Riki napisał(a):Większy IC zawsze ma sens.
jesli jest odp. dobrany,
tzn. jego parametry.
E.
www.mazdaspeed.pl
Riki napisał(a):Większy IC zawsze ma sens.
Riki napisał(a):Większy IC zawsze ma sens.
Enduro napisał(a):jesli jest odp. dobrany,
tzn. jego parametry.
brii napisał(a):jeśli IC będzie za duży pojemnościowo to będzie wpływał na turbo-laga
ajjk napisał(a):Od tamtej pory dałem sobie spokój z poprawkami doloty w niedoładowanych autkach. Niestety wymaga to dużej wiedzy i praktyki w obliczeniach która i tak nie zawsze się sprawdza.
. Pytanie tylko, czy po jakims czasie wszystko nie zardzewieje od srodka? W kazdym razie z tego, co czytalem wtrysk wody z metanolem za IC to standard w Tractor Pulling itp.
rozo napisał(a):W kazdym razie z tego, co czytalem wtrysk wody z metanolem za IC to standard w Tractor Pulling itp.
Enduro napisał(a):rozo napisał(a):W kazdym razie z tego, co czytalem wtrysk wody z metanolem za IC to standard w Tractor Pulling itp.
ale one maja krotki zywot!

eclipse262 napisał(a):zimne powietrze
brii napisał(a):Nie zardzewieje – paliwo przy spalaniu też tworzy torchę wody.

rozo napisał(a):np. tlumik szybciej skoroduje i odpadnie.
marcina napisał(a):Może, któryś z kolegów miał przyjemność wymieniać IC w mazdzie 6, ponieważ czeka mnie wymiana i ciekawi mnie czy tam są jakieś uszczelki czy połączenia są na sylikon. Chodzi oczywiście o seryjny intercooler w M6 CITD
marcina napisał(a):oczywiście całość,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości