Problem z mocą

Postprzez lucrah » 3 maja 2013, 22:15

Mam mazde 626 2.0 116 KM i wydaję mi się za słaba.. Do setki leci długoo. Obroty na 5 biegu przy prędkości 80km/h to 2000 tyś, przy 1000 2.5 tyś. Przykładowo na 4 przy 60 na godzine 2000.
Jak jest u was?
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez noxes » 3 maja 2013, 23:20

To pytanie nadaje się do szybkich pytań. Ja chyba miałem takie same obroty. Co do sprawdzenia jaką mocą dysponujesz polecam hamownię. A najpierw zajeciem się samochodem i doprowadzeniem wszystkiego do porządku, bo jak widzę to wszystko byś chciał a tu silnik nie bardzo pracuje.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez lucrah » 3 maja 2013, 23:37

Jutro auto staję u mechanika na cały dzień i wszystko co opisywałem będzie zrobione, zobaczymy jak z mocą. A o obroty pytam bo wydaję mi się, że powinny niżej wchodzić.
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez szumki44 » 4 maja 2013, 16:28

jak masz ponizej 10 sekund do 100 to jest ok :D wtedy wymien plyny filtry i swiece kable itp :) i na koncu przepal go :) czasy dla 2.0 Fs to 9-10 sek do 100 w zaleznosci od warunkow i ogumienia:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez lucrah » 4 maja 2013, 19:43

Wymienione wszystkie filtry gazu, oleju, olej. Sprawdzony cały układ wydechowy. Obroty dalej się nie trzymają.. Teraz jeszcze bardziej spadają na gazie, że nawet potrafi zgasnąć na luzie, szczególnie po przegazowaniu. Na benzynie obroty też nie trzymają sie zawsze tak samo, jednak nie gaśnie i nie muli go między 3-4 tysiące.
Odpowietrzałem układ, leciały bąbelki jeszcze po drugim włączeniu wentylatora i dałem spokój..
Mógłby ktoś wytłumaczyć mi dlaczego zapowietrzony układ ma wpływ na obroty?
Po odpięciu przepustnicy: na wyłączonym silniku auto nie dało się odpalić bo od razu gasło ( jedynie odpalałem jak dodałem gazu) wtedy auto chodziło tak jak z podpięta.
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez Eklerek323f » 4 maja 2013, 19:52

Jeśli chodzi o falujące obroty na gazie i gaśnięcie to sprawdź błędy, mogła paść przepływka, podejrzewam też, że gaz jest I albo II gen?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez lucrah » 4 maja 2013, 20:10

Sekwencja Stag 200 ,
Jest sens w czyszczeniu przepływki?

Dopisano 4 maja 2013, 20:13:

Jeszcze pytanie, czy dam radę sam sprawdzić błędy? Jest to amerykańska wersja więc powinna mieć kontrolkę błędów? I w którym miejscu znajdę kostkę
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Postprzez Eklerek323f » 4 maja 2013, 22:20

Kość jest (powinna być) między akumulatorem a fuse boxem, "diagnostic" taka malutka, po zmostkowaniu GND i TEN powinna zacząć migać kontrolka na desce, jeśli nie to musisz robić jak wersję europejską z diodą, wszystko masz w tym temacie viewtopic.php?p=5519#p5519

Powodzenia
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez lucrah » 5 maja 2013, 00:09

O to pierwszy raz spotykam się z kostką pod maską, zazwyczaj była pod kierownica gdzieś i tam szukałem ;)
Dzięki za informacje, jutro sprawdzę czy mam kontrolkę od błędów.
Początkujący
 
Od: 17 mar 2013, 10:53
Posty: 22
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 626 2.0 16V USA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6