osłona pod silnik
Strona 1 z 1
Witam!
Ponieważ moja Madzia nie ma osłony pod silnikem chcę takową kupic. I teraz problem z jakiego tworzywa lepiej wybrac. Na Alledrogo znalazłem takie aukcje: http://www.moto.allegro.pl/item55750973 ... _nowa.html oraz http://www.moto.allegro.pl/item56367376 ... _hdpe.html . Czy ktoś montował jedną lub drugą osłonę i jak ona się sprawuje?
Ponieważ moja Madzia nie ma osłony pod silnikem chcę takową kupic. I teraz problem z jakiego tworzywa lepiej wybrac. Na Alledrogo znalazłem takie aukcje: http://www.moto.allegro.pl/item55750973 ... _nowa.html oraz http://www.moto.allegro.pl/item56367376 ... _hdpe.html . Czy ktoś montował jedną lub drugą osłonę i jak ona się sprawuje?
Pierwszy SADZOMIOT Made in Japan
- Od: 2 mar 2009, 20:24
- Posty: 9
- Skąd: Czarnków
- Auto: Mazda 6 GY SportKombi MZR-CD
Szukaj używki.
To co sprzedają to kawał tandetnego plastiku, średnio spasowanego i bez jakiegokolwiek wyciszenia (fabryczna osłona ma sporą ilość materiału wytłumiającego hałas).
Lepiej wydać 300zł na używkę niż na ten badziew, który sprawia wrażenie że po uderzeniu w niego kamieniem przy minus 10 stopniach rozsypie się na kawałeczki.
To co sprzedają to kawał tandetnego plastiku, średnio spasowanego i bez jakiegokolwiek wyciszenia (fabryczna osłona ma sporą ilość materiału wytłumiającego hałas).
Lepiej wydać 300zł na używkę niż na ten badziew, który sprawia wrażenie że po uderzeniu w niego kamieniem przy minus 10 stopniach rozsypie się na kawałeczki.
sosna_6 napisał(a):Czy ktoś montował jedną lub drugą osłonę i jak ona się sprawuje?
wiem, że nie za bardzo pasują...
ale nowa w originale to ponad 250 Euro!
P.S.
a nie wszystkie w originale mają wytłumienie!
pzdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kupiłem osłonę używaną od forumowicza. Jest to podróbka z tworzywa prawdopodobnie ABS/PVC. Osłona posuje "prawie" idealnie ale jakiś większych trudności nie było z montażem. Jest dosyć gruba i żadne hałasy podczas jazdy nie dochodzą więc narazie wszystko ok.
Pierwszy SADZOMIOT Made in Japan
- Od: 2 mar 2009, 20:24
- Posty: 9
- Skąd: Czarnków
- Auto: Mazda 6 GY SportKombi MZR-CD
Witam
Ostatnio miałem wybuch lisa <chyba lisa> przed autem i straciłem pół zderzaka prawe nadkole – sam plastik oraz osłona silnika jest rozwalona. Znalazlem na allegro dwie osłony pod silnik i wydają mi sie takie same.
https://ssl.allegro.pl/mazda-6-06-2002- ... 64197.html – benzyniak
http://allegro.pl/oslona-silnika-mazda- ... 49383.html – diesel benzyniak
Potrzebuje kupic do diesla i interesuje mnie jak wiadomo tansza, co wy na to ?
Ostatnio miałem wybuch lisa <chyba lisa> przed autem i straciłem pół zderzaka prawe nadkole – sam plastik oraz osłona silnika jest rozwalona. Znalazlem na allegro dwie osłony pod silnik i wydają mi sie takie same.


Potrzebuje kupic do diesla i interesuje mnie jak wiadomo tansza, co wy na to ?
Ostatnio edytowano 15 paź 2010, 12:11 przez hoke, łącznie edytowano 1 raz
auto bije w kieszeń
- Od: 29 maja 2010, 22:35
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 HB 2003 dizel ;o
z rudym na nadkolach
Proszę o poprawne nazwania tematu
hoke napisał(a):no wiec ?
najlepszy wybór to originalna, bo podróbki są bardzo podatne na pęknięcia szczególnie przy niskich temperturach
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
i do tego lubią sobie na mrozie poskrzypieć, szczególnie na nierównościach i na "progach" – nie powiem, że tak musi być w M6, ale znam z doświadczenia z poprzednich samochodów.
w kierunku bagaznika ma dwa zaczepy/haczyki , po srodku chlodnicy przychodzil kolek plastikowy a potem srubki M6, ktore polecam przy montazu wkrecic na jakikolwiek smar..
bo czesto sa one mocno przyrdzewiale, co powoduje spore problemy z jej ponowym przymocowaniem, po demontazu.
E
bo czesto sa one mocno przyrdzewiale, co powoduje spore problemy z jej ponowym przymocowaniem, po demontazu.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Mechanik mówił mi że gwinty były pozrywane i musiał ponownie nagwintować otwory i dał smar na śruby
Tylko czemu mi ona hałasuje przy większych prędkościach ? Ciężko mi uwierzyć w niedokręcenie śrub przez mechanika...
- Od: 29 mar 2013, 20:16
- Posty: 43
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 2.0 Benzyna 2003.
rumun1990 napisał(a):Mechanik mówił mi że gwinty były pozrywane i musiał ponownie nagwintować otwory i dał smar na śrubyTylko czemu mi ona hałasuje przy większych prędkościach ? Ciężko mi uwierzyć w niedokręcenie śrub przez mechanika...
to musialby rozwiercac i gwintowac, w co niezbyt wierze...
popatrz pod auto a odkryjesz prawde o jego porfesjonalnej i rzetelnej naprawie itp
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Taaa. Mi w serwise przy wymianie oleju połowy śrubek nie wkręcili. No jedna sie urwała ale też należało by się (za takie pieniądze jak się tam płaci) ją poprawić. A resztę pewno zgubili 

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6