Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313

Mazda6 2002–2007

Postprzez lukasrap » 5 maja 2013, 11:17

Daj znac po zakupie ile placiles... Pzdr.
Mazda, najlepszy przyjaciel człowieka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2009, 22:15
Posty: 315
Skąd: Żnin/Holandia
Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.

Postprzez JaroMatch632 » 6 maja 2013, 20:07

Witam proszę o pomoc. Mam mazdę 6 rok 2003 wersja 136 km diesel. Mam takie pytanie. Zbliża mi się wymiana rozrządu .... no ni chcę też wymienić uszczelniacze czy ktoś wie ile ich tam jest ktore trzeba wymienić . Wiem o takiech uszeczelniaczach: Uszczelniacz wału tył :(
Przód ,Wałka , czy jeszcze coś oprocz tych znajduje sie tam co trzeba wymienic?? bardzo proszę oi odpowiedz :(
Początkujący
 
Od: 14 kwi 2013, 20:04
Posty: 15
Auto: Mazda6 2002-2007 (GG/GY) rok 2003 136km

Postprzez rdy » 6 maja 2013, 21:27

Pewnie o uszczelniacze wtryskiwaczy chodzi, jak nigdy nie wymieniane to lepiej wymienić
Forumowicz
 
Od: 8 sie 2011, 19:05
Posty: 323 (0/2)
Skąd: Brwinów
Auto: DS3 Sport Chic

Postprzez deep82 » 7 maja 2013, 06:13

Witam
Padł mi jeden wtryskiwacz przy mojej 6 silnik 136KM RF5C. Mam już drugi po regeneracji wtryski są o tym samym numerze 13H50A, różnią się tylko numerami na srebrnych dekielkach. Wtrysk po regeneracji ma kabelek z tym samym numerem co na wtrysku. Wymienię przy tym podkładki pod wtryskami.
Moje pytanie brzmi czy wystarczy podmienić wtryski czy trzeba jakoś ingerować w komputer samochodowy aby zaadoptował wtrysk po regeneracji?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2010, 13:13
Posty: 62
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 6

Postprzez marex » 7 maja 2013, 14:22

Przydałoby się zrobić kalibrację wtryskiwaczy niestety w RF5C nie jesteś w stanie jej wykonać samodzielnie. Ale chyba nie czytałeś forum gdzie był wątek o regeneracji wtryskiwaczy (jest nie wykonalna).
Miejmy tylko nadzieję że nie wplątałeś się w kolejne koszty.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez bieski » 7 maja 2013, 14:51

marex napisał(a):(jest niewykonalna).

Niekoniecznie. Na zagranicznych aukcjach mozna spotkac same koncowki do wymiany. Jesli mozna rozebrac wtrysk (co zostalo udowodnione w fotorelacji) to mozna rowniez wymienic koncowke wtrysku.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez marex » 7 maja 2013, 22:25

Ale czy sama wymiana końcówki jest równa regeneracji wtryskiwacza? bo znajdują się w nim jeszcze jakieś sprężynki, które jak mi się wydaje też warto wymienić.
poza tym skoro reanimacja jest możliwa to skąd durne ceny nowych wtrysków.
Ja podchodzę do tego sceptycznie ale czekam na jakieś info bo jednak temat interesujący
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez Raf'al » 8 maja 2013, 07:55

Witam

Zastanawiam się na zakupem mazdy 6 2.0 benzyna. Proszę o informację jak wygląda sprawa z częściami tzn czy można kupić zamienniki czy muszą być to oryginały. Czy w ogóle mazda jest drogim w utrzymaniu samochodem?
Raf'al
 

Postprzez misiek89 » 8 maja 2013, 09:22

Jest dużo zmieników i można je stosować tylko te dobrej jakości na resztę szkoda kasy, co do kosztów utrzymania plasują się na przeciętnym poziomie. Podstawa to zleźć dobry egzemplarz a nie z promocji alledrogo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez rumun1990 » 8 maja 2013, 17:56

Ceny części jak to do japońców – tanio nie jest. Jak chcesz tanio to musisz wybierać w np; VW,Skoda,Opel .itp
Największym problem Mazd jest korozja :(
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2013, 20:16
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2.0 Benzyna 2003.

Postprzez lukasrap » 8 maja 2013, 19:49

Ktore auta 10-letnie nie rdzewieją? Moze fakt, mazda ma troche wiekszy problem z nadkolami niz inne auta, ale dobrze zakonserwowane auto w czas daje duzo spokoju. Liczy sie tez to jak kto dbal. Ja mialem juz kilka aut i zawsze po zakupie konserwacja calego podwozia bitexem. Koszt nie duzy a spokoj na 2 lata.
Jak sie zastanawiasz nad zakupem mazdy 6, to sie dlugo nie zastanawiaj, tylko szukaj dobrego egzemplarza. Nie takiego co mial 4 wlascicieli i nie znasz jego przebiegu, ale taki ktory wiesz co bylo robione i wiesz za co placisz swoje ciezko zarobione pieniadze. A obiecuje, ze bedziesz zadowolony. Duzy plus dla Ciebie, ze szukasz benzyny, a nie diesla. Nie oszczędzaj tez na aucie, nie targuj sie za duzo i staraj sie omijac komisy. Szukaj na wlasną reke, czy to od kogos prywatnego (moze z klubu mazdy), moze z zagranicy. Daje Ci slowo, ze jesli dobrze trafisz to, przez pare lat nie wlozysz w auto grosza. Poza oczywiscie, serwisowaniem.
Mazda, najlepszy przyjaciel człowieka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2009, 22:15
Posty: 315
Skąd: Żnin/Holandia
Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.

Postprzez damian26g » 8 maja 2013, 20:15

Witam , potrzebuję możliwie szybko porady . A mianowicie zmieniam felgi w szóstce 2002 2.3 i wyszukałem 18" 8 cali szerokie ET 50 , wcześniej jeździłem na 17" mazdowskich bodajże 7 cali szerokich a ET nie pamiętam jakie było . I tutaj moje pytanie czy ta felga 8 cali szeroka ET50 wejdzie do mnie bez problemu ?
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2013, 14:31
Posty: 38
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: Mazda 6 GG 2002r 2.3 L3-VE

Postprzez marex » 8 maja 2013, 20:57

lukasrap napisał(a):nie targuj sie za duzo

Polemizowałbym na ten temat. Targując się możesz też wychwycić czy sprzedającemu zależy na pozbyciu się auta czy wie ile jest auto warte i nie traktuje go jak złom.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 18:49
Posty: 421 (1/0)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GY1 '06 MZR-CD 2.0 105KW

Postprzez lukasrap » 8 maja 2013, 21:18

Nie zawsze... :) Wiekszosc sprzedających wychodzi z podobnego zalozenia i mowią, ze wiecej nie zejda bo wiedzą ile jest to auto warte i im sie nie oplaca.. Gra psychologiczna sprzedającego. Mowi sie to, co kupujący chce uslyszec. Najlepiej byc opcykanym w cenach, obejrzec dobrze auto, sprawdzic stan techniczny i historie auta, zaplacic ciut wiecej, a auto miec pewne.. Ale nie twierdze zeby sie nie targowac :]

Jednak duzo kupujących, szuka okazji w necie, jadą, wybrzydzają, jeszcze sie targują, sluchaja to co chcą uslyszec, a po kilku tygodniach, czy miesiącach po zakupie mają pretensje do calego swiata, ze auto takie, czy srakie. A potem na forum tematy, ze mazda jest do d...., ze korozja...., ze pekają paski, pomimo ze sprzedający mowil ze byl wymieniany, ze przebiegi duzo wieksze itd. itp.
Mazda, najlepszy przyjaciel człowieka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2009, 22:15
Posty: 315
Skąd: Żnin/Holandia
Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.

Postprzez dobrzyn22 » 8 maja 2013, 21:30

marex napisał(a):Polemizowałbym na ten temat

koledzy, prosze tego typu wywody prowadzić choćby w wątku

(Mazda6 (GG / GY) – Opinie i Informacje)
albo jeszcze lepiej – w dziale "kupuję Mazdę"

dziękuję.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez matthies » 8 maja 2013, 21:38

damian26g napisał(a):Witam , potrzebuję możliwie szybko porady . A mianowicie zmieniam felgi w szóstce 2002 2.3 i wyszukałem 18" 8 cali szerokie ET 50 , wcześniej jeździłem na 17" mazdowskich bodajże 7 cali szerokich a ET nie pamiętam jakie było . I tutaj moje pytanie czy ta felga 8 cali szeroka ET50 wejdzie do mnie bez problemu ?

damian, zalecam lekturę tematu --> viewtopic.php?f=412&t=41875
ja mam 17 mazdowskie i są to 7,5" nie 7".
18x8" myślę że też wejdą i nie powinno być większych problemów, ale bardzo istotne też jaki laczek chcesz założyć.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez damian26g » 8 maja 2013, 22:59

matthies , opona prawdopodobnie szeroka na 225 :P
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2013, 14:31
Posty: 38
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: Mazda 6 GG 2002r 2.3 L3-VE

Postprzez matthies » 8 maja 2013, 23:22

szczerze? odradzam. ja mam 225/45R17 i na naszych drogach mocno muszę się napracować, żeby auto jechało tam gdzie ja chcę. Niestety koleiny robią swoje i ja przesiadam się przy najbliższej okazji na 215/50.
jeszcze w jakim profilu chcesz. Poszukaj w nasze mazdy tematu bmwmajster, on miał 18 w M6 ale nie pamiętam z jakim laczkiem. Szkoda, że już się nie udziela na forum ;/
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez damian26g » 8 maja 2013, 23:34

Na 17" już się toczyłem tym i poprzednim autem :P teraz planowałem 20 albo 19 , ale ostatecznie po namowach spadłem na 18 " , na 17" miałem profil 40 i 45 :P jestem świadomy konsekwencji ale jakoś się ich nie boję :P
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2013, 14:31
Posty: 38
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: Mazda 6 GG 2002r 2.3 L3-VE

Postprzez rclmati » 9 maja 2013, 21:06

http://otomoto.pl/mazda-6-C29028620.html co powiecie o tej 6? Mam wrażenie, że tył bardziej "siedzi" niż przód :|
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6