sziału ? mi też bardziej siedzi, po prostu obniżenie z tyłu jest większe. Więcej ocen rzeczywiście możesz zgarnąć w Kupuję Mazdę, ale jakbyś taką zanabył, to kroję ci Grill Zdjęcia ogólnie liche żeby cokolwiek powiedzieć.
cześć z góry przepraszam że zadaje te pytania.. choć pewnie odpowiedzi na nie sa tu na forum.. ale robie to ze względu na to że nie mam czasu na ich szukanie.. bo za 2h jade oglądać mazde 6 do kupienia w stosunkowo niskiej cenie i musze zdecydować czy ją brać czy nie..
przede wszystkim jak spawuje się silnik 2.3 mazdy 166KM? ta mazda ma LPG założone czy silnik dobrze będzie znosił ten gaz?
rozrząd? co ile się wymienia? i czy się wymienia? bo koleś mówił że mazda ma rozrząd na łańcuchu i się go nie wymienia.. (a mi się wydaje że mimo wszystko pasek rozrządu i rolki pewnie gdzieś tam są i się je wymienia)
przebieg auta to 140 tyś rocznik 2002
Dopisano 10 maja 2013, 13:30:
i czy rozrząd w mazdzie 6 jest kolizyjny? czy bez kolizyjny?
to co ile się wymienia ten rozrząd? czy nie wymienia się wcale? (a przynajmniej bardzo długo nie... ) ojciec ma w Mercu E klasie rozrząd na łańcuchu i ponoć starcza on na milion Km..
Niby jest wieczny ale jak zacznie głośno hałasować to wymiana , co do gazu jak instalacja jest dobrze wystrojona to nie ma problemu inaczej są cuda, musisz dobrze sprawdzi samochód szczególnie silnik bo 2,3 lubi chlać oliwe litrami.
witam mam takiego , zagazowałem go stagiem 300 premium , na gazie jeżdżę 15 miesięcy przejechałem 20tyś jak na razie nic się nie dzieje. Dolewam od początku 400-500 na 5-6 tyś ale wiem że mam troszkę za gęsty olej (mobil 5w50 mam zamiar zmienić na jakiś 5w40) i może dla tego .
no ale skoro ma naprawdę ma 140 tyś (2002 rocznik troszkę mało chyba że dziadek do kościoła jeździł) i ktoś w miarę dbał o oleje i filtry to nie powinien być zajechany ale to trzeba dobrze sprawdzić . Zobacz najpierw na jakim oleju jeździ , widziałem że przy takim przebiegu jeździł już na mineralnym to faktycznie zakatowany albo licznik był tuningowany
Witam, Kupilem Mazdę 6 z 2005 roku, 2.0 – jedno mnie frapuje mianowicie brak cd. Jest zaślepka i wszystko Co muszę dokupić? Moduł cd? Zmieniarka jakaś?
witajcie ,mam taki problem przy energicznym hamowaniu pulsacyjnym słychać z mojej strony puknięcia jakby w zawieszeniu ,ale rozkręciłem wahacze i nawet wyjąłem poduchy skrzyni i wszystkie gumy całe,jest jeszcze coś gdzie powinienem zajrzeć co może być wyrobione? M6 2.016V 2002
kolego, masz ABS, więc żadne hamowanie pulsacyjne tylko pedał hamulca w podłogę. Z czasem wyczujesz niedoskonałości tego ustrojstwa. A to co słyszysz to według mnie właśnie praca pompy związanej z systemem ABS. Rozpędź auto do ok 60km/h , sprzęgło, pedał hamulca w podłogę. To ten dźwięk słyszysz
chodzi mi oto ze jak uderzę w pedał hamulca tak jak by to miało być pulsacyjnie i wtedy są takie pojedyncze stuki jakby coś o coś tłukło , jak zachowuje sie abs to wiem ze są powiedzmy drgania odczuwalne na pedale
każdorazowe gwałtowne wciśnięcia pedału hamulca oddaje taki stuk a jak hamuje normalnie to nie stuka ,a i jeszcze czasami jak jest odcinek naszej Polskiej drogi tzn dziurawej to jak wpadnę w dziurę przy małej prędkości to też jest taki stuk ale kuźwa rozkręciłem wahacze i poduszki i nic niema zuzytego