Mazda 323F BA Z5 1997 pakiet GT by Caroleck
coraz cieplej się robi
chyba w najbliższym tygodniu będzie czas na zaplanowane roboty przy madzi 
I w końcu montaż halogenów![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
I w końcu montaż halogenów
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


caroleck napisał(a):coraz cieplej się robichyba w najbliższym tygodniu będzie czas na zaplanowane roboty przy madzi
I w końcu montaż halogenów
No w końcu

- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
caroleck napisał(a):jak drzwi zrobiłeś?? rudego usuwałeś???
tak jest. usunąłem rudą, poszła blacha na to na nity

- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
też u siebie musze drzwi zrobić bo ruda zaczyna szaleć
jaką szpachle masz??
Może nie to nie stabilizator tylko jakaś guma.
Chociaż gadałem ze znajomym co miał xedosa to wymieniał często stabilizatory. A to przez polskie dziury. Aż w końcu sprzedał mazde
Może nie to nie stabilizator tylko jakaś guma.
Chociaż gadałem ze znajomym co miał xedosa to wymieniał często stabilizatory. A to przez polskie dziury. Aż w końcu sprzedał mazde
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Ja mam taką z włoknem szklanym. Daje rade
Warto zawsze zapobeigać niż czekać aż się rozbuja ruda wredna małpa 
Na bank stabilizatory bo taki sam dźwięk wydawało podwozie przed wymianą – potem spokój, do pierwszych kilku dziur ( a nie widzi mi sie wymieniać tych stabilizatorów co 20 km
) więc może tylko sie poluzował lub jakies luzy są to je postaram się zlikwidować
Za to na szerokich oponach z dobrym bieżnikiem jeździ mi się tak jak mówiłeś, dużo lepiej. Moge prowadzić troche szybciej i nie ma męczącego odczuwania tej prędkosci ( czytaj 110-120km/h moim turbo 1.3
) Nie robie Ci już offtopu pisz u mnie jak coś
btw. może mały spot w tygodniu?
Na bank stabilizatory bo taki sam dźwięk wydawało podwozie przed wymianą – potem spokój, do pierwszych kilku dziur ( a nie widzi mi sie wymieniać tych stabilizatorów co 20 km

- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
halogeny już są ale jest z nimi problem. Gdzieś jest w układzie zwara i pali mi włącznik powoli. Na kostce od włacznika są 4 piny i na 3 jest napięcie więc coś nie halo. Obecnie muszę sprawdzić czy nie dotyka w prawym halogenie żarówka o metal bo jak tak to jest pewnie tego przyczyną. A jak nie to będę musiał jakiegoś magika znaleźć w Olsztynie który mi to ogarnie. Ogólnie dziś też robiłem mechanikę prawej strony i jeszcze geometrię w piątek jadę ustawić. Jak już to wszystko zrobię to umyję i pochwalę się madzią

obecnie tak wygląda:


obecnie tak wygląda:


Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Temat zarósł kurzem więc trzeba było zrobić małą aktualizację. Zrobiło się troche ciepło i czas na zrobienie parę spraw w maździe.
Co było zrobione:
– wymiana osłony przegubu prawego
– wymiana sworznia wahacza prawego
– geometria zawieszenia ( tył był ok więc zrobiłem tylko zbieżność)
– zamontowane halogeny
– wpadły boczne cleary
– wpadł daszek z światłem stop (jeszcze nie podłączone)
– założone letnie alu. Musiałem prysnąć je klarem bo kolesie mi tego nie zrobili (ogólnie jedna wielką lipe zrobili) <kiler>
– przeniesiona kontrola gazu
– pomalowałem rant dolnych lewych tylnych drzwi bo rudy już je brał
– pomalowałem mugena bo po zimie rudy nalot go obsiadł
– wyczyściłem karoserie z drobinek smoły benzynką
– poprawiłem malowanie przedniej wnęki
– odświeżone zaciski i bębny
– mod przednich kierunkowskazów
– nowa naklejka klubowa plus naklejka na klapkę wlewu paliwa
– umyta i posprzątana w środku
Fotki:
Tutaj jeszcze halogeny były ale je zdemontowałem bo zwara była. Obecnie uporałem się z nią i czekają w aucie na montaż









Co było zrobione:
– wymiana osłony przegubu prawego
– wymiana sworznia wahacza prawego
– geometria zawieszenia ( tył był ok więc zrobiłem tylko zbieżność)
– zamontowane halogeny
– wpadły boczne cleary
– wpadł daszek z światłem stop (jeszcze nie podłączone)
– założone letnie alu. Musiałem prysnąć je klarem bo kolesie mi tego nie zrobili (ogólnie jedna wielką lipe zrobili) <kiler>
– przeniesiona kontrola gazu
– pomalowałem rant dolnych lewych tylnych drzwi bo rudy już je brał
– pomalowałem mugena bo po zimie rudy nalot go obsiadł
– wyczyściłem karoserie z drobinek smoły benzynką
– poprawiłem malowanie przedniej wnęki
– odświeżone zaciski i bębny
– mod przednich kierunkowskazów
– nowa naklejka klubowa plus naklejka na klapkę wlewu paliwa
– umyta i posprzątana w środku
Fotki:
Tutaj jeszcze halogeny były ale je zdemontowałem bo zwara była. Obecnie uporałem się z nią i czekają w aucie na montaż









Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


mi to tam nie przeszkadza
na 1,5 heble spokojnie wystarczają 
Ostatnio edytowano 7 maja 2013, 13:02 przez caroleck, łącznie edytowano 1 raz
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości