Pojechały do Mabitomekrvf napisał(a):A wiesz jak je sprawdzili
Stuki silnika
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A jak dalej bedzie stukac?tomekrvf napisał(a):No to trzeba wymienic wtryskiwacze
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
MABI prowadzi złoty biznes z tym serwisem DENSO...obojętne, co nie tak dzieje się w silniku Diesla – amatorka wysyła tam pół samochodu do sprawdzenia.
Magda z MABI dostała ode mnie do reklamacji kilka wtrysków od 6-ki i pół wiaderka SCV.
Korekty poszczególnych wtryskiwaczy (dla biegu jałowego) widać na skanerze, ciśnienie w rail-u też, wysterowanie SCV również – nie trzeba więcej.
Są stare PCMy, które nie listują tych danych – ale na to też jest lekarstwo. Zawsze mam kilka komputerów "testowych", które listują co potrzeba.
Magda z MABI dostała ode mnie do reklamacji kilka wtrysków od 6-ki i pół wiaderka SCV.
Korekty poszczególnych wtryskiwaczy (dla biegu jałowego) widać na skanerze, ciśnienie w rail-u też, wysterowanie SCV również – nie trzeba więcej.
Są stare PCMy, które nie listują tych danych – ale na to też jest lekarstwo. Zawsze mam kilka komputerów "testowych", które listują co potrzeba.
Wtryskiwacze sprawdzili chyba na miejscu, w ciągu 2 dni nie obróciłyby do Mabi i z powrotem
Dzisiejsza diagnoza – po zdjęciu miski, okazało się że są tam metalowe opiłki, wiec sądzą że albo panewki, wał itd, poszukiwania zawężają się 
- Od: 27 paź 2006, 09:16
- Posty: 4
- Skąd: Kraków, Starogard Gdański
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM
To prawda, AZ-ty i Auto2000 nawet nie dotykają się do układów paliwowych w GF/GG.newbie napisał(a):MABI prowadzi złoty biznes z tym serwisem DENSO
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Czesiu napisał(a):Dzisiejsza diagnoza – po zdjęciu miski, okazało się że są tam metalowe opiłki, wiec sądzą że albo panewki, wał itd, poszukiwania zawężają się
Hmmmmm, miałem kiedyś taki przypadek w 6-ce, że oberwał się jakiś "śmieć żeliwny" (niedoskonałość odlewu) i wpadł w przekładnię pompy oleju. Nieźle narozrabiał.
Jaksa napisał(a):AZ-ty i Auto2000 nawet nie dotykają się do układów paliwowych w GF/GG
Ale przecież życie warsztatu nie kończy się na wymianie oleju i klocków...
Zgadzam się z Tobą ale robic pompy to juz inna sprawa – sprzet do diagnostyki jest bardzo drogi a kasy pewno brak. Znasz ludzi wiec sam wiesz jak jest.Myslę ze w kazdym ASO powinien byc full serwisnewbie napisał(a):Ale przecież życie warsztatu nie kończy się na wymianie oleju i klocków...
P.S. Zadowolony jestes z 5 ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):P.S. Zadowolony jestes z 5 ?
Nawet bardzo, chociaż dużo pali. Stare szóstki mniej palą
Nowe diesle mają inną kulturę pracy DiTD jednak klekocze jak stary kibel....newbie napisał(a):Nawet bardzo
Duzo ? 8?newbie napisał(a):chociaż dużo pali
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tego motoru w ogole nie słychac , mało znajacy temat klienci nie słyszą roznicy w odgłosie pracy M6 i 626 FSRiki napisał(a):CR to bajka


Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):ta M6 to benzynka![]()

Szczerze mowiac jest roznica, ale niewielka
P.S
Czy DiTD ma cos wspolnego z dieselem w M6??
Riki napisał(a):Czy DiTD ma cos wspolnego z dieselem w M6
Pojemność na pewno – 1998ccm...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kontynuując wątek, zdiagnozowali obrócenie panewki na korbie – do wymiany 4 panewki wału i 4 korbowodów, 1 korbowód, uszczelki no i dzisiaj doszła informacja – wał korbowy nie ma już warstw nadmiarowych. Koszty naprawy "delikatnie" szacując >18 tys. zł. Zabieram go do Jaksy...Trzymajcie kciuki coby "lekarz – chirurg " zdiagnozował coś innego.. 
- Od: 27 paź 2006, 09:16
- Posty: 4
- Skąd: Kraków, Starogard Gdański
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM
I tyle czasu zajelo stwierdzenie usterki .... ten ASO musi byc niezle zarobiony
tzn chodzi ci w kwestii kasy czy usterki ...

Czesiu napisał(a):Zabieram go do Jaksy...Trzymajcie kciuki coby "lekarz – chirurg " zdiagnozował coś innego..
tzn chodzi ci w kwestii kasy czy usterki ...
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Marcin ( Pycia ) napisał(a):tzn chodzi ci w kwestii kasy czy usterki ...
Szczerze mówiąc i o jedno i drugie, aczkolwiek kamień z serca padłby gdyby wał nie miał usterki. Zastanawiam się jakie są części nowo-używanych wałów do Mazdy, i czy taka zamiana jest warta świeczki
- Od: 27 paź 2006, 09:16
- Posty: 4
- Skąd: Kraków, Starogard Gdański
- Auto: Mazda 6 2.0 136 KM
Mysle ze w kwestii kasy napewno sie dogadacie ale co do usterki jesli jest tak jak stwierdzilo ASO to nie wiem czy nie lepiej szukac nowego motoru w Niemczech bo u nas jeszcze nie widzialem .. wspolczuje jednym slowem i zycze powodzenia ... 
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Czesiu napisał(a):Kontynuując wątek, zdiagnozowali obrócenie panewki na korbie – do wymiany 4 panewki wału i 4 korbowodów, 1 korbowód, uszczelki no i dzisiaj doszła informacja – wał korbowy nie ma już warstw nadmiarowych. Koszty naprawy "delikatnie" szacując >18 tys. zł. Zabieram go do Jaksy...Trzymajcie kciuki coby "lekarz – chirurg " zdiagnozował coś innego..
Serwis robi Ciebie w bambuko bo za 18 000 PLN jest short engine RF5C-02-200 czyli cały nowy dół silnika bez miski olejowej, a za kolejne 1100PLN jest zestaw uszczelek na cały silnik 8MG3-10-271.
Czyli za niecałe 19000 masz nowiutki silnik ze starą głowicą.
Kompletny nowy silnik kosztuje 31000PLN RF5C-02-300
Przy takiej kwocie serwis na 100% da jakiś rabat.

Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Ładne słowo Tomeczkutomekrvf napisał(a):bambuko

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6