Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
jeszcze jedno pytanie
potrzebuje danych o skrzyni z KF
przełożenie każdego biegu oraz przełożenie główne
a co do pompy to pytam czy tak jest w każdej że włącza się pompa podczas kręcenia rozrusznikiem czy to u mnie jest coś skopane
potrzebuje danych o skrzyni z KF
przełożenie każdego biegu oraz przełożenie główne
a co do pompy to pytam czy tak jest w każdej że włącza się pompa podczas kręcenia rozrusznikiem czy to u mnie jest coś skopane
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Witam Was
Panowie mam problem
Zabrałem się za wymianę końcówek drążka kier i tu pojawił się problem moje stare są na gwint M-10 a nowe są na M-12 Czyżby kiedyś ktoś zmieniał całą kolumnę kierowniczą
Według katalogu powinny być na M12 ... Mazda 323f 96rp, od czego teraz podpasować 


Były-Mazda 929cupe 84rp. 929cupe 88rp. Rx-7 wankel 86rp. 626hb 96rp . Jest 323f 96rp i jest dobrze ;)
- Od: 8 wrz 2012, 18:50
- Posty: 6
- Skąd: WLKP Okolice Ponieca
- Auto: Mazda 323f +lpg
1.5 16V
1996
Majki88 napisał(a):jeszcze jedno pytanie
potrzebuje danych o skrzyni z KF
przełożenie każdego biegu oraz przełożenie główne
a co do pompy to pytam czy tak jest w każdej że włącza się pompa podczas kręcenia rozrusznikiem czy to u mnie jest coś skopane
Wszystkie BA miały załączanie pompy po rozruszniku...
Witam panowie,na trasie do Ustronia padły mi wycieraczki.Rozkręciłem podszybie i ten plastik biały,ten taki wklik,który łączy ramiona wycieraczek z silniczkiem mi pękł.
Skleiłem go Poxipolem, ale nie montowałem ponieważ przestało padać i do domu zajechałem.
I teraz tak:
Czy kupie sam ten wklik gdzies?
Z jakich modeli/roczników będą pasowały te mechanizmy jeśli bede musiał kupić cały?
Tu jest zdj,chodzi o ten biały klips łączący wszystkie ramiona w tym jednym punkcie,ten ostatni po lewej.
http://www.evoczesci.pl/environment/cac ... 36e895.jpg
I teraz tak nie do tematu,ale padł mi silniczek spryskiwaczy, podobno pasuje z Tico,to prawda?
Skleiłem go Poxipolem, ale nie montowałem ponieważ przestało padać i do domu zajechałem.
I teraz tak:
Czy kupie sam ten wklik gdzies?
Z jakich modeli/roczników będą pasowały te mechanizmy jeśli bede musiał kupić cały?
Tu jest zdj,chodzi o ten biały klips łączący wszystkie ramiona w tym jednym punkcie,ten ostatni po lewej.
http://www.evoczesci.pl/environment/cac ... 36e895.jpg
I teraz tak nie do tematu,ale padł mi silniczek spryskiwaczy, podobno pasuje z Tico,to prawda?
"Ale herbatka dobra" :)
- Od: 13 paź 2011, 23:14
- Posty: 84
- Skąd: Knurów
- Auto: Mazda 323C
1.5 PB
90KM
65kW
16V
1995r.
Tak, silniczek spryskiwaczy pasuję od tico, kupowałem tydzień temu, cena ok 20 paru zł.
Odnosnie wycieraczek, poszukaj ramion z aut na części i masz bez kombinowania
Odnosnie wycieraczek, poszukaj ramion z aut na części i masz bez kombinowania
Dobra silniczek juz wszystko wiem,może padł silniczek a może pompka.Kolega Radar88 dopowiedział, ze lepiej kupić całą pompke niż bawić się w montowanie i wymontowywanie silniczka..Cena ta sama.
Ramiona wymontuje i przejade się po szrotach,poszukam tej samej długości ramion i chyba będzie ok.Jedyne co mnie martwi to umiejscowienie mocowania śrub
Ramiona wymontuje i przejade się po szrotach,poszukam tej samej długości ramion i chyba będzie ok.Jedyne co mnie martwi to umiejscowienie mocowania śrub

"Ale herbatka dobra" :)
- Od: 13 paź 2011, 23:14
- Posty: 84
- Skąd: Knurów
- Auto: Mazda 323C
1.5 PB
90KM
65kW
16V
1995r.
potwierdzam bo wymieniłem ostatnio
A teraz pytanko. Jak opalam auto to przez ok 2 minuty auto mi dymi na szaro . Potem dymienie ustaje. Czego to może być przyczyna
Ostatnio wymieniałem na jesien komplet uszczelek w silniku czyli uszczelka pod głowicą , i reszta. Wymieniłem również przewody wn . Lewego powietrza nie dostaje. Czy te dymienie może być spowodowane któregoś z czujnika czy to może kopuła aparatu zapłonowego powoduje że któraś ze świeć nie pali jak należy przy rozruchu
A tak przy okazji w trakcie zagrzewania silnika mi auto troche przymula jakby moc na chwilę spadała.
A teraz pytanko. Jak opalam auto to przez ok 2 minuty auto mi dymi na szaro . Potem dymienie ustaje. Czego to może być przyczyna
mikissj napisał(a):potwierdzam bo wymieniłem ostatnio![]()
A teraz pytanko. Jak opalam auto to przez ok 2 minuty auto mi dymi na szaro . Potem dymienie ustaje. Czego to może być przyczynaOstatnio wymieniałem na jesien komplet uszczelek w silniku czyli uszczelka pod głowicą , i reszta. Wymieniłem również przewody wn . Lewego powietrza nie dostaje. Czy te dymienie może być spowodowane któregoś z czujnika czy to może kopuła aparatu zapłonowego powoduje że któraś ze świeć nie pali jak należy przy rozruchu
A tak przy okazji w trakcie zagrzewania silnika mi auto troche przymula jakby moc na chwilę spadała.
Na szaro tzn? Bardziej para wodna czy dymienie na niebiesko? Palonym olejem nie śmierdzi?

Witam, mam pytanko.
wracałem z majówki i mazda dostała bóli ;/
Nie wkręca się na obroty (po naciśnięciu pedału gazu gwałtownie ksztusi się).
Na benzynie i gazie strzela ;/
Diagnoza błędów dziś wieczorkiem. (mam założone nowe świece ngk, kable NGK, zdjąłem kopułke i wypolerowałem zgromadzony nalot na blaszkach)
Po zatrzymaniu się trzyma obroty 1.3k tak ok 2 sekund, silnik dziwnie pracuje. Jakby miał ciężko, wczesniej śmigał aż miło
Gaz to kruciak, zwykły najzwyklejszy gaz (nie moja robota
)
co może dolegać?
wracałem z majówki i mazda dostała bóli ;/
Nie wkręca się na obroty (po naciśnięciu pedału gazu gwałtownie ksztusi się).
Na benzynie i gazie strzela ;/
Diagnoza błędów dziś wieczorkiem. (mam założone nowe świece ngk, kable NGK, zdjąłem kopułke i wypolerowałem zgromadzony nalot na blaszkach)
Po zatrzymaniu się trzyma obroty 1.3k tak ok 2 sekund, silnik dziwnie pracuje. Jakby miał ciężko, wczesniej śmigał aż miło
Gaz to kruciak, zwykły najzwyklejszy gaz (nie moja robota
co może dolegać?
- Od: 3 lut 2013, 00:15
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323f V6 KF
'97
tzn czuć spalony olej tak jak mówie to jest przez ok 2 minuty, ino niewiem czy przypadkiem z uszczelniacza wałka rozrządu mi olej nie cieknie na rure wydechową
lesio – dzieje sie tak samo na zimnym i ciepłym silniku?
Często takie problemy daje niedomagający aparat zapłonowy
Często takie problemy daje niedomagający aparat zapłonowy
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
lesio napisał(a):Nie wkręca się na obroty (po naciśnięciu pedału gazu gwałtownie ksztusi się).
Miałem podobnie, przy większym depnięciu muliło ją za to szła lepiej przy odejmowaniu gazu. Po wymianie przepływki śmiga aż miło.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Dobra panowie.Pompke kupiłem za 15zł,wymieniłem i dziala.Poprzednią poprostu rdza rozsadziła.
Problem wycieraczek rozwiązałem doraźnie,tzn. heftłem blaszke miedzy ramionami tak,zeby nie wypadały ze stawu, ale to tylko tak narazie i teraz szukam tego lączenia.
Potrzebuje tylko i wyłącznie tego białego klipsa,nie ma ktoś może???
Albo wie gdzie to kupie?Wiem, ze kiedyś to sprzedawali.
Może w serwisie by mieli taki dinks?
Aha i jeszcze jedno.Pod koniec lata tamtego roku padł mi szyberdach.Otwarł się, ale nie dało się go już zamknąć.Słychac było tylko takie "cyknięcie" kiedy naciskałem na przycisk zasuwania szyberdachu.
Czy przyczyną bedzie silniczek?Albo linka strzeliła jesli słychac te cyknięcie?
Szyber mi się chowa pomiędzy podsufitke a bude.Albo uchyla do góry w tył i przód.
Ciężko jest zdjąć podsufitke, albo chociaż ten [jaki?] kawałek żeby się tam dostać?
Mam zamiar zrobić sobie to sam, gdyż uważam, że nie warto dawać zarobić innym jak można to chyba zrobić samemu i w dodatku czegoś sie nauczyc

Problem wycieraczek rozwiązałem doraźnie,tzn. heftłem blaszke miedzy ramionami tak,zeby nie wypadały ze stawu, ale to tylko tak narazie i teraz szukam tego lączenia.
Potrzebuje tylko i wyłącznie tego białego klipsa,nie ma ktoś może???
Albo wie gdzie to kupie?Wiem, ze kiedyś to sprzedawali.
Może w serwisie by mieli taki dinks?
Aha i jeszcze jedno.Pod koniec lata tamtego roku padł mi szyberdach.Otwarł się, ale nie dało się go już zamknąć.Słychac było tylko takie "cyknięcie" kiedy naciskałem na przycisk zasuwania szyberdachu.
Czy przyczyną bedzie silniczek?Albo linka strzeliła jesli słychac te cyknięcie?
Szyber mi się chowa pomiędzy podsufitke a bude.Albo uchyla do góry w tył i przód.
Ciężko jest zdjąć podsufitke, albo chociaż ten [jaki?] kawałek żeby się tam dostać?
Mam zamiar zrobić sobie to sam, gdyż uważam, że nie warto dawać zarobić innym jak można to chyba zrobić samemu i w dodatku czegoś sie nauczyc



"Ale herbatka dobra" :)
- Od: 13 paź 2011, 23:14
- Posty: 84
- Skąd: Knurów
- Auto: Mazda 323C
1.5 PB
90KM
65kW
16V
1995r.
lesiux napisał(a):lesio napisał(a):Nie wkręca się na obroty (po naciśnięciu pedału gazu gwałtownie ksztusi się).
Miałem podobnie, przy większym depnięciu muliło ją za to szła lepiej przy odejmowaniu gazu. Po wymianie przepływki śmiga aż miło.
Lesio ja mam to samo . Coś ne tak mam chyba z rzepływomierzem bo jak kablami z zasilania poruszalem to mi auto nie chciało odpaliić. i właśnie od tego własne czasu jak je poprawiłem i auto odpaliło to mi go na zimnym silniku dusi. Tylko teraz pytane czy to duszene może byś spowodowane kopułką i palcem?? A co do tego dymienia zauważyłem że to może być normalne bo np u mojego taty w autce też po odpaleniu dymiło przez chwile, ale ja wole mieć pewność i pojade do mechanika żeby mi powiedział czy to poważne czy nie
u mnie przepływka jest dobra. Wkładałem inną i było to samo. Ponadto przepływka nie ma nic do gayu jeśli ten jest na krućcu. Dziś zakładam nowe kable, jak to nie to to oddam je do sklepu i szukam dalej. Wcześniej potrafił lekko szarpać (2 dni przed tym co się stało). Błędy też wymigam. On się ewidentnie zalewa bo smierdzi benzyną a na gazie strzela. Silnik głosniej i ociężale pracuje w kabinie go słychać, wcześniej stojąc obok samochodu ledwo spod maski było słychać v-kę
jak sam nic nie wymyślę to lecę do mechanika
- Od: 3 lut 2013, 00:15
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323f V6 KF
'97
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości