Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez Neonixos666 » 2 kwi 2011, 15:07

A ja dziś sprawdziłem Vmax swojego madzi i wyszło jakieś 197 KM/h na zimowych oponach 195/55
z koszykiem gratów i plecakiem książek :P. Bez opornika było by to trochę mniej ale za to do 180 to migiem idzie :D. Teraz silniczek i turbawka jakby lepiej chodzą po takim przegonieniu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez acniak » 2 kwi 2011, 20:00

:D gratuluje neonixos666 :D ja jeszcze mam spora droge przed soba do sprawdzenia osiagow mojej Madzi :D poza tym zawsze mam na tylnej kanapie hamulec szczekowy (jak przekraczam pewne predkosci szczeki zaczynaja bardzo glosno krzyczec:D) <serduszka>
acnizm sie szerzy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2011, 01:31
Posty: 4
Auto: Mazda 626 DITD GW 1999

Postprzez Neonixos666 » 4 kwi 2011, 20:31

dlatego jak mierzyłem to sam pojechałem <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez acniak » 4 kwi 2011, 22:17

Neonixos666 napisał(a):dlatego jak mierzyłem to sam pojechałem <faja>

ok :D to nastepny raz (po full reaktywacji rzecz jasna) sie przegonie po jakims torze fabrycznym bez swojego "niezawodnego pilota" (i nie chodzi tu o moje ulubione IGO 8)
acnizm sie szerzy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2011, 01:31
Posty: 4
Auto: Mazda 626 DITD GW 1999

Postprzez Neonixos666 » 4 kwi 2011, 22:29

wielki szacun za wkład w mazdę bo niektórzy nie mają tyle serca i traktują mazdy przedmiotowo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez acniak » 4 kwi 2011, 22:36

Samochod jest jak kobieta... wymaga sporego wkładu by sie odwdzieczyc stala jazda (w miare bezproblemowa i raczej dlugoprzebiegowa) :) obojetnie jaka marke mamy :D trza niestety troche kaski w nia utopic by pojezdzic dzieki neo :D widze ze masz podobne poglady (nigdy nie jezdzilem tyłkowozem mniej niz piec-szesc latek -z moja zandarmeria domowa wypada juz wielokrotnosc)
ok a teraz prosze o rade :) czy lepiej zmienic sworznie czy tez wymienic cale wahacze ?
acnizm sie szerzy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2011, 01:31
Posty: 4
Auto: Mazda 626 DITD GW 1999

Postprzez Neonixos666 » 4 kwi 2011, 22:43

jeśli wahacze nie są pogięte to wymień tylko sworzeń i od razu tuleje i będzie git.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 5 kwi 2011, 12:52

DiTD jest z......arąbiste <peace> <zeby>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez acniak » 5 kwi 2011, 21:30

Neonixos666 napisał(a):jeśli wahacze nie są pogięte to wymień tylko sworzeń i od razu tuleje i będzie git.
tuleje wszystkie mam nowe :D
acnizm sie szerzy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2011, 01:31
Posty: 4
Auto: Mazda 626 DITD GW 1999

Postprzez Neonixos666 » 5 kwi 2011, 21:32

No to widzę że madzia będzie jak nówka <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez acniak » 6 kwi 2011, 20:27

ajwaj :D no bedzie bedzie ale sporo jeszcze wody w rzece Długiej upłynie
acnizm sie szerzy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2011, 01:31
Posty: 4
Auto: Mazda 626 DITD GW 1999

Postprzez Neonixos666 » 12 kwi 2011, 20:03

Ostatnio kombinowałem w swoim RF4F i chyba jest sposób na zwiększenie doładowania tylko muszę jeszcze ogarnąć bardziej temat sterowania turbo bo jakiś dziwny boost mi wychodzi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyberkey » 16 kwi 2011, 15:23

Też mam Madzię jak widać <serduszka> mam słabe oponki letnie ale i tak poleciałem około 190 dalej może by poszła ale po katowickiej strach no i te podmuchy boczne <glupek2> ogólnie to leje v-pover diesel albo verwe i cheja w trasie do 110km/h 5.7l to już max no ale jak się chce garnąć to myśle że 10literków to opier....li i wcale nie muł do 0-100km to nawet 9sek mozna zrobić no ale szkoda silnika,przejechane mam 193tysie prawie i nic do silnika nie zagladane prócz filtrów,rozdrządu i itd.ostatnio dostala nowe amorki na przód Kayaby......dopiero pierwszy raz od nowości wymienione wczesniej auto jeżdzilo w Holandii a od 4 lat Polska,myślę na tunningiem optycznym i mechanicznym :D .To tyle na temat auta.



pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2011, 14:36
Posty: 6
Skąd: Bieniewiec{między Grodziskiem Maz. a Mszczonowem}
Auto: Madzia Premacy 2.0 Ditd 2001exclusive 1generacja.

Postprzez Bandit » 16 kwi 2011, 17:56

Neonixos666 napisał(a):ombinowałem w swoim RF4F i chyba jest sposób na zwiększenie doładowania tylko muszę jeszcze ogarnąć bardziej temat sterowania turbo

kup od ProPerfect MBC i pozamiecione <glupek2> . (Jak chcesz to Ci kupię i wyślę albo dam w Rykach bo firma jest 100 m ode mnie ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 17 kwi 2011, 09:35

Niestety MBC nie sprawdza się przy sterowaniu podciśnieniem przez elektrozawór.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 17 kwi 2011, 10:20

To kiszka, pozostaje powerbox z Vtechu za 1,2k pln :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Badyl » 17 kwi 2011, 10:41

Vtech ma fajną ofertę – założą boxa i wypożyczą go nawet na miesiąc (chyb 100zł za każdy miesiąc i 400 za instalację). Jak się nie spodobają efekty – zawsze możesz go oddać. Ale gwarantuję, że się nie da rozmyślić :)
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Neonixos666 » 17 kwi 2011, 15:08

No wiem, że box to urządzenia które uzależnia ale myśl o tym ile by było paliwa za 1200zł to przeraża mnie :P
Kurde muszę się w końcu wybrać w tygodniu z moim druciarstwem na hamownie ale nigdy nie mam czasu no.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 17 kwi 2011, 15:46

Boxy w magiczny sposób niszczą sprzęgła <oczy>

1. Riki 130 KM sprzęgło zmienione przebieg...?
2. Badyl 128 KM sprzęgł zmienione przebieg...?
3. Ja 90 KM sprzęgło fabryka przebieg licznikowe 203 kkm (zakładam sto więcej) i auto mechanicznie, wizualnie, blacharsko i lakierniczo idealne, dynamika też na zadowalającym mnie poziomie :>

Box 1200 pln + sprzęgł po ile nowe exedy? Coś drogi ten fun <diabełek>
Ktoś chce się odnieść?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 17 kwi 2011, 15:59

sprzęgło jak patrzyłem kiedyś to coś ponad 700zł. No wiesz większa moc to i sprzęgło niestety wieksze przenosi obciążenia i szybciej się eksploatuje. Ja jakbym na poważnie zaczął grzebać yo na bank wymienił bym sprzęgło ale najpierw wzmocnił je.
I denerwuje mnie brak szpery bo na oporniku przy zjeździe z ronda na 2 biegu trochę przymieli prawe koło :P

Ale najważniejsze jest to że 78% ankietowanych jest zadowolona ze swojego ditd <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Moto