Niestety nie, Rozebrałem całe ustrojstwo, co prawda jest tam "kulka" do przeskakiwania i jeden przycisk który załącza się podczas "mrugania" światłami.
Czyli gdy drążek ciągnę do siebie w środku końcówka idzie w przeciwną stronę i naciska ten przycisk, tak działa "mruganie", ale za chiny nie wiem jaka jest zasada działania trybu stałego, a jak widać w temacie cisza.
Zastanawiam się nad kupnem używanej części, na allegro około 50 PLN ale trochę szkoda by było gdyby rozwiązaniem była jakaś błahostka, dlatego jeszcze czekam, może ktoś coś podpowie, bądź napisze że jest to bardziej skomplikowane i prościej będzie zamówić całość układu na allegro.
Obeszło się bez nowej części
Po rozebraniu kierownicy, zdjąłem przełącznik zespolony, od tyłu wygląda to mniej więcej tak

Po rozkręceniu plastikowej obudowy pokaże się coś takiego

Należało lekko odgiąć pierwszą blaszkę i to pomogło
Może teraz tak trochę jak dla dziecka, ale sam za bardzo na samochodach się nie znam więc dla mnie sporo wskazówek by się przydało

Nim zabrałem się za rozkręcanie odłączyłem akumulator, potem cała zabawa z rozkręcaniem i wyjmowaniem przełącznika zespolonego, po rozkręceniu wszystkiego podłączyłem wszystkie taśmy, łącznie z ABS'em, z tego co kila osób mi mówiło uniknę w ten sposób błędów ABS i potem nie będzie mi się ciągle świeciła kontrolka. Po podłączeniu wszystkiego przydatna jest druga osoba która będzie nam mówiła czy światła się świecą, Całość naprawy polegała na metodzie prób i błędów więc w tej kwestii za wiele nie pomogę. Po naprawie rozłączyłem akumulator i skręciłem wszystko.
Mam nadzieję że komuś te informacje pomogą
