323f BA 94r dziwny stukot z prawej strony, proszę o pomoc

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez owca1266 » 20 kwi 2013, 23:59

Witam, mam problem z moją madzią, wszystko zaczęło się od uderzenia prawym kołem w krawężnik. Uderzyłem bokiem (wpadłem w poślizg) i skrzywiła się lekko felga, wgniotła lekko do środka. Po zmianie kół, przekraczając 30-40 km/h po prawej stronie słychać było dziwny stukot, który był zsynchronizowany z obrotami. Znajomy mechanik wymienił mi tarcze, klocki, przegub wewnętrzny, końcówki drążków, wszystko uszkodzone w wyniku uderzenia. Jednak dalej podczas jazdy słychać ten dzwięk, który powoduje też drgania odczuwalne po stronie pasażera. Mechanik zasugerował, że coś może być z rozrządem, że coś mogło się skrzywić z prawej strony, tylko narazie nie chciał się za to zabierać, żeby się nie posypało, bo troche się już wykosztowałem i czekam na przypływ kasy. Czy ktoś z Was ma jakieś pomysły?
owca1266
 

Postprzez adamdrift92 » 21 kwi 2013, 22:28

@up
Łożysko?
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2012, 10:00
Posty: 26
Auto: Mazda 323f BA 1,5 16v (Z5) '96
Okolice Poznania

Postprzez Przemek323c » 22 kwi 2013, 09:38

Jesli lozysko to podnies ta strone na lewarku i zobacz czy jest luz na kole.
Przemek323c
 

Postprzez Marek 161BD081 » 22 kwi 2013, 09:41

Przenoszę do właściwego działu.

owca1266 – proszę o uzupełnienie profilu o lokalizację.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez owca1266 » 23 kwi 2013, 00:13

Sprawdzę łożysko jutro rano, ale wydaję mi się, że mechanik już to sprawdził, przy wymianie końcówek drążków i oględzin podwozia. Zresztą, dźwięk słychać ze strony silnika. Macie jeszcze jakieś inne pomysły?
owca1266
 

Postprzez paciu7 » 2 maja 2013, 10:36

Ja też mam taki sam problem wymieniłem wszystkie przeguby,półosie i dalej stuka!!! ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
Początkujący
 
Od: 2 maja 2013, 10:08
Posty: 8
Skąd: opole
Auto: mazda 323f 1,5 16v 1998r BA

Postprzez mikissj » 10 maja 2013, 13:30

łączniki stabilizatorów i sam stabilizator jeszcze sprawdź
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2012, 02:34
Posty: 931 (0/2)
Skąd: Katowice
Auto: Była mazda 323c ba 1,3 1995
Peugeot 206 SW 1.1 2003
Fiat Tipo 1,6 120KM 2017

Postprzez paciu7 » 10 maja 2013, 17:44

łącznik jest ok stabilizator też wszędzie zero luzu a stuka tak jakby z obrotami napędu naprawdę nie mam już pomysłu
Ostatnio edytowano 11 maja 2013, 09:06 przez paciu7, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 2 maja 2013, 10:08
Posty: 8
Skąd: opole
Auto: mazda 323f 1,5 16v 1998r BA

Postprzez Marek 161BD081 » 10 maja 2013, 23:11

paciu7 – proszę o poprawę napisanego postu!
Nie piszemy z włączonym CAPS LOCK'kiem bo to zwykle oznacza krzyk.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez kristoxxx » 13 maja 2013, 22:40

Sprawdź na postoju na wyłączonym silniku (bez wspomagania) poruszać kierownicą jeśli będzie stukać – to luz na przekładni do wyregulowania ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lis 2010, 19:38
Posty: 9
Skąd: Kraków
Auto: 323f BA 1997r. 1.5
626 GE 1994r. 1.8
MPV LW 2001r. 2.0
CX7 ER 2007r. 2.3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323