Braki przyspieszenia w przedziale 1500 – 2200 obr oraz kopcenie – LEKARSTWO
1, 2
Podłącz węzyk od vacuum pompy (ten co ssie) i odłącz pozostałe. Górny na obudowie filtra powietrza możesz 'olać'. Zatkaj oba palcem – jak ssie – do vacuum chamber jest OK. Podłącz ten od turbo i sprawdź, czy pozostały cypek (od EGR-a) ssie. Jeśli ssie, to podłącz od EGR i odłącz od turbo – jeśli ssie, to nie wiem
. Po tych próbach powinieneś wiedzieć w której gałęzi 'ucieka' podciśnienie. I tą obejrzyj dokładnie.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6