Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez pioczel » 25 gru 2010, 14:19

hmmm contitech?lepiej go zmień...ja kupiłem na pasku conti i po 27 tyś wyglądał marnie był juz dość spękany...wymieniłem wszystko (bez pompy) na ory samodzielnie..faktycznie czas wymiany 3 h ,robota łatwiejsza niz w szajswagenie :D .....lepiej pędz do aso i kup sam pasek koszt coś 285 zł ,,duzo taniej niz na necie <jupi>
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2010, 21:59
Posty: 187 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 sedan Gf DiTd '99
101KM,Skoda Fabia II 1.4 '10

Postprzez Riki » 25 gru 2010, 15:32

Conti + stary napinacz = strzał..... :|
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bandit » 25 gru 2010, 16:24

Czy to jest temat o rozrządzie <co?> a z resztą, tu się nie będę czepiał o OT :P Piszcie sobie o czym chcecie byle DiTD dotyczyło !!
Riki napisał(a):Conti + stary napinacz = strzał..... :|

Ale niektórzy nie mają świadomości czym to grozi :(
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 25 gru 2010, 20:33

Ciekawe co najpierw walnie pasek czy napinacz? co obstawiacie?

i mamy luźny temacik <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 25 gru 2010, 20:38

Pasek i to w ciągu najbliższych 20 tyś km <spoko> a napinacz wytrzyma jeszcze 30 tyś i pocieknie ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 25 gru 2010, 20:40

no mi przy 100 tyś lekko już się pocił a pasek był jakby go ktoś dopiero założył.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 25 gru 2010, 20:42

bo założyłeś ori, a nie conti :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 25 gru 2010, 21:27

Nie no mówię o starym pasku (fabrycznym), który zachowałem sobie na pamiątkę :P , rolki też w dobrym stanie choć minimalny luz maja ale może mi się wydaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 25 gru 2010, 23:20

OK – Bandit, to może będzie dieslowa czateria w DiTD? <lol> i mniejszy bałagan będzie w tematach.. :P

Neonixos666 napisał(a):Ciekawe co najpierw walnie pasek czy napinacz? co obstawiacie?


hmmm... a jaka jest wartość zakładu? :D niech będzie... pasek.. <oczy>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bart0n » 26 gru 2010, 00:29

Wg. was tylko w DiTD conti strzelają czy ogólnie wszystkie paski Conti? Ja wymieniłem w swoim ZM rozrząd, rolki GMB i pasek Conti, i jak na razie nic złego się nie dzieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez Riki » 26 gru 2010, 00:34

W wysokoprężnych.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 26 gru 2010, 13:41

W dieslach więcej niestety wymaga się od paska i musi być on bardzo dobrej jakości. Benzyna to co innego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez andy71-a1 » 28 gru 2010, 19:35

Cztery lata temu byłem szczęśliwym nabywcą bj 2.0 DITD RF4F 90KM 2001r. z przebiegiem 197000km. Od tego czasu:wymieniłem amorki i łączniki, piastę tylnego koła. Wymieniłem sterownik pompy wtryskowej i regenerowałem samą pompę(w Mabi <nie> ). Wałek też prosi się o zmianę. Obecnie mam 272000km. i zobojętniałem już zupełnie na kwestię wiarygodności przebiegów. Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 28 gru 2010, 15:52
Posty: 18
Skąd: lubelszczyzna-Łuków
Auto: 323f bj 2.0DITD 2001r.

Postprzez Neonixos666 » 31 gru 2010, 01:29

No niestety jak nie mamy potwierdzeń przebiegu i to w paru miejscach to możemy przypuszczać że przebieg jest ,,nagięty" i potem złościmy się że taki mały przebieg a się psuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez seba 5 » 31 gru 2010, 17:38

Nie twierdze ze nie macie racji ale ja kupiłem auto z niemiec pasek Conti kiedy wymieniany nie mam bladego pojęcie zrobiłem 67tys auto sprzedałem i 0 zmartwień ( co by nikt się nie czepnoł nowemu nabywcy powiedziałem pasek natychmiast do wymiany)
seba 5
 

Postprzez Anioł » 2 sty 2011, 21:11

Witam, skoro się chwalimy to i ja również. Moja premacy ma udokumentowany przebieg i w chwili obecnej to 216 kkm z tego moich 8 kkm. Przy 190 kkm wymieniony rozrząd razem z pompą wodną, wszystko na fakturze. Jestem drugim właścicielem, pierwszy był holender. Autko zadbane i bezproblemowe, motorek pięknie pracuje i myślę że pozostanie taki do końca. Jak zresztą każdy z nas posiadający DiTD życzyłby sobie nieco cichszą pracę, ale do wszystkiego można się przyzwyczaić. Jest to mój pierwszy dieasel i zapewne nie ostatni. Zawsze stawiałem na Japan <jupi> i myślę że nie rozczaruję się. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej jazdy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 wrz 2010, 23:26
Posty: 7
Skąd: Pomorze
Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD (90 KM) 2000r.

Postprzez Riki » 4 sty 2011, 02:32

Jak luźne rozmowy....

http://www.youtube.com/watch?v=KGOYsadSEug

DiTD z obrotomierzem od benzyny... :D "oooj -8 drugi obrót wałem auto nie jest nowe przy przebiegu 108.000km" <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Jasiu19 » 4 sty 2011, 09:40

No takiej prezentacji to nawet TVN Turbo nie zrobi <lol>. A nieodbiegając od tematu :D ja mam na blacie 250 tyś i pali od strzała przy -20 :D a ten przebieg to salonowy prawie jest :D
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez say » 4 sty 2011, 10:00

Taaaa, tylko my wiemy jak ma być a nowy nabywca nie. Przebieg cudowny jak na 11 letnie auto :D...tak nierealny, że może prawdziwy :D.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Neonixos666 » 4 sty 2011, 19:38

Hehe chciał przykozaczyć z odpaleniem ale nie wyszło, moja ze starymi świecami lepiej pali przy -15
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Moto