdzaliśmy szczelność dolotu i jest ok. Turbinka zachowuje sie normalnie, w miarę suchy dolot, cicha praca, nie bierze oleju. A jednak średnio pompuje. Jakieś pomysły?
- Od: 26 lis 2008, 12:01
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław, Psie Pole
- Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2000r
Szifers napisał(a):To w takim razie nasuwa sie pytanie pod którą rurę podpiąć ten manometr.
podpinasz się trójnikiem pod czarny wężyk który idzie do boostsensora na pierwszym plastikowym kolanku patrząc od kolektora


Pisaliśmy już tu o tym

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
No ja juz jestem zadowolony
przodzik juz sztywny amorki juz w drodze (zakup via internet) silniczek po wymianie rozrzadu gada jak nowka nie smigana ... ale zuzycie paliwa 6.2 / 100 km nie wiem czy to jest dobre osiagniecie (czekam na dobre rady) reaktywacja mojego DITD zbliza sie powoli do finalu i musze przyznac ze zaczynam byc oczarowany jazda Madzia.
Co prawda sciaga mi na prawo ale to raczej wynik totalnie pokrzywionych felg (taka diagnoze postawili). W kazdym razie dalej bede siedzial poki nie doprowadze swojego GW do stanu bliskofabrycznego
Co prawda sciaga mi na prawo ale to raczej wynik totalnie pokrzywionych felg (taka diagnoze postawili). W kazdym razie dalej bede siedzial poki nie doprowadze swojego GW do stanu bliskofabrycznego
acnizm sie szerzy
- Od: 12 lut 2011, 01:31
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 DITD GW 1999
acniak napisał(a): zuzycie paliwa 6.2 / 100 km nie wiem czy to jest dobre
Coś za niskie, mocniej dociskaj pedał gazu
acniak napisał(a): sciaga mi na prawo
Jak większości, jest gdzieś o tym w dziale GF/GW, ale nawet nie czytałem, na moje to ten typ tak ma
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
mi też ściąga raz na lewo raz na prawo ale to zależy chyba od drogi. Jak sprawdzali zbieżność (profesjonalnym sprzętem) to jak by z fabryki wyszła
spalanie jak dla 626 to w normie w trasie zejdziesz na pewno niżej, ale nie wiadomo jak tam z czystością ( wiadomo czego)
u mnie przy ostrym butowaniu na oporniku to nawet 8 L zje ale to nie dziwne jak chmura czarna za mną
spalanie jak dla 626 to w normie w trasie zejdziesz na pewno niżej, ale nie wiadomo jak tam z czystością ( wiadomo czego)
u mnie przy ostrym butowaniu na oporniku to nawet 8 L zje ale to nie dziwne jak chmura czarna za mną

acniak napisał(a):zuzycie paliwa 6.2 / 100 km
Jak co najmniej 50% po mieście to normalnie, w sumie już dawno takiego spalania nie miałem ale więcej po trasie jeżdżę
acniak napisał(a): sciaga mi na prawo
U mnie też nieznacznie a już bardziej znacznie jak ktoś siądzie na kanapie
Bandit napisał(a):ten typ tak ma
... mimo wszystko zdążyłem się przyzwyczaić przez ponad 90kkm
Ostatnio miałem "przyjemność" jeździć tylko po mieście. Krótkie odcinki ok 10km. Dojazd do pracy i takie tam
Przy 100% miasta spalanie wyniosło 6.3l na 100km 

- Od: 19 wrz 2010, 11:55
- Posty: 70
- Skąd: Jędrzejów
- Auto: Mazda 323F BJ DiTD 99'
Wy też macie problem z trakcją na 3 biegu na mokrym czy tylko mnie to dotyczy? 
Post żartobliwy:
Ja z kolei miałem inny problem, bo przy czwartym hamowaniu pod rząd ze 160 do zera hamulce się osłabiały i gorzej hamowały, ale te od mazdy 6 już nie puchną
Czy Ty masz opony 155 szerokie ?
Załóż męskie opony 225/35/17 to na trzecim już będzie łapało trakcję (Na pierwszym i drugim biegu nigdy nie złapiesz przyczepności na mokrym asfalcie z opornikiem
)
P.S.
Zdajesz sobie sprawę, że wykańczasz pompę, wtryski, sprzęgło itd... tym czymś ? Byłeś na hamowni przed i po ?
P.S.
W DiTD to są drogie rzeczy panie
Ja z kolei miałem inny problem, bo przy czwartym hamowaniu pod rząd ze 160 do zera hamulce się osłabiały i gorzej hamowały, ale te od mazdy 6 już nie puchną
Neonixos666 napisał(a):problem z trakcją
Czy Ty masz opony 155 szerokie ?


P.S.
Zdajesz sobie sprawę, że wykańczasz pompę, wtryski, sprzęgło itd... tym czymś ? Byłeś na hamowni przed i po ?
P.S.
W DiTD to są drogie rzeczy panie
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości