Masz silnik RF4F więc tylko taki komputer możesz tam wsadzić. I może być używany (byle sprawny). Komputer ASO i tak musi doprogramować, by dogadało się z immobiliserem – zarówno używka jak i nówka. W serwisówce jest dokładna instrukcja jak zaprogramować kluczyk immo i komputer do współpracy, ale trzeba być genialnym aby tego jednak dokonać (newbie kiedyś wyraził się na ten temat trochę inaczej
Pompa wtryskowa denso V5 poważnym problemem diesel'a
Zawór TCV znany jest z tego, że puszcza paliwo pinami (koszt samego zaworu ok 1000zł, jest o tym kilka wątków). Zresztą w wielu innych elementach innych marek jest taki sam problem. Ze względu na zbyt wysoką jakość osłonek japońskich na kablach, ropa sączy się aż do komputera. Jakby to były niemieckie osłonki, to paliwo ściekałoby na ziemię (tutaj okazuje się, że japońska dokładność ten raz miała odwrotne skutki niż zamierzone).
Masz silnik RF4F więc tylko taki komputer możesz tam wsadzić. I może być używany (byle sprawny). Komputer ASO i tak musi doprogramować, by dogadało się z immobiliserem – zarówno używka jak i nówka. W serwisówce jest dokładna instrukcja jak zaprogramować kluczyk immo i komputer do współpracy, ale trzeba być genialnym aby tego jednak dokonać (newbie kiedyś wyraził się na ten temat trochę inaczej
).
Masz silnik RF4F więc tylko taki komputer możesz tam wsadzić. I może być używany (byle sprawny). Komputer ASO i tak musi doprogramować, by dogadało się z immobiliserem – zarówno używka jak i nówka. W serwisówce jest dokładna instrukcja jak zaprogramować kluczyk immo i komputer do współpracy, ale trzeba być genialnym aby tego jednak dokonać (newbie kiedyś wyraził się na ten temat trochę inaczej
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
czesc,
ja zamowilem TCV w MABI i byl w ciagu dwoch dni. a i tak wszyscy zamawiaja poprzez MABI i biora jeszcze za fatyge.. ja zaplacilem 900pln z przesylka wiec nie 1000pln a wymienilem sam. ale 150 pln to nie tak duzo bo czas wymiany to okolo godzina jak sie wie jak .. lub dwie jak sie szuka jak to zrobic:–)
A moze komputer wysusza i jakos odpali ... ciekawe kto u nich sie zajmuje komputerem .. mam nadzieje ze ktos kto juz to robil bo 11.000pln to sporo.
ja bym sie wstrzymal do momentu jak komputer ruszy a pozniej wymienil zawor TCV bo bez TCV tez odpali i bedzie jezdzil ..choc bedzie glosny i wolowaty.
ja zamowilem TCV w MABI i byl w ciagu dwoch dni. a i tak wszyscy zamawiaja poprzez MABI i biora jeszcze za fatyge.. ja zaplacilem 900pln z przesylka wiec nie 1000pln a wymienilem sam. ale 150 pln to nie tak duzo bo czas wymiany to okolo godzina jak sie wie jak .. lub dwie jak sie szuka jak to zrobic:–)
A moze komputer wysusza i jakos odpali ... ciekawe kto u nich sie zajmuje komputerem .. mam nadzieje ze ktos kto juz to robil bo 11.000pln to sporo.
ja bym sie wstrzymal do momentu jak komputer ruszy a pozniej wymienil zawor TCV bo bez TCV tez odpali i bedzie jezdzil ..choc bedzie glosny i wolowaty.
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
Witam wszystkich!
Mnie tez "trafila" pompa Denso, aktualnie jestem w rozterce gdzie ja wyslac i czy jedna nerka wystarczy aby zaplacic za regenerację. O firmie Mabi (i jej cenach) juz sie naczytalem. Na stronie Denso jest jednak jeszcze kilka adresow autoryzowanych serwisow: firma "Pezal" z Gdanska, "Alwi" z Bielska-Bialej, "Kluszczynski" z Bydgoszczy i "Adamczyk" z Piekar Slaskich.
Czy ktorys z forumowiczow mial moze z nimi do czynienia? Jaka fachowosc, jakie orientacyjnie ceny (w porownaniu do Mabi)?
Dziekuje i pozdrawiam
Mnie tez "trafila" pompa Denso, aktualnie jestem w rozterce gdzie ja wyslac i czy jedna nerka wystarczy aby zaplacic za regenerację. O firmie Mabi (i jej cenach) juz sie naczytalem. Na stronie Denso jest jednak jeszcze kilka adresow autoryzowanych serwisow: firma "Pezal" z Gdanska, "Alwi" z Bielska-Bialej, "Kluszczynski" z Bydgoszczy i "Adamczyk" z Piekar Slaskich.
Czy ktorys z forumowiczow mial moze z nimi do czynienia? Jaka fachowosc, jakie orientacyjnie ceny (w porownaniu do Mabi)?
Dziekuje i pozdrawiam
- Od: 4 kwi 2008, 20:23
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6, 2.0 D, 136KM, 2004
Premacy 2.0 DITD, 90KM, 2001
Dzieki Marek za pomoc komputer jest zawieziony do jakiegoś magika przez mechaników z bosh service z maratońskiej w Łodzi pan Sławek który zajmuje się moim autem naprawde zrobił kawal dobrej roboty bo nie tylko chce zedrzec kase ale i kombinuje jak to auto doprowadzić do użytkowania ogólnie cały zakład za punkt honoru wziął sobie aby to auto naprawić (podobno nie wyszło od nich jeszcze nie naprawione auto) zobaczymy jak im to wyjdzie tak jak mówie teraz suszą komputer i dobrze by było jakby ruszył a co do tcv to chyba warto za jednym zamachem to wszystko wymienić żeby później nie mieć problemów. Powiem szczerze, że mam już trochę dosyć tej mazdy że aż tak z nią trzeba kombinować miało być auto niezniszczalne jak kupowałem heheh no ale coż zrobić :–) Mam tylko nadzieję że zacznie szybko jeździć bo już mam dosyć bujania się rowerem :–))
- Od: 19 lis 2007, 12:14
- Posty: 22
- Skąd: Pabianice
- Auto: mazda 626 gw 2.0 ditd 110 ps
XAndy dzieki za news o komputerze zastanawiam się czy tutaj w Łodzi potrafią doprogramować używkę do immobilisera mam nadzieję że będę wiedział więcej w poniedziałek trochę się boję ponieważ nie znalazłem odpowiedniego sterownika do mojego silnika na allegro zaden z handlarzy nie ma do diesla tylko benzyny no coż może komputer jakoś osuszą i będzie chodził a jak nie to będę czekał na jakiś cud że taki sterownik znajdę.
- Od: 19 lis 2007, 12:14
- Posty: 22
- Skąd: Pabianice
- Auto: mazda 626 gw 2.0 ditd 110 ps
ja juz jestem po regeneracji wszyscy sa chetni do naprawy a wyglada to tak : demontują pompe- wysyłka do mabi – i montaz pompy mysle ze lepiej sam wyslij do mabi to zaoszczedzisz z 1 tys zł
Tanz Der Teufel
- Od: 29 cze 2005, 16:39
- Posty: 101
- Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
- Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.
mart1982 napisał(a):Dzieki Riki. Chodziło mi o to czy każdy egz. ma swoj indywidualny nr ?
Nie, są tylko dwa numery, RF2A i RF4F (patrz. forum)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
mart1982 napisał(a): czy każdy egz. ma swoj indywidualny nr ?
Szczerze ?
Jednak te cyferki na tabliczce znamionowej są inne.Właśnie szukam pompy i spisałem numer z swojej pompy,z ciekawości przejrzałem na allegro kilka pomp RF2A i ....każda miała inny numer(ostatni wers).Nie wiem czy to tylko numer seryjny czy może jakaś delikatna różnica.Na pewno w każdej RF2A jest tak:
RF2A 13 800A
096500-50016
RF2A 13 800A
096500-50016
- Od: 18 sty 2010, 12:54
- Posty: 75
- Skąd: Hajnówka
- Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r
Czyli rozumiem że mam szukać o takim symbolu:
RF2A 13 800A
096500-5001 6 ?
Ta szóstka na końcu jest w każdej RF2A i w każdej jest ten symbol.
Kumpel pracuje w Anglii jest tam już ładnych parę lat,mówił że jest dużo szrotów i można kupić bardzo tanio ,więc dałem mu symbole pompy,może coś załatwi.Jeśli nie to wyśle pompę do Nadarzyna.A tym czasem trzeba zdejmować czujnik temperatury bo na ciepłym niema szans odpalić<płacze>
RF2A 13 800A
096500-5001 6 ?
Ta szóstka na końcu jest w każdej RF2A i w każdej jest ten symbol.
Kumpel pracuje w Anglii jest tam już ładnych parę lat,mówił że jest dużo szrotów i można kupić bardzo tanio ,więc dałem mu symbole pompy,może coś załatwi.Jeśli nie to wyśle pompę do Nadarzyna.A tym czasem trzeba zdejmować czujnik temperatury bo na ciepłym niema szans odpalić<płacze>
- Od: 18 sty 2010, 12:54
- Posty: 75
- Skąd: Hajnówka
- Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r
zima tez daje się we znaki u na pewno w cieplejszym klimacie rzadziej padają.
Lałem dobre paliwo i
. U nas nie ma dobrego paliwa. Zresztą nie ma samochodów bezawaryjnych. Są mniej lub bardziej pechowe
Czeka mnie remont pompy albo padł zawór SPV, jak ciepły to pali jak ma ochotę. Jutro jadę do elektryka pod kompa.

- Od: 14 cze 2007, 23:31
- Posty: 53
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: Mazda 323f 2.0DTVi 2000r RF2A
Nie wiadomo jaka była przeszłość tego silnika. bo od paru tankowań to nic się nie stanie ale jeśli na początku było źle obsługiwane to teraz trzeba się męczyć.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości