Witam Klubowiczów
Sezon sie zaczyna czas przygotować fure do podrózy do Polski a tu Madzia ma jakiegoś focha,
mianowicie przy predkosciach powyzej 130/140 przy skrecaniu w lewa strone na autostradzie (lekki łuk ) samochod zachowuje sie jakby tracił przyczepnosc I traci tor jazdy ( wiem ze zawieszenie jest miekkie ale to chya nie to) musze ruzyc kierownica zeby trzymał tor .
Nowe oponki założone zbierznosc robiona dwa razy I wywazanie tez.
Przy predkosciach 100/120 jest ok, czy ktos doswiadczyl takich cudow??? ma jakies rozwiazanie??
Dzieki za porady pozdrawiam
Dziwne zachowanie na zakretach – nowe opony
Strona 1 z 1
- Od: 16 lut 2013, 22:07
- Posty: 7
- Skąd: dublin / irlandia
- Auto: Mazda 6 rok2008
2.0 Diesel
marcin_2006 napisał(a):wiem ze zawieszenie jest miekkie
Miękkie zawieszenie?? Mazda 6 GH ma jedno z bardziej twardo zestrojonych zawieszeń w samochodach tej klasy.
marcin_2006 napisał(a):Nowe oponki założone
Czy to spostrzeżenie było zaraz po założeniu opon?
Tak po załozeniu opony nowe Fulda sport control
Dopisano 28 kwi 2013, 11:34:
a tutaj masz o zawieszeniu viewtopic.php?f=422&t=145213
Dopisano 28 kwi 2013, 11:34:
a tutaj masz o zawieszeniu viewtopic.php?f=422&t=145213
- Od: 16 lut 2013, 22:07
- Posty: 7
- Skąd: dublin / irlandia
- Auto: Mazda 6 rok2008
2.0 Diesel
Nie bardzo rozumiem po co dajesz mi linka o zawieszeniu z którego właściwie nic nie wynika. To są jakieś własne odczucia ludzi , którzy być może mają niesprawne zawieszenie. Mazda 6 GH słynie z tego że jest twarda ( w każdym teście jest to podkreślane ) i niestety muszę to potwierdzić. Bujanie? Pierwsze słyszę. Nigdy tego nie zaobserwowałem.
Co do opon . Świeże opony są "śliskie" i trzeba o tym pamiętać przez około 200 km od założenia. Samochód może się na nich zachowywać na początku jak na łysej oponie.
Co do opon . Świeże opony są "śliskie" i trzeba o tym pamiętać przez około 200 km od założenia. Samochód może się na nich zachowywać na początku jak na łysej oponie.
dzieki za odpowiedz, kurcze sam juz nie wiem czy tam wszystko I szukam mozliwej odpowiedzi ... na oponach zrobilem juz ok 1500 km dosc dziwna przygoda bo wracalem do zakladu z reklamacja bo mi kierownica bila jadac ponad 120 km/h wracalem dwa razy I dwa razy ustawiali zbieznosc I wywazali opony, na starych oponach bylo wszystko ok przeglad zawieszenia byl robiony w styczniu amortyzatory wyszlo na zluzycie w 4 % wiec kurde co to moze byc drazki
?? zrobilem jeszcze jedna rzecz zmienilem kola przednie z tylnymi czy to moze byc to jurto sprawdze, jestem otwarty na porady dzieki za pomoc
- Od: 16 lut 2013, 22:07
- Posty: 7
- Skąd: dublin / irlandia
- Auto: Mazda 6 rok2008
2.0 Diesel
Przy takim przebiegu opony już sie na pewno "dotrą". Wygląda więc to na jakąś usterkę zawieszenia. Np. luz na drążku kierowniczym, ale to by wyszło na zbieżności. Trzeba pojechać do dobrego mechanika żeby się najpierw przejechał samochodem. Na odległość trudno mi wyrokować.
Sebal napisał(a):Mazda 6 GH słynie z tego że jest twarda ( w każdym teście jest to podkreślane ) i niestety muszę to potwierdzić.
Tak twarda jak M3 BL ?
Mam również w rodzinie BL'a więc autorytatywnie mogę stwierdzić, że są podobnie twarde. Tylko nie mów mi Ścibi85, że twoja trójka jest miękka. 
Normalnie mieciutka jak francuzy
kładzie się w każdym zakręcie zwłaszcza na "17
Oczywiście żartuję
Wiem, że masz BL'ke dlatego pytam czy zawieszenia w M3 i M6 są podobnej sztywności bo nie miałem przyjemności jeździć 6. Jeśli są porównywalne to są one dalekie od określenia ich miekkimi.
dzieki za porade tak zrobie I bede testował z mechersami
)
- Od: 16 lut 2013, 22:07
- Posty: 7
- Skąd: dublin / irlandia
- Auto: Mazda 6 rok2008
2.0 Diesel
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6