Braki przyspieszenia w przedziale 1500 – 2200 obr oraz kopcenie – LEKARSTWO

Postprzez mcbeth » 27 lip 2009, 14:25

Podłącz węzyk od vacuum pompy (ten co ssie) i odłącz pozostałe. Górny na obudowie filtra powietrza możesz 'olać'. Zatkaj oba palcem – jak ssie – do vacuum chamber jest OK. Podłącz ten od turbo i sprawdź, czy pozostały cypek (od EGR-a) ssie. Jeśli ssie, to podłącz od EGR i odłącz od turbo – jeśli ssie, to nie wiem :) . Po tych próbach powinieneś wiedzieć w której gałęzi 'ucieka' podciśnienie. I tą obejrzyj dokładnie.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6