Problem z wtryskami, kontrolki

Postprzez mazdus » 31 paź 2008, 21:27

Jaksa napisał(a):po paru dniach padł nastepny i t d ....wszystko zalezy od własciciela

W jakim sesie to zalezy od wlasciciela?
Dzis dzwonilem do serwisu mazdy odnosnie wymiany wtrysku czyli z jaka sila dokrecic ten uchwyt no i jednym z pytan bylo kiedy moge zrobic kalibracje? odpowiedzieli mi ze te wtryski same sie kalibruja a jezeli jakims cudem sie nie dopasuje do innych to wtedy moge podjechac na taki zabieg. dodam tylko ze to serwis w angli.Ale nic nie mowili ze nie wymienia sie jednego wiec o co chodzi <jelen> ?
Początkujący
 
Od: 30 gru 2007, 17:23
Posty: 27
Skąd: Mansfield
Auto: Mazda6 2.0td 2002 kombi

Postprzez Enduro » 31 paź 2008, 21:58

mazdus napisał(a):Dzis dzwonilem do serwisu mazdy no i jednym z pytan bylo kiedy moge zrobic kalibracje? odpowiedzieli mi ze te wtryski same sie kalibruja

jedz do innego serwisu...
to prawda, ze PCM dostraja sie, ale kalibracja jest wskazana co pewien czas, nawet jesli nie wymieniales wtrysku....
a powietrze tez sprawdzasz i dopompowywujesz w kolach?
przeciez nie zmieniales opony!
wtrysk to elemet scierny!
i zuzywa sie jak: klocki czy opony w aucie,
i trzeba go co jakis czas dostroic, aby lepiej, ciszej i przy optymalej
dawce paliwa pracowal.
uwierz mi..
prosze ciebie!
podaruj mi odrobine wiary!
nie sluchaj angoli!
P.S.
a moze dzwoniles o 17.(five Clock!) bo oni wtedy przy herbacie.......
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez mazdus » 31 paź 2008, 22:12

Enduro napisał(a):a moze dzwoniles o 17.(five Clock!) bo oni wtedy przy herbacie.......

Ja jestem po twojej stronie <killer>
Mysle ze warto zrobic taka kalibracje ale za cholere nie moge ich do tego przekonac.Jutro wymieniam ten wtrysk i choc sie nie znam zbyt duzo na mechanice to mysle ze wymiana jednego wtrysku jest ok!
Początkujący
 
Od: 30 gru 2007, 17:23
Posty: 27
Skąd: Mansfield
Auto: Mazda6 2.0td 2002 kombi

Postprzez Ukman » 31 paź 2008, 22:19

Cały czas dziwie sie dlaczego po tak długim okresie nie działania wtrysku zaczął on normalnie dzialac ... Nie wiem czy to cos pomoglo czy jakos o tym zadecydowalo ze poprostu ruszylem przewody i rozszczelnilem uklad paliwowy do testu przelewkowego :)
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez mazdus » 31 paź 2008, 22:33

Ukman napisał(a):rozszczelnilem uklad paliwowy do testu przelewkowego

nie wiem co pomoglo ale ciesze sie ze jest oki. powiedz mi jeszcze jak ten test wypadl byly jakies roznice?
Początkujący
 
Od: 30 gru 2007, 17:23
Posty: 27
Skąd: Mansfield
Auto: Mazda6 2.0td 2002 kombi

Postprzez Ukman » 31 paź 2008, 22:42

Co do pracy silnika teraz Musze przyznac ze jest rewelka . Bałem sie ze po nocy jak samochod ostygnie silnik znowu zacznie swoje wybryki a jednak dzis poszedlem odpalilem i tak jak było ładnie tak jest z tego sie ciesze :) Test wypadl mysle ze normalnie . Jeden tylko wylal troche wiecej niz 3 nastepne . Ale tego juz nie sprawdze czy jest do pupy czy da rade go jeszcze odratowac . Jak bede w Pl oddam samochod zeby sprawdzili wtryski
Ostatnio edytowano 31 paź 2008, 22:47 przez Ukman, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Ukman » 31 paź 2008, 22:44

Kolega Enduro wie co pisze :) Takze ja bym sie dostosowal . Sam jade na kalibracje wtryskow ale jeszcze wczesniej zaleje Forte bo podobno pomaga :)
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez marta6 » 31 paź 2008, 23:29

[quote="Enduro"]

a szczegolnie jak zjade po poreczy za schodow



to po poręczy czy ze schodów??
no i koniecznie musisz częściej zjeżdżać ,by dojść do perfekcji
a tak poza tym to napewno jesteś blondyna :)
pozdrawiam
Marta6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 20:00
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda6 2004r 2000D

Postprzez marta6 » 31 paź 2008, 23:33

ps.kolego/koleżanko Enduro dalej jesteś zainteresowany/a wtryskami z mojej M6? ;)
Marta6
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 20:00
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda6 2004r 2000D

Postprzez Enduro » 31 paź 2008, 23:49

marta6 napisał(a):ps.kolego/koleżanko Enduro dalej jesteś zainteresowany/a wtryskami z mojej M6? ;)

no jestem....
ale pod warunkiem ze , sa okay
i z pasujacymi wtyczkami oporowymi,
prosze o info i cene na PW,
serdecznie pozdrawiam
P.S.
ja ciemnej urody jestem,
tez na glowie (jeszcze!)
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 1 lis 2008, 01:57

To moze niech kolezanka napisze ile za wtryski :)
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 1 lis 2008, 02:09

Ukman napisał(a):To moze niech kolezanka napisze ile za wtryski :)


w kobiece tematy prosze sie nam tu nie mieszac...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 1 lis 2008, 02:47

Hehe no widze Enduro ze sie niezle zaangazowales xD <lol>
pozdr
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Ukman » 2 lis 2008, 20:40

Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Ukman » 3 lis 2008, 22:19

Dzis znowu silnik mnie zaskoczyl bylo to tak. Wczoraj zrobilem poraz 2gi test przelewkowy . Pierwszy test ktory robilem tydz temu spowodowal to ze silnik zaczal dobrze pracowac nie wiem czy to jego zasluga ale wiem ze pracowal dobrze Po 2 dniach kiedy ropka sie konczyla znowu wtrysk niedomagal i silnik pracowal jak traktor . Po wczorajszym tescie i tankowaniu nic sie nie zmienilo . Dzis rano odpalam silnik a tu co ? Poraz 2gi silnik pracuje naprawde ladnie i rowno . Zdziwilo mnie to bardzo . Zamowilem juz forte diesel treatment . Zaleje go jak tylko przyjdzie . Nie mam pojecia czego to zasluga ze silnik znowu pracuje ladnie Aaa i jak silnik pracuje ladnie to nie wchodzi w tryb awaryjny i nie zapalaja sie 2 kontrolki
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez ANDY999 » 28 lis 2008, 23:02

Kurcze Ukman , u mnie dzisiaj też się zapaliły te kontrolki, a umnie z pracą silnka też różnie,i sam nie wiem o co chodzi, tylko odłączyłem klemy i błąd zniknął ,a objaw był taki, jadę,jadę jadę , i nagle coś zatrzęsło mi delikatnie autem, i kontrolki się zaświeciły,ale pozatym że silnik wydaje mi się głośniejszy jest to nic więcej się nie dzieje, tylko zaczął jeździć jak rakieta , o co tu chodzi poza tym że moje objawy są też takie,zobacz na początku Temat Problemy z pracą i mocą silnika,i dalej nie wiem o co biega a walczę od 16 września ,prawie od zakupu auta[url][/url]
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Ukman » 28 lis 2008, 23:28

U mnie powodem zapalania sie 2 kontrolek był wtrysk ktory zupełnie nie działał . Samochod mi nie gasl , ale jezdził telepał sie ogulnie zachowywal sie jak stara fiesta 1,5 diesel :P Do dzis mam spokój dzialają 4 wtryski ale jeden niestety stuka co mnie bardzo drazni :| Nie wiem zaleje go forte zobaczymy co sie bedzie dziac bo czekam na podroz do Polski 1800 km zeby zalac i jechac przez całą droge 160 km/h wtedy mysle Forte bedzie działac skuteczniej. U mnie problem jest tez z paliwkiem jak zaleje na BP ultimate to nic nie stuka a jak na jakims essco to zaraz po ostygnieciu nastepnego dnia zaczyna sie stukanie wtrysku na rozgrzanym silniku . pukanie slychac tylko na wolnych obrotach.
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Ukman » 28 lis 2008, 23:30

Co do kontrolek ... Rozłączanie akumulatora nic nie pomoze . Przy najblizszej okazji znowu cie złapią te kontrolki :)to jes raczej spowodowane niskim cisnieniem na wtryskiwaczu czyli przytkanie go lub zuzycie . Ja oddaje teraz auto na kalibracje wtrysków tak polecił mi kolega z forum mazdy . Andy999 jak masz gg lub skypa to zagadaj do mnie na pw to pogadamy
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 29 lis 2008, 17:13

Ukman napisał(a):Co do kontrolek ... Rozłączanie akumulatora nic nie pomoze . Przy najblizszej okazji znowu cie złapią te kontrolki :)

ale takie rozlaczenie baterii i ponowne zapalenie kontrolek
potwierdzi nam dolegliwosc
bo bywa tez tak, ze w systemie pojawie sie blad tymczasowy
np. jak zapalimy motor bez podlaczonego czujnika np, od IC lub Airbagow lub przeplywki
i mozna go tak domowo skasowac....
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez hoffman.auto.pl » 1 gru 2008, 02:14

Panowie istnieje jeszcze coś takiego jak regeneracja wtryskiwaczy..... wymiana końcówki, uszczelnienie, wyregulowanie wtryskiwacza....
Początkujący
 
Od: 20 lis 2008, 13:30
Posty: 13
Skąd: Rzeszów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6