Kody błędów OBD I i ABS – samodzielne sprawdzenie
Do kupienia chyba już chyba na każdej stacji paliw 
Np. takie coś:
http://allegro.pl/led-w5w-w3w-t10-posto ... 84978.html
Oczywiście musisz dodać do tego jakieś kabelki aby przedłużyć wyprowadzenia.
Np. takie coś:

Oczywiście musisz dodać do tego jakieś kabelki aby przedłużyć wyprowadzenia.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Koledzy witam.
Szukam pomocy.Po zmostkowaniu i włączeniu zapłonu dioda zapala się na kilka sekund i gaśnie.To jeszcze rozumiem ale później zapala się i swieci swiatłem ciągłym.Ło co chodzi, pomożecie????
Szukam pomocy.Po zmostkowaniu i włączeniu zapłonu dioda zapala się na kilka sekund i gaśnie.To jeszcze rozumiem ale później zapala się i swieci swiatłem ciągłym.Ło co chodzi, pomożecie????
– Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
Marek 161BD081 napisał(a):Jeśli masz sama diodę to nie bo ją po prostu uszkodzisz (lub coś jeszcze).rafal93 napisał(a):mam pytanie czy da się odczytać błędy bez rezystora?
Użyj nawet takiej 'żaroweczki' LED bo one mają w sobie wbudowany rezystor.
Nie prawda. Wystarczy podłączyć samą diode i zmostkować GND-TEN i błędy wymiga a nic sie nie spali
Ostatnio edytowano 11 kwi 2013, 07:49 przez pawcio1017, łącznie edytowano 1 raz

Kolego pawcio1017 – jeśli już cytujesz kogoś to patrz jak to robisz bo zacytowałeś kolegę plishh a nie mnie! A podejrzewam, że zupełnie co innego chciałeś zacytować 
Zedytuj proszę post tak jak powinien on wyglądać.
Zwykła dioda LED nie jest w stanie wytrzymać więcej niż te kilkadziesiąt mA prądu przewodzenia więc podłączając ją pod jakieś źródło napięcia siłą rzeczy trzeba ten prąd ograniczyć jakimś rezystorem.
Zedytuj proszę post tak jak powinien on wyglądać.
Zwykła dioda LED nie jest w stanie wytrzymać więcej niż te kilkadziesiąt mA prądu przewodzenia więc podłączając ją pod jakieś źródło napięcia siłą rzeczy trzeba ten prąd ograniczyć jakimś rezystorem.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Kolego pawcio1017 – jeśli już cytujesz kogoś to patrz jak to robisz bo zacytowałeś kolegę plishh a nie mnie! A podejrzewam, że zupełnie co innego chciałeś zacytować
Zedytuj proszę post tak jak powinien on wyglądać.
Zwykła dioda LED nie jest w stanie wytrzymać więcej niż te kilkadziesiąt mA prądu przewodzenia więc podłączając ją pod jakieś źródło napięcia siłą rzeczy trzeba ten prąd ograniczyć jakimś rezystorem.
Sorki coś mi sie pochrzaniło wczoraj i źle mi wkleiło. I nie musisz krzyczeć kolego

Pomożecie???HOGUM napisał(a):Koledzy witam.
Szukam pomocy.Po zmostkowaniu i włączeniu zapłonu dioda zapala się na kilka sekund i gaśnie.To jeszcze rozumiem ale później zapala się i swieci swiatłem ciągłym.Ło co chodzi, pomożecie????
– Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
– Łyżwy załóż.
przeprowadź procedure kasowania błędów i sprawdź wtedy czy nadal wystepuje ten problem jeżeli nadal będzie występowała taka anomalia to bedzie trzeba uderzyć do specjalisty
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Cześć!
Przetestowałem autko.
Błędy z silnika po resecie na razie nie powróciły więc pomijam – sprawdzę jak trochę km zrobię i zobaczymy.
Chodzi mi o układ ABS.
Testowałem w obu trybach i pokazuje mi błędy 14 i 63.
Jeśli chodzi o 14 – czujnik obrotów koła LT – to proste muszę wyczyścić a jak to nie pomoże to wymienić czujnik na nowy.
Gorzej z błędem 63 – zasilanie – o co chodzi i gdzie szukać awarii???
Po resecie błędów – błędy nie kasują się!
Za wszelką pomoc z góry dzięki
Przetestowałem autko.
Błędy z silnika po resecie na razie nie powróciły więc pomijam – sprawdzę jak trochę km zrobię i zobaczymy.
Chodzi mi o układ ABS.
Testowałem w obu trybach i pokazuje mi błędy 14 i 63.
Jeśli chodzi o 14 – czujnik obrotów koła LT – to proste muszę wyczyścić a jak to nie pomoże to wymienić czujnik na nowy.
Gorzej z błędem 63 – zasilanie – o co chodzi i gdzie szukać awarii???
Po resecie błędów – błędy nie kasują się!
Za wszelką pomoc z góry dzięki

sprawdź zasilanie modułu zacznij od sprawdzenia bezpieczników i ich obsadek czy nie zaszły syfem a jeżeli to nie pomoże to trzeba przejść dalej i sprawdzić kostkę samego modułu czy przychodzi do niego napięcie i ewentualnie jak z masą bo to też bardzo ważne
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Na razie ogarnij czujnik. Czasem blad zasilania wyskakuje razem z czujnikiem a po wymianie czysto.
-
Przemek323c
Cześć,
Dioda dioda wymigała mi między innymi kod 53 – przekaźnik silnika pompy / silnik. Czy ktoś miał z tym doczynienia i moze podpowiedziec jak to interpretowac albo od czego zacząć? Nie wiele mi mowi ten opis niestety :/
Dioda dioda wymigała mi między innymi kod 53 – przekaźnik silnika pompy / silnik. Czy ktoś miał z tym doczynienia i moze podpowiedziec jak to interpretowac albo od czego zacząć? Nie wiele mi mowi ten opis niestety :/
- Od: 12 lut 2009, 18:16
- Posty: 21
- Skąd: Ustrzyki Dolne / Kraków
- Auto: Mazda 323F BA 1.8 16v '95
polecam lekturę z początku wątku DIAGNOSTYKA
poza tym w liście błędów włącznie z DTC nie ma błędu o numerze 53, a opis jaki podajesz dotyczy kodu o numerze 51 i dotyczy przekaźnika pompy paliwa, a znajdziesz go w skrzyneczce pod maską na której powinieneś mieć namalowane który to jest. Sprawdź go a jeśli nic nie będzie budziło podejrzeń to pooglądaj połączenia czy nie są zbyt zaśniedziałe albo przykopcone. Przyczyną zapisania błędu mogła być jakaś anomalia chwilowa i zostać w pamięci jak coś to skasuj wg procedury podanej na początku i po jakimś czasie odczytaj znowu czy jest znowu zapisany ten błąd
poza tym w liście błędów włącznie z DTC nie ma błędu o numerze 53, a opis jaki podajesz dotyczy kodu o numerze 51 i dotyczy przekaźnika pompy paliwa, a znajdziesz go w skrzyneczce pod maską na której powinieneś mieć namalowane który to jest. Sprawdź go a jeśli nic nie będzie budziło podejrzeń to pooglądaj połączenia czy nie są zbyt zaśniedziałe albo przykopcone. Przyczyną zapisania błędu mogła być jakaś anomalia chwilowa i zostać w pamięci jak coś to skasuj wg procedury podanej na początku i po jakimś czasie odczytaj znowu czy jest znowu zapisany ten błąd
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Zapomnialem dodac ze to kody systemu ABS. Na pierwszej stronie tego tematu jest kod 53 opisany wlasnie tak jak podalem. Bedzie to grubsza sprawa bo jednoczesnie miga mi 3 czujniki, a wszystko zaczelo sie po przeglądzie hamulców u mechanika. O ile czujniki wiem gdzie są i je posprawdzam to wlasnie nie wiem jak sie zabrac za ten ostatni kod.
- Od: 12 lut 2009, 18:16
- Posty: 21
- Skąd: Ustrzyki Dolne / Kraków
- Auto: Mazda 323F BA 1.8 16v '95
tutaj masz screen'a z EPC również z naszego forum:

powinno pomóc w poszukiwaniach i z tego co widzę to są te dwa przy zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego

powinno pomóc w poszukiwaniach i z tego co widzę to są te dwa przy zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
jak jesteś w krakowie to zawsze możesz podbić na spota spontanicznego albo cyklicznego to zawsze coś się uradzi a narazie powodzenia w szukaniu
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Witam. Zrobiłem diagnostykę silnika według instrukcji z pierwszej strony. Takie błędy otrzymałem: 11,11 (11 miga dwa razy), 17. Test na załączonym silniku nie udaje się, bo silnik momentalnie gaśnie. Ogólnie problem z autem jest taki, że na zimnym silniku auto się "zatyka" – obrotu utykają pomiędzy 2 a 3 tyś i albo trzeba odjąć gazu i znów dodać, albo to przeczekać ( trwa to kilka/kilkanaście sekund). Na rozgrzanym silniku wszystko ok. W zimie jak i teraz w lato ciągle to samo. Wymiana filtrów, świec pomaga na 5-6 dni. Auto jeździ normalnie po czym objawy powracają... Jakieś pomysły? Pozdrawiam
-
w0jak
po pierwsze to uzupełnij dane w opisie bo nawet nie wiadomo jaki masz samochód i jaki silnik a to nie forum wróżbiarstwa i chiromancji tylko forum miłośników mazdy narazie z tego co piszesz to wnioskuje że coś jest zepsute a nikt nie jest jasnowidzem żeby wskazać co bez podstawowej wiedzy typu z jakim modelem mamy do czynienia
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Przepraszam, byłem pewny że wszystko uzupełnione. Z tym że uzupełnione jest na innej stronie... Chodzi oczywiście o 323F BA, Z5 98'. Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za niedopatrzenie 
BTW znalazłem podobny problem w innym temacie ale niestety jest on nierozwiązany ( zapewne zapomniany).
BTW znalazłem podobny problem w innym temacie ale niestety jest on nierozwiązany ( zapewne zapomniany).
-
w0jak
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości