Mazda6 (GH) – Szybkie pytania
Witam
w mojej mazdzie 6 z 2008 ts2 posiadam radio non-bose z wtyczka pod subwoofer w bagazniku za kolem zapasowym. niestety nie ma na niej zadnych napiec a chcialem poleprzyc jakos dzwieku. Moze ktos sie orientuje czy jest jakas zlaczka za deska rozdzielcza albo nieaktywny bezpiecznik???? bo kalbel idzie w calosci z przodu do tylu.
w mojej mazdzie 6 z 2008 ts2 posiadam radio non-bose z wtyczka pod subwoofer w bagazniku za kolem zapasowym. niestety nie ma na niej zadnych napiec a chcialem poleprzyc jakos dzwieku. Moze ktos sie orientuje czy jest jakas zlaczka za deska rozdzielcza albo nieaktywny bezpiecznik???? bo kalbel idzie w calosci z przodu do tylu.
- Od: 3 maja 2013, 20:59
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2008 , 2.0 147 benzyna HATCHBACK TS2 wersja ang
Oprócz radia jest jeszcze wzmacniacz pod fotelem kierowcy. Musisz mieć i radio Bose i wzmacniacz z wyjściem pod subwoofer. Wtedy będzie napięcie.
Może odpowiedź bedzie uznana za głupią, ale innej nie ma – jak nie na allegro to w ASO.relim1 napisał(a):gdzie mogę znaleźć oprócz allegro dekielki do alufelg
Hmm dzieki, to ciekawe dlaczego ten kabelek jest w calosci puszczony az z za kierownicy do tylu bo sprawdzalem, wyczytalem rowniez na innym forum przed chwilka ze te mazdy maja kompletna instalacje (kostki ) jak wersja sport , a wzmacniacz jest tylko do glosnikow,bo subwoofer jest w systemie aktywnym z wbudowanym wzm. Duzo informacji pisza ludzie o tym ale zadnych konkretow:( w najgorszym wypadku trzeba odkladac na system bose:(
- Od: 3 maja 2013, 20:59
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2008 , 2.0 147 benzyna HATCHBACK TS2 wersja ang
A po co jak nie ma dobrych map do niej. Sprawdź w wątku o nawigacji do M6. ktoś chyba to robił.
Generalnie tak. Trzeba tylko zainstalować antenę GPS.
Witam,
Nowy kompresor klimatyzacji już zamontowany:) Załączam fotkę pogiętego koła pasowego od którego zaczęły się kłopoty opisywane wyżej, do tej pory się głowię co mogło je tak uszkodzić.
Nowy kompresor klimatyzacji już zamontowany:) Załączam fotkę pogiętego koła pasowego od którego zaczęły się kłopoty opisywane wyżej, do tej pory się głowię co mogło je tak uszkodzić.
- Od: 30 mar 2013, 08:23
- Posty: 5
- Skąd: Koszalin
- Auto: Aktualnie:
Mazda 3 1.6 BK Benz. 2006 Aut.
Mazda 6 2.0 GJ Sedan Benz. 2014 Aut.
Moim zdaniem jest to koło pasowe kompresora z samochodu po wypadku, i to zdrowym wypadku. Może ktoś założył do Ciebie żeby po prostu był, a klient znaczy ty martw się dalej.
KJZK napisał(a):Witam,
Nowy kompresor klimatyzacji już zamontowany:) Załączam fotkę pogiętego koła pasowego od którego zaczęły się kłopoty opisywane wyżej, do tej pory się głowię co mogło je tak uszkodzić.
Aż strach pomyśleć co jeszcze może być w gorszym stanie w twoim aucie.

Mam problem z radiem w wersji z fabryczną nawigacją nie-Bose. Mianowicie podczas jazdy radio zachowuje się tak, jakby co chwilę gubiło sygnał... Słychać spadek jakości dźwięku, coś jakby szumy i trzaski. Tak jakby w radiu stacjonarnym dostrajać stację i wyjechać troszkę za daleko, takie charakterystyczne szmery. Dodam, że jeżdżę po stolicy, więc raczej nie powinno być problemu z zasięgiem itp. oraz, że dzieje się tak na wszystkich stacjach. Głośniki też z całą pewnością są w porządku, bo muzyka z CD gra aż miło. Jest w stanie ktoś pomóc, miał ktoś w ogóle podobne symptomy? Może to kwestia anteny, gdzie ona się w ogóle znajduje?
- Od: 4 kwi 2013, 21:12
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 KOMBI 2010
2.0 147KM
Cyruś napisał(a):Witam,
Z tego co porównałem to wersja z USA, jest:
1. O 165mm – dłuższa od EU (4920mm)
2. O 55mm – szersza od EU (1840mm)
3. O 30mm – wyższa od EU (1470mm)
Czy ktoś mógłby sprawdzić wymiary swojego samochodu w książce dołączonej do samochodu i potwierdzić wymiary EU? Oczywiście chodzi o sedana.
jeżeli faktycznie tak olbrzymie różnice są w wymiarach, to nie mam co się dziwić iż części z EU nie pasują do wersji USA.
wystarczy popatrzeć na zdjęcia. Np 10cm na wystający tylny zderzak i 6,5 cm na wystający przedni zderzak. Inne lusterka i wyższe zawieszenie. I cała tajemnica rozwiązana.
Bilek,
dzięki za odniesienie się do mojego pytania – problem w tym iż rozstaw osi różni się o 80 mm z tego co wyczytałem, ale nigdzie nie mogę znaleźć odniesienia do wersji europejskiej – tj. dokładnych wymiarów samochodu, żeby to sprawdzić i potwierdzić.
dzięki za odniesienie się do mojego pytania – problem w tym iż rozstaw osi różni się o 80 mm z tego co wyczytałem, ale nigdzie nie mogę znaleźć odniesienia do wersji europejskiej – tj. dokładnych wymiarów samochodu, żeby to sprawdzić i potwierdzić.
- Od: 1 maja 2013, 13:55
- Posty: 32
- Auto: Mazda 6 – 2012 (USA), 2,5l (2488cc)
- Od: 13 kwi 2010, 19:52
- Posty: 18
- Skąd: Kielce
- Auto: była Mazda 6 GH MZR-CD 2.0; jest Mazda 3 BN 120 KM SkyPassion HB
Witam,
wielkie dzięki za sprawdzenie tego – poniżej skan z książki – czyli rozstaw osi różni się w wersji USA, od tej z EU o 65mm.
A więc całkowita długość różnica w długości to nie tylko bardziej napompowane zderzaki.
Zawsze trochę więcej miejsca na nogi![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
wielkie dzięki za sprawdzenie tego – poniżej skan z książki – czyli rozstaw osi różni się w wersji USA, od tej z EU o 65mm.
A więc całkowita długość różnica w długości to nie tylko bardziej napompowane zderzaki.
Zawsze trochę więcej miejsca na nogi
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 1 maja 2013, 13:55
- Posty: 32
- Auto: Mazda 6 – 2012 (USA), 2,5l (2488cc)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6