gaśnie na wolnych obrotach

Postprzez bolkot » 19 lip 2012, 21:28

marcinmusial20 napisał(a): pekl mi pasek rozrzadu z mojej winy i z braku wiedzy

W Jakim momencie Ci pękł?. Jak odpalałeś silnik? :|
Początkujący
 
Od: 11 lip 2012, 19:07
Posty: 8 (0/1)
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD. 2003r.

Postprzez smile » 19 lip 2012, 22:33

marcinmusial20 napisał(a):czy po odkreceniu lapy tej na ktorej opiera sie silnik od strony rozrzadu nic sie nie stanie czy potzrebne sa jakies zabezpieczenia bo niestety musze ja odkrecic zeby miec troszke miejsca przy zmianie paska takze prosze o jakies podpowiedzi


Należy albo podwiesić silnik od góry albo podeprzeć od dołu.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez bolkot » 24 lip 2012, 08:53

I jak Marcin twoja Mazda? Jak nowa pompa i jak po wymianie paska?
Początkujący
 
Od: 11 lip 2012, 19:07
Posty: 8 (0/1)
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD. 2003r.

Postprzez kubala » 24 lip 2012, 18:14

witam

podepnę się do tematu.

posiadam mazde 6 diesel 2003 136KM

problem polega ze podczas jazdy na biegu jałowym lub dojazdach do świateł na luzie, wolnych obrotach gaśnie.
zapala się kontrolka kontroli trakcji i puki nie zgaśnie ciężko zapalić, po tym pali od razu lecz po chwili (rożnie) gaśnie.
został wymieniony filtr paliwa, wyczyszczony okład paliwowy specjalnym płynem, wyczyszczony zbiornik i smok.
po podłączeniu do kompa pokazał błąd p0093 nieszczelność w układzie paliwowym.
dziś wymieniłem zawór scv (DENSO) podłączony ponownie do kompa wykasowany błąd który niby nie powrócił. po 15 minutach jazdy gdy był na biegu jałowym zgasł. na parkingu na postoju chodzi jakaś minute i gaśnie, po czym normalnie zapala chodzi jakaś chwile i gaśnie.

czy ktoś spotkał się z czymś takim???

BARDZO PROSZĘ O POMOC

dziekuje i pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 29 cze 2009, 22:01
Posty: 8
Skąd: SOCHACZEW
Auto: Magdalena 6
-SPRZEDANA-

Postprzez bolkot » 24 lip 2012, 22:17

Ja to przerabiałem i u mnie skonczyło się na wymianie wtrysków. Koledze który założy wątek w ASO przy tych obiawach nakazali wymienić pompę, ale nie napisał jeszcze co i jak po wymianie. Najgorsze to, że nie wiadomo czy wszsytkie wtryski do wymiany czy np 1. Najlepiej wyciągnąć wysłać do speców od wtrysków, niech wyczyszczą i zdiagnozują. Z tym że to kosztuje :| Można kalibracja pokaże z którym coś jest nie tak.

Od czego u Ciebie takie objawy?? Po zalaniu Tańszej ropy ?
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 11 lip 2012, 19:07
Posty: 8 (0/1)
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD. 2003r.

Postprzez dobrzyn22 » 24 lip 2012, 23:20

bolkot napisał(a): Można kalibracja pokaże z którym coś jest nie tak.

a może test przelewowy <co?>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez kubala » 24 lip 2012, 23:25

dobre pytanie od czego.....

poprostu 13 pechowego lipca zgasla pierwszy raz i sie zaczelo. wczesniej nie bylo niepokojacych objawow.

tankowana na Orlenie verve.

rece opadaja
Początkujący
 
Od: 29 cze 2009, 22:01
Posty: 8
Skąd: SOCHACZEW
Auto: Magdalena 6
-SPRZEDANA-

Postprzez bolkot » 25 lip 2012, 06:40

dobrzyn22 napisał(a):a może test przelewowy <co?>

Dokladnie, zrób test przelewowy. Tanio i skutecznie. Potrzebne 4m cienkiej rurki + np 4 słoiki lub strzykawki. Na forum jest co i jak.

kubala napisał(a):został wymieniony filtr paliwa, wyczyszczony okład paliwowy specjalnym płynem, wyczyszczony zbiornik i smok.


A jak tam stan podkładek pod wtryskami bo o nich nie piszesz.
Początkujący
 
Od: 11 lip 2012, 19:07
Posty: 8 (0/1)
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD. 2003r.

Postprzez kubala » 25 lip 2012, 07:13

podkladki byly wymieniane rok temu,razem z rozrzadem i pompa.
Początkujący
 
Od: 29 cze 2009, 22:01
Posty: 8
Skąd: SOCHACZEW
Auto: Magdalena 6
-SPRZEDANA-

Postprzez bolkot » 25 lip 2012, 08:03

Zrób test przelewowy 30min zabawy i będziesz wiedział czy któryś do wymiany. Oczywiście może być to inne uszkodzenie wtrysków np elektronika w nim zawarta. Powodzenia
Początkujący
 
Od: 11 lip 2012, 19:07
Posty: 8 (0/1)
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD. 2003r.

Postprzez Grzeggorz » 25 lip 2012, 08:49

kubala napisał(a):tankowana na Orlenie verve.


Kolego, moje tankowanie Vervy na Orlenie skończyło się wymianą ostatecznie SCV, ale po drodze było czyszczenie smoka i wymiana filtra paliwa.
Wg. mojego kolegi-mechanika trafiłem na odbarwiany olej opałowy, ale policja skarbowa nie znalazła niczego na stacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 19:04
Posty: 88
Skąd: Warszawa-Wyszków-Ostrołęka-Biała Podlaska
Auto: Przez 12 lat była Skodzinka
teraz
Mazda 6 2.0 klekot z 2004 roku

Postprzez marcinmusial20 » 25 lip 2012, 11:33

no witam wszystkich przepraszam ze sie nie odzywalem ale staralem sie naprawic moje autko ale bez skutku wymieniona pompa i nadal takie samo gowno jak bylo gasnie na wolnych obrotach i zapala sie kontrolka trakcji pojechalem na komputer i nie wykazalo zadnych bledow ale tym razem w salonie mazdy w niemczech powiedzieli ze do wymiany sa zawory. Wczesniej powiedzieli ze pompa a teraz zawory a nowe zawory w niemczech kosztuja 1400 euro plus 200 euro naprawa plus 19% podatku jakos im nie wierze z tymi zaworami ale niedługo bede mial zegar i sprawdze cisnienie i zobaczymy czy to naprawde sa zawory. A zna moze ktos jakis test na wtryski zeby zobaczyc w jakim one sa stanie byc moze ze naprawde to sa wtryski za bardzo juz nie wiem w co wierzyc a nie chce juz jechac do tego salonu bo ewidentnie chca mnie naciagnac na kase wiec prosze o jakies rady pomysly itp. Ale zrobie to auto chocby nie wiem co za bardzo mi sie bodoba mazdzioszka zebym mogl sie z nia rozstac
Początkujący
 
Od: 5 lip 2012, 19:27
Posty: 18
Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r

Postprzez dobrzyn22 » 25 lip 2012, 12:21

marcinmusial20 napisał(a):A zna moze ktos jakis test na wtryski zeby zobaczyc w jakim one sa stanie

test przelewowy?? jest prosty do wykonania-masz nawet osobny/e wątek o tym
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Pioteq25 » 25 lip 2012, 16:22

marcinmusial20 napisał(a):no witam wszystkich przepraszam ze sie nie odzywalem ale staralem sie naprawic moje autko ale bez skutku wymieniona pompa i nadal takie samo gowno jak bylo gasnie na wolnych obrotach i zapala sie kontrolka trakcji pojechalem na komputer i nie wykazalo zadnych bledow ale tym razem w salonie mazdy w niemczech powiedzieli ze do wymiany sa zawory. Wczesniej powiedzieli ze pompa a teraz zawory a nowe zawory w niemczech kosztuja 1400 euro plus 200 euro naprawa plus 19% podatku jakos im nie wierze z tymi zaworami ale niedługo bede mial zegar i sprawdze cisnienie i zobaczymy czy to naprawde sa zawory. A zna moze ktos jakis test na wtryski zeby zobaczyc w jakim one sa stanie byc moze ze naprawde to sa wtryski za bardzo juz nie wiem w co wierzyc a nie chce juz jechac do tego salonu bo ewidentnie chca mnie naciagnac na kase wiec prosze o jakies rady pomysly itp. Ale zrobie to auto chocby nie wiem co za bardzo mi sie bodoba mazdzioszka zebym mogl sie z nia rozstac


Lepiej będzie dla Ciebie jak najszybciej zmienisz serwis na inny. Przed wymianą pompy sprawdzili ciśnienie?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez marcinmusial20 » 25 lip 2012, 21:07

czy sprawdzili cisnienie to nie mam pojecia i czy jeszcze cos sprawdzali tez nie wiem ale jak powiedzieli czy to pompa to odpowiedzieli ze na 100 % to jest wina pompy wymienilem i nic a teraz mowia ze trzeba wymienic zawory ostatni raz u nich bylem poszukam innego serwisu
Początkujący
 
Od: 5 lip 2012, 19:27
Posty: 18
Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r

Postprzez bolkot » 25 lip 2012, 21:12

Stawiam na wtryski i na to radził bym się nakierowywać.
Początkujący
 
Od: 11 lip 2012, 19:07
Posty: 8 (0/1)
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD. 2003r.

Postprzez marcinmusial20 » 26 lip 2012, 10:18

a jabym zrobil test przelewowy to czy w tym tescie pokazaloby mi ze to jest wina wtryskow?
Początkujący
 
Od: 5 lip 2012, 19:27
Posty: 18
Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r

Postprzez Gnat80 » 26 lip 2012, 10:52

marcinmusial20 napisał(a):a jabym zrobil test przelewowy to czy w tym tescie pokazaloby mi ze to jest wina wtryskow?

Test przelewowy pokaże Ci który wtrysk leje,czyli jaką dawkę podaję,popatrz jak to wygląda tu:
http://www.youtube.com/watch?v=o7vv1DkKOzY,nie pamiętam teraz jaka różnica jest dopuszczalna,chyba do 20ml między wtryskami,ale ręki nie dam sobie za to uciąć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 18:19
Posty: 240 (0/3)
Skąd: Tuchola
Auto: Mazda 323F
Mazda 6
Zafira
Peugeot 407
Focus 2005
Mazda 3 BL 2.0

Postprzez kubala » 27 lip 2012, 17:01

auto zaprowadzone do mechanika

oddane wtryski do sprawdzenia, zobaczymy jaka diagnoza bedzie :)
Początkujący
 
Od: 29 cze 2009, 22:01
Posty: 8
Skąd: SOCHACZEW
Auto: Magdalena 6
-SPRZEDANA-

Postprzez marcinmusial20 » 29 lip 2012, 01:31

kolego kubala to jak odbierzesz wtryski to daj znac i jezeli to ci pomoze z tym ze autko bedzie dzialac poprawnie to w takim razie ja tez wezme sie za te wtryski
Początkujący
 
Od: 5 lip 2012, 19:27
Posty: 18
Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6