Mazda nie odpala

Postprzez Enduro » 19 lis 2012, 21:15

już ją sprawdzałem i to na samym wstępie <glupek2>
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tadziol » 19 lis 2012, 21:33

za duże ciśnienie na Rail-u.
podmień SCV.
i sprawdź jeszcze to:
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 55200.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Enduro » 19 lis 2012, 21:50

wg kodu mam "za niskie"
SCv jak i Cr/listwa podmieniona .na scv podawane jest 12 volt po przekręceniu kluczyka, czyli przejescie pomiędzy scv a PCMem jest ..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tadziol » 19 lis 2012, 22:11

wiązka na IC nie przytarta ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Enduro » 19 lis 2012, 23:09

tadziol napisał(a):wiązka na IC nie przytarta ?

dzisiaj po tym jak zdemontwalem dolny element puszki bezpiecznikow auto odpalio.. :D
jednak sprawdzeniu wizualnie wszystkich przewodowi polaczen i po montazu ponownym tej puszki znow niepali tylko DFp mruga <glupek2> <glupek2>
jesli nikt nic nie podpowie jutro "jade" wszystki przewody po kolei miernikiem..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez smile » 19 lis 2012, 23:29

Wg mnie błąd wskazuje na zwarcie do masy w wiązce pomiędzy PCM-em a pompą wtryskową ( przed lub za przekaźnikiem ).
Powodzenia w poszukiwaniach <spoko>

Dopisano 19 lis 2012, 22:43:

Enduro napisał(a):dzisiaj po tym jak zdemontwalem dolny element puszki bezpiecznikow auto odpalio


Już wiesz gdzie szukać, PCM na szczęście cały. Gdzieś w tej okolicy masz zwarcie.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Enduro » 19 lis 2012, 23:56

smile napisał(a):...

Już wiesz gdzie szukać, PCM na szczęście cały. Gdzieś w tej okolicy masz zwarcie.

wszystko wskazuje na "niestyk"
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez smile » 20 lis 2012, 00:17

Enduro napisał(a):niestyk

daj znać po naprawie czy faktycznie coś nie stykało, czy stykało się z masą
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez dobrzyn22 » 20 lis 2012, 09:52

a tak swoją drogą-z jakiego programu to wkleiłeś ?? To coś do IDSa, czy może coś innego ??
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez bieski » 20 lis 2012, 10:15

To akurat takie se jest :) Jak ktoś zna pogańskie języki to:
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 55200.html
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Enduro » 20 lis 2012, 17:00

i tak po tym jak dolną obudowe zdemontowałem a potem całe okablowanie puszki bezpiecznikow pod maską konkretnie wzruszyłem (już był taki co też "wzruszył" <faja> ) i wszystkie połączenie solidnymi lutami zdublowalem a do tego mase (minus) bezpośrednio z akumulatora poprowadziłem do tej problematycznej masy pod filtrem powietrza, auto odpaliło na tyk. <jupi>
w sumie cieszy mnie sukces , ale nie potrafię opisać czy wskazać palcem gdzie tkwił problem tego niestyku.. teraz najbliższe dni pokażą czy problem nie powróci <glupek2>
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tommmeekk » 20 lis 2012, 19:26

Te przewody co ida do tej masy problematycznej są zrobione jak chińskie przewody na choinke szybko sie krusza jak dpf mruga i nie odpala pada masa za chwile pada przetwornica lamp
najbardziej wrazliawa masa w madzi <ok>
Początkujący
 
Od: 17 mar 2011, 22:01
Posty: 11
Skąd: pmi międzychód
Auto: mazda6 2007 105kw

Postprzez Enduro » 20 lis 2012, 20:13

musze przyznac, ze po oskórowaniu przewodów z izolacji zobaczylem mocno nadgryzione zębem czasu przewody miedziane (byly wręcz czarne)
trzeba je troche poskrowac aby łaczenia lutowane mialy jakikolwiek sens..
moje zdanie jest takie, ze to miejsce jest szczegolnie narazone na wilgoc i jej tam zaleganie, no a w zimie dochodzi mieszanka różnych chemikali a te swoje potrafią wyczynić i to w krotkim czasie <płacze>
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez dobrzyn22 » 22 lis 2012, 12:11

Enduro napisał(a):to miejsce jest szczegolnie narazone na wilgoc i jej tam zaleganie, no a w zimie dochodzi mieszanka różnych chemikali a te swoje potrafią wyczynić i to w krotkim czasie <płacze


mógłby ktoś zapodać fotkę tego miejsca?? na pewno niejednemu się przyda na przyszłość <spoko>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez pandryszkiewicz » 30 kwi 2013, 18:17

witam :D panowie/panie czy jest mozliwosc ze po wymianie dwumasy i sprzegla mazda moze nie odpalic?? czy ma to cos wspolnego?? dwa dni po wymianie jezdzila i odpalala bez problemu, czy mozliwe jest ze nie pali przez zly montarz?? dzieki za pomoc :D aaaa i jeszcze po przekreceniu kluczyka nic cisza nie kreci tylko takie klikniecie jak przy zamykaniu i otwieraniu auta <spoko>
Początkujący
 
Od: 29 cze 2010, 19:17
Posty: 24
Skąd: Wolverhampton UK
Auto: mazda 6 2.0 d 136 bph ..2003r

Postprzez jarek999 » 30 kwi 2013, 20:39

Poszukaj czy gdzieś w komorze silnika jakaś masa jest nieprzykręcona lub za słabo. pod filtrem powietrza masz kilka mas ale nie wiem czy były odkręcane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 12:27
Posty: 164 (0/2)
Skąd: Siedlce
Auto: Była:Fiat 126p el 96r. Renault 19 1.7 92r. Ford Escort 1.4 94r. Mazda 6 2.0MZR CD 121 KM 03r. Mazda 323 C Z5 94r. ASB.Peugeot 307 1.6 16V 03r.ASB Jest: Volvo S60 2.4 170 KM 09r. Jest Kia Cee'd 1.6 07r ASB

Postprzez mądry » 30 kwi 2013, 22:51

Kolego pandryszkiewicz, macha w górę i sprawdź przewody od rozrusznika, stawiam na ten cienki przewód że nie łączy....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez Nimrod-PW » 1 maja 2013, 08:00

Może po prostu padł akumulator.
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2010, 18:20
Posty: 102
Skąd: Radom
Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri

Postprzez Enduro » 5 maja 2013, 23:47

styk łączeniowy od bendixa na kablu w okolicy nad filtrem oleju
E.
Ostatnio edytowano 4 sie 2013, 15:00 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez koreczek » 4 sie 2013, 13:22

Witam Wszystkich Serdecznie

To jest mój pierwszy post i przychodzę tutaj z pewnym problemem. Jako, że temat trochę ogólny to podepnę też tutaj swój problem związany z odpaleniem mazdy 6.

Mój samochód:
Mazda 6, 2005 r., 136 km, 2.0 diesel.

Problem:
Przy przekręceniu kluczyka radio działa ale przy odpalaniu coś "trzeszczy" (coś w stylu jakby chciało się przekręcić ale nie mogło zaskoczyć) jak przekręcę kluczyk na OFF to WSZYSTKIE wskazówki (obrotomierz, prędkościomierz, wskaźnik paliwa i temperatury) przeskakują na maxa "do przodu", a później wracają na pozycję "zero". Samochodu odpalić nie można w ogóle.

Znawcą nie jestem ale czy to alternator mi nie padł?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc w tej sprawie.

PS
Mam nadzieję, że nic złego się nie stanie jak podpiąłem się pod ten temat.
Początkujący
 
Od: 4 sie 2013, 13:10
Posty: 4
Auto: Mazda 6, 2005 r., 136 km, 2.0 diesel.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6