Wycięcie katalizatora
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
No właśnie myślałem wstawić strumienica ale co wtedy z drugą sądą można ją wyłączyć w kąpie? Planuje jeszcze wstawić kawałek rury elastycznej bo w mazdzie jest na sztywno a pierścień uszczelniający nie daje rady i szybko się przepala.
Robił już ktoś takie zabiegi w mazdzie 6?????
Robił już ktoś takie zabiegi w mazdzie 6?????
- Od: 3 cze 2014, 16:48
- Posty: 27
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda 6 2.0 16V 147km. będzyna + LPG
rok 2006
nadwozie GY czyli kąbi
gracjan87 napisał(a):zwiększyć moc silnika
Czy aby na pewno? a co ze zmianą sprężania w wydech? W silniku turbo jeszcze można tak argumentować.
Wycinanie zintegrowanych z kolektorem katalizatorów które nie są zapchane z reguły kończy się słabo. Wydech brzmi jak puszka z gwoździami, a silnik jedzie tak jak rzeczona puszka. Zwiększenie przepustowości w dużym stopniu i zaraz za tym jej zmniejszenie (zejście w rurę wydechową) znacząco zmniejsza prędkość spalin, co prowadzi do dużo gorszego ich odprowadzania.
- Od: 12 cze 2016, 20:49
- Posty: 7
- Auto: 323F BG 1989
1.6 SOHC 8v
Teraz wydechy są obliczane pojemnosciowo , dlatego kolkeotr i katalizator to jednośc. Jak sie bawic w wyciecie to lepiej wymien kolektor na taki 4-2-1 albo 4-1 ,zeby włąsnie nie dzwoniło. Cos napewno pomoze w opuszczaniu spalin z komory co bedzie na plus dla jedonstki. Moc sie zmieni albo nie. W latach 90' i wczenisej wersje silnikow bez kata zawsze mialy wiecej koni niz te z katem. Probą nie strzelna ,tylko zrobic to z głową i wlasnie najlepiej koleoktr caly wywalic i wstawic inny.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ten post został usunięty
przez chmielu_KL 8 lip 2018, 19:09.
Kupiłem Mazdę z wyciętym katalizatorem, prawdopodobnie został zniszczony przez spalający olej. Poprzedni właściciel zrobił pierścienie i oleju już nie zużywa. Chciałbym zamontować katalizator bo bez kata jest głośno powyżej 120 km/h i śmierdzi benzyną z wydechu. Planuję kupić używany kolektor z katalizatorem i pytanie czy muszę szukać tylko od silnika 1,8 czy też pasować będzie z silnika 2,0 i 2,3? Widziałem że w Mondeo mk3 koło kolektor i katalizator wygląda identycznie więc z Forda też może być?
- Od: 26 sty 2015, 15:11
- Posty: 27
- Skąd: Mińsk Mazowiecki nr rej. WM
- Auto: Mazda 5 1,8 16v 2006r lpg brc sq24
Czy taki katalizator w mazda 3cz 2018 r to normalne? Przebieg 10tys km. Czy to rdza?
Chodzi ci o puszkę tłumika końcowego?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
nie, chodzi mi o tą ,, rdzę,,? na katalizatorze chyba to jest. Między końcówkami wydechupiwo napisał(a):Chodzi ci o puszkę tłumika końcowego?
Dopisano 5 maja 2019, 08:57:
.
To jest tlumik końcowy. Katalizator jest przy silniku. Czy rdza na tłumiku to coś normalnego? Jakby był z nierdzewnej powiedziałbym że to dziwne. A że robi się ze zwykłej stali a czasami tylko cynkuje to jest jak jest. Może ocynk został zadrapany przy przejeżdżaniu przez krzaki albo odprysl gdy tłumik był gorący a zimna kałuża na niego prysła. Kto wie. Wymień na nierdzewny a przeżyje samochód.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
dopóki nie ma dziur to nie ruszaj. I tak wygląda lepiej niż w mojej poprzedniej Astrze. Tam po roku użytkowania CAŁY układ wydechowy zaczynając od katalizatora po wydech wyglądał, jakby przeleżał rok w wodzie.
a jak jest w Twojej mazdzie bo widzę że masz 3 z 2018r?jaro93 napisał(a):dopóki nie ma dziur to nie ruszaj. I tak wygląda lepiej niż w mojej poprzedniej Astrze. Tam po roku użytkowania CAŁY układ wydechowy zaczynając od katalizatora po wydech wyglądał, jakby przeleżał rok w wodzie.
Dopisano 6 maja 2019, 19:46:
myślisz że w ramach gwarancji wymienia to na nowy?piwo napisał(a):To jest tlumik końcowy. Katalizator jest przy silniku. Czy rdza na tłumiku to coś normalnego? Jakby był z nierdzewnej powiedziałbym że to dziwne. A że robi się ze zwykłej stali a czasami tylko cynkuje to jest jak jest. Może ocynk został zadrapany przy przejeżdżaniu przez krzaki albo odprysl gdy tłumik był gorący a zimna kałuża na niego prysła. Kto wie. Wymień na nierdzewny a przeżyje samochód.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje