Wtryskiwacze – częstotliwość wymiany
Mam komplet BRC, 90tyś i tylko filtry wymieniam.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Ja przejechałem 260k km na wtryskiwaczach BRC, po czym zdecydowałem się na wymianę całej listwy. Jeden wtryskiwacz się zepsuł. Przez cały czas (9 lat) serwisowałem instalacje co 15k km i tankowałem tylko na dobrych stacjach.
-
niepijtyle
Dobre wtryski powinny zrobic 100 000 bez zadnego problemu. Owszem na valtekach tez mozna przejechac 100 000 ale wtedy na pewno kazdy leje jak chce. Po sprawdzeniu na generatexie czesto nowe tryskaja jak chca a co dopiero po 100k.
-
Przemek323c
Moje mają (BRC) 134 000km, Nie wiem jaka jest różnica z nowymi wtryskami ale słychać, strasznie głośne "cykanie". Po za tym, nie ma zbyt odczuwalnego opóźnienia na dodaje gazu, porównując z benzyna. Mam nadzieję ze Wam też podobnie cykają? Bo wymiana 4 sztuk, to okolice 1000zł, czyli 1/3 auta 
-
VariaS
ciekawe kto robi wtryskiwacze dla BRC
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
U mnie też cykaja i też mają ponad 100tyś przebiegu. Instalka nigdy nie regulowana po założeniu – wymieniane tylko filtry.
Ważne że robi/zrobił dobrze dobre wtryskiwacze:)
Ważne że robi/zrobił dobrze dobre wtryskiwacze:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Koledzy mam pytanko mam wtryskiwacze REG w mazdzie 626 instalacja 2lata ma i od dawna dawna wtryskiwacze cykaja co jest denerwujace, widze ze bardzo sobie chwala forumowicze wtryski HANA czerwone i moje pytanko
czy 2 letnie REG powinny tak cykac??
czy wymiana wiaze sie tylko z przekladka na inne czy trzeba cos wiecej??
czy 2 letnie REG powinny tak cykac??
czy wymiana wiaze sie tylko z przekladka na inne czy trzeba cos wiecej??
Wydaje mi się,że regi takie właśnie są(nie mam jednak porównania z innymi) -u kolegi w nowej instalacji lpg od razu gdy do mnie podjechał usłyszałem charakterystyczne stukanie wtryskiwaczy. Instalacja była nowa,wtryski również a było je słychać. Nie wiem,czy z czasem są głośniejsze,czy stają się cichsze.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Ja zrobiłem na wtryskach magic Jet 66 tys aktualnie ale zauwazyłem tak od paru miesiecy , że przy dodaniu gwałtownie gazu auto szarpnie jak jest nawet rozgrzane wczesniej było tak tylko zimą na zimnym silniku wymieniłem filtry lecz to nic nie dało także podejrzewam , że wtryski sie konczą ?
damianmatrix1986 napisał(a):Ja zrobiłem na wtryskach magic Jet 66 tys aktualnie ale zauwazyłem tak od paru miesiecy , że przy dodaniu gwałtownie gazu auto szarpnie jak jest nawet rozgrzane wczesniej było tak tylko zimą na zimnym silniku wymieniłem filtry lecz to nic nie dało także podejrzewam , że wtryski sie konczą ?
Moze zmnienily wydatek i trzeba przeregulowac.
mark.87 napisał(a):Koledzy mam pytanko mam wtryskiwacze REG w mazdzie 626 instalacja 2lata ma i od dawna dawna wtryskiwacze cykaja co jest denerwujace, widze ze bardzo sobie chwala forumowicze wtryski HANA czerwone i moje pytanko
czy 2 letnie REG powinny tak cykac??
czy wymiana wiaze sie tylko z przekladka na inne czy trzeba cos wiecej??
Od nowa kalibracja i zbieranie map. Bardziej niz na to czy sa 2 letnie patrzec trzeba na ich przebieg. Sa tam uszczelnienia gumowe i normalne ze mogly sie troche wytluc.
-
Przemek323c
bo właśnie taką mają budowę..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Ja na Hanah zrobiłem z 10tys i się rozregulowały. Wysłałem na gwarancję i już z dwa miesiące zero odzewu. Teraz mam barracudy których na pewno nie wymienię na hany.
http://www.romb.org.pl
Sprzedam Mazde 5 1.8 benzyna z 2011r.
Sprzedam Mazde 5 1.8 benzyna z 2011r.
- Od: 14 cze 2012, 21:03
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5 CW 1.8 116KM 2011r.
Mazda 3 BK 1.6B 2005 r.
Stag4,Barracuda,Alaska
a czym to rozregulowanie się objawiało ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
gik napisał(a):a czym to rozregulowanie się objawiało ?
Auto nie przechodziło autokalibracji, na biegu jałowym czasem czuć były lekkie drgania silnika oraz czasem dusił się i potrafił zgasnąć silnik, podczas przełączania na gaz było to wyczuwalne.
Obecnie mam barracudy i nie ma z nimi żadnych problemów.
http://www.romb.org.pl
Sprzedam Mazde 5 1.8 benzyna z 2011r.
Sprzedam Mazde 5 1.8 benzyna z 2011r.
- Od: 14 cze 2012, 21:03
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5 CW 1.8 116KM 2011r.
Mazda 3 BK 1.6B 2005 r.
Stag4,Barracuda,Alaska
A ja mam pytanie z troszkę innej beczki, ale dotyczące wtrysków, mianowicie czy jest różnica w jakości pomiędzy czerwonymi Valtekami a OMVL Reg Fast (na korzyść OMVL)
? Czy jest szansa, że auto z elektroniką DiegoG3 po wymianie valteków na wspomniane OMVL przestanie szarpać i wywalać "czeka"
?
Czy tylko ubóstwiane i dość drogie Hanki 2000 czerwone przyniosą ulgę zmęczonemu już ustawianiem w nieskończoność właścicielowi Madzi z FP-sem pod maską
?!
PS. Dodam tylko, że moje Valteki wytrzymały 60 tys i zostały zregenerowane...bo strasznie lały.
To był błąd – mogłem nie słuchać tylko zmienić na coś lepszego...
Czy tylko ubóstwiane i dość drogie Hanki 2000 czerwone przyniosą ulgę zmęczonemu już ustawianiem w nieskończoność właścicielowi Madzi z FP-sem pod maską
PS. Dodam tylko, że moje Valteki wytrzymały 60 tys i zostały zregenerowane...bo strasznie lały.
To był błąd – mogłem nie słuchać tylko zmienić na coś lepszego...
Ostatnio edytowano 4 wrz 2013, 14:23 przez kostasik, łącznie edytowano 1 raz
Roznica miedzy valtekami a reg fastami jest znaczna jednak wszystko zalezy od tego w jakim stanie sa valdemary bo problem nie musi ustapic po wymianie. Sa jeszcze ACw01 ktore sa lepsze od regow i troszke gorsze od hany.
-
Przemek323c
Kolega ma na myśli coś takiego?
http://allegro.pl/y56-listwa-wtryskowa- ... 61402.html
To w takim układzie z tych 3 typów wtrysków które są najlepsze (w takim przedziale cenowym) i będą współgrały z Diego G3
? 

To w takim układzie z tych 3 typów wtrysków które są najlepsze (w takim przedziale cenowym) i będą współgrały z Diego G3
Ac takie tylko niebieskie, czerwone sa do wiekszych mocy. Budzetowo to kladz ac, a jesli ma byc naprawde solidnie to barracuda.
-
Przemek323c
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości