Problem z wtryskami, kontrolki

Postprzez Enduro » 12 sty 2009, 12:14

a to jeden z wielu zezłomowanych podzesołów
przez uszkodzony żle pracujący wtrysk:

http://img57.imageshack.us/my.php?image=dsc05635dt0.jpg

E.
Ostatnio edytowano 12 sty 2009, 19:51 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 12 sty 2009, 16:40

U kuzwa :| Powiedz mi czy gdy wtrysk jest juz lejący to nie bedzie roznicy w pracy ? Mozna to jakos sprecyzowac ze np silnik pracuje nie rowno tzn wtrysk leje ... ?
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 12 sty 2009, 16:56

Ukman napisał(a): czy gdy wtrysk jest juz lejący to nie bedzie roznicy w pracy ?

na szczęście nie miałem okazji takiej anomali przeżyć!!!
ale ponoć silnik chodzi wtedy głosniej, mniej równo..
ale podczas jazdy na autostradzie na tempomacie
nie jest to ponoc wyczuwalne!
"Bądżcie czujni, właściciele diesli!"
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 12 sty 2009, 18:58

Jak tylko zrobi sie ciepło bede musial to sprawdzic generalnie silnik chodzi u mnie hmm mysle ze normalnie ale mialem problem z tym jednym wtryskiem i zobacze czy problem jest nadal pozdr
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 12 sty 2009, 23:52

Ukman napisał(a):Jak tylko zrobi sie ciepło bede musial to sprawdzic generalnie silnik chodzi u mnie hmm mysle ze normalnie ale mialem problem z tym jednym wtryskiem i zobacze czy problem jest nadal pozdr

no ..
jak jest "mus" to nie zwlekaj....
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez m6boy » 23 kwi 2009, 18:46

Hej!Tez mam chyba jakis problem z wtryskami badz z wtryskiem!Rano do obr 2000 auto pracuje jak traktor i czasami sie jakby zawiesi i nagle puszcza duza chmure czarnego dymu!A takze troche drzy na niskich obrotach!Zalalem forte i juz prawie wyjezdzilem caly bak ale dalej to samo!Przez jakis tydzien bylo lepiej ale znow jest lipa!Jestem w Anglii i w serwisie mazdy powiedzieli ze nie robia kalibracji wtryskow tylko je wyjmoja i odsylaja gdzies!Podobno w UK jest tylko kilka serwisow ktore to robia!Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Enduro » 23 kwi 2009, 21:52

wykrec je sam
oczyczść porządnie szczotką drucianą (to nie żart!)
wymień podkładki na nowe!!!
ni i koniecznie podjedż do ASO, aby zrobili korekte
ale do innego, bo ten obecny to grupa debili...
albo cwaniaki i chcą ciebie wydymać tak finansowo !!!!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 24 kwi 2009, 01:11

Enduro mowisz serio zeby wyjac wtryski i je oczyscic szczotą lub czyms podobnym ? Bo jesli na nich osadzil sie nagar to mozliwe ze powoduje to gorsze "rozpylanie" ropy . Dobrze mysle ?
No i zastanawiam sie nad wymiana jednego wtrysku bo czasem lubi stukac jak jest zimny no i jest kaprysny na rope i jak jest taka przecietna czyli zwykly diesel z BP to kołysze mi silnikiem przy 1500 obrotach nie zawsze ... czasami :) Czyli tylko wymiana ? Na jakis czas sie uspokoił i silnik chodzil pieknie nie stukalo nie kolysalo i bylo cicho ale teraz znowu wrocilo
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 24 kwi 2009, 12:24

Ukman napisał(a):Enduro mowisz serio zeby wyjac wtryski i je oczyscic szczotą lub czyms podobnym ?

TAK!
na serio!
bo wtrysk jest z b. twardego metalu i szczotka mu nie straszna,
a raczej pomocna, jesli jest zabrudzony!
P.S.
znam gościa, który przez dwa dni próbował wywiercić dziure we wtryku
i nie dał rady!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 24 kwi 2009, 13:14

No to zrobie tak jak piszesz :) Oczywiscie nowe podkladki pod wtryskami pomogą na przedmuchy ? w takim razie bede dzialal
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez m6boy » 28 kwi 2009, 18:56

UKMAN Ja jestem z Bristolu i tu mi powiedzieli ze w UK jest tylko 3 lub 4 miejsca gdzie robia kalibracje wtryskow!Ja do swojej Madzi ostatnio zalalem paliwo w Texaco i jest jakby lepiej!To znaczy auto sie nie wiesza i nie kopci na czarno!Wczesniej tankowalem w Tesco!Na poczatku nie bylo rowniez trzesienia autem ale dzis znowu powrocilo,jest mniejsze ale jednak jest!I na zimnym aucie po odpaleniu jak lekko dodam gazu to tak jakby cos sie zatka i nagle dym za mna jak cholera.Co robic z tym , a moze to cos z pompa?Auto jest ogolnie [tiiit] i zakochalem sie w nim ale jak dalej tak bedzie to chyba strace do niego zaufanie bo wybieram sie nim do Polski i boje sie ze cos mi po drodz padnie.....:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 18:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Enduro » 28 kwi 2009, 21:31

m6boy napisał(a):ostatnio zalalem paliwo w Texaco i jest jakby lepiej!To znaczy auto sie nie wiesza i nie kopci na czarno!Wczesniej tankowalem w Tesco!Na poczatku nie bylo rowniez trzesienia autem ale dzis znowu powrocilo,jest mniejsze ale jednak jest!

paliwo nie jst sposobem aby zniwelowac problem silnika (jego pracy np. z wtryskami)
bez kalibracji lub testu przelewowego( mozesz go sam zrobic->poszukaj na forum!)
nic sie nie dowiesz lub poprawisz..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez carlito » 5 paź 2009, 10:43

Ukman napisał(a):Silnik gdy jeden wtrysk kuleje pracuje tak:
http://www.wrzuta.pl/film/a8iwi3sDyW/mazda_6_problem

A jeżeli tylko cyka poniżej 2000 obr a poza tym równa praca to też wtryski?
Saludos
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2008, 13:59
Posty: 47
Skąd: Warszawa/M.Maz.
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD 121 KM GG

Postprzez maselek » 12 lip 2011, 15:00

Dopadło i mnie :)
P0301 Problem z 1 cylindrem, wypadanie zapłonów.
Zrobiłem test przelewowy.
Tak jak się spodziewałem wtrysk pierwszy "leje".
Szybki kontakt telefoniczny z Jaksą w sprawie kupna wtrysku.
Odpowiedź Jaksy "...Nie mam na tą chwilę sprawnego wtrysku, skontaktuj się z Enduro..."
Szybki kontakt do Enduro i wtrysk zakupiony (wysyłka expresowa) :)
Podkładki i uszczelka pod dekiel zakupione u kolegi Rikiego(mazdaparts.pl), oczywiście szybko i bezproblemowo.
Wymiana wtryskiwacza "pod gruszą" kalibracja w ASO i motorek hula aż miło <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez edytka100 » 10 mar 2015, 01:24

witam wszystkich fanów mazdy. Mam pewien problem poniewaz troche poczytałem i juz sie troche pogubiłem. Jakies 2 miesiace temu robiłem regeneracje wtrysków i teraz moje pytanie dotyczy czy to normalne ze przy rozpendzaniu i delikatnym dodawanie gazu tak przy 1200 1400 obrotach słychac stukot tzw ''wypadanie wtrysków''pózniej to cichnie. Sprawdzałem kable oporowe dwa maja inny numer niz oznaczenie wtrysków co moze byc powodem tego stukotu czyzby te kable?? Próbowałem sprawdzic to Forscanem ''Elm 327'' i tu tez dziwne ze nie mam takiej opci czy to normalne.?? :| Mazda6 2.0 121km 2003r.pozdrawiam
edytka100
 

Postprzez zboq » 10 mar 2015, 08:26

Nie ma bo Madzia przedliftowa. A stukot ja też mam a nie regenerowalem wtrysków.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez tadziol » 10 mar 2015, 09:54

w RF5C nie istnieje regeneracja wtrysków.
co najwyżej myjka ultradźwiękowa.ale to i tak bez sensu.
edytka100 napisał(a):Sprawdzałem kable oporowe dwa maja inny numer niz oznaczenie wtrysków co moze byc powodem tego stukotu czyzby te kable??

niewykluczone.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez edytka100 » 10 mar 2015, 22:55

czyli mozna powiedziec ze nabili mnie w butelkie? <glupek2> . Ale róznica jest ponieważ przed był walniety jeden przelew przez co gasła zostało to naprawione. Waliła czarnym dymem przy gwłtownym przyszpieszeniu teraz przestała. Czyzby sama myjka tak pomogła?? Troche mam doczynienia z diselem i wiem ze przy pewnych objawach zadne srodki ani myjki nie pomogą. Powiedzieli ze niekture się juz da regenerowac. Robiłem to w Preboszczewicach moze ktos wie cos na temat wiarygodnosci tej firmy? Bo po przeczytaniu TONY postów juz zgłupiałem czy sie da czy nie i jak to mozna sprawdzic. pozdrawiam i z góry dzieki. Acha bo zapomniałem dodac mówili ze musieli wymienic o ile pamietam dwa korpusy poniewaz były juz tak wytarte ze nie szło juz ich wydawkowac chodziło głównie o ten felerny z lejącym przelewem.
edytka100
 

Postprzez tadziol » 11 mar 2015, 10:03

edytka100 napisał(a):mozna powiedziec ze nabili mnie w butelkie?

tego nie wiem,ponoć pojawiły się rozpylacze do RF5C włoskiej firmy FIRAD,ale opinie są bardzo negatywne co do ich jakości.
mówili ze musieli wymienic o ile pamietam dwa korpusy

a to co "mówią" nie zawsze jest prawdą.
http://firad.it/EN/catalogo/
http://www.autodieselparts.com.pl/wynik ... llSearch=0
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez MrShaleck » 11 mar 2015, 17:40

Mi się po myjce dopiero wtryski rozlatały a jeden zaczął na poziomie 1500rpm w ogóle nie działać.

tadziol napisał(a):w RF5C nie istnieje regeneracja wtrysków.


Istnieje regeneracja wtrysków denso do RF5C.
Sam jestem żywym przykładem zregenerowanych wtrysków – z resztą bardzo zadowolonym.


Zrobili mi to panowie z:
www.drei-pol.pl
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2616 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: CLK 55 AMG W209

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6