Pompa wtryskowa denso V5 poważnym problemem diesel'a
ale jak ciekanie to TCV a nie SPV jak się nie mylę czyli ten u dołu pompy, poczytaj bo już było o szarpaniu przy tych obrotach.
Przepraszam za "wykopki",
Mam problem z 626 DiTD – ciepły nie zapala. Szukam tego czujnika od temperatury i znalazłem najpewniej dwa – jeden na obudowie filtru powietrza, drugi na przewodzie doprowadzającym powietrze z intercoolera do kolektora dolotowego (obok czujnika ciśnienia).
Dobrze szukam czy jest jeszcze jakiś inny? Odpięcie tych czujników nie zmienia nic niestety, jak nie palił, tak nie pali aż nie ostygnie.
Mam problem z 626 DiTD – ciepły nie zapala. Szukam tego czujnika od temperatury i znalazłem najpewniej dwa – jeden na obudowie filtru powietrza, drugi na przewodzie doprowadzającym powietrze z intercoolera do kolektora dolotowego (obok czujnika ciśnienia).
Dobrze szukam czy jest jeszcze jakiś inny? Odpięcie tych czujników nie zmienia nic niestety, jak nie palił, tak nie pali aż nie ostygnie.
- Od: 10 sty 2012, 10:27
- Posty: 4
To nie te czujniki.Czujnik który należy odpiąć znajduje się w bloku silnika.Mniej więcej na środku bloku.Jak wsadzisz rękę obok pompy wtryskowej to na pewno go wyczujesz.
Znalazłem drania, centralnie pod kolektorem dolotowym. Niełatwo go zmacać. Auto po wypięciu pali "od strzała".
Który kabelek przeciąć co by nie wypinać za każdym razem tej kostki? Chcę sobie na przekaźniku założyć przewód, co by rozpinało ten czujnik przy kręceniu rozrusznikiem (dam plus z rozrusznika na przekaźnik).
Dzięki serdeczne za pomoc.
Który kabelek przeciąć co by nie wypinać za każdym razem tej kostki? Chcę sobie na przekaźniku założyć przewód, co by rozpinało ten czujnik przy kręceniu rozrusznikiem (dam plus z rozrusznika na przekaźnik).
Dzięki serdeczne za pomoc.
- Od: 10 sty 2012, 10:27
- Posty: 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości