Czujniki temperatury cieczy, paliwa, powietrza itd. w DiTD
a mi się wydawało że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest w bloku silnika.
Neonixos666 napisał(a):a mi się wydawało że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest w bloku silnika.

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
No dobra ale na co może działać gorąca woda lana na pompę? Może przy dojściu no pompy jest woda i przymarza o ogrzanie pompy prze gorącą wodę powoduje roztopienie wody i rozruch.
w bloku jest czujni temperatury na zegary a chłodziwa jest na pompie
- Od: 20 gru 2010, 18:29
- Posty: 22
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r
no dobra czyli twierdzisz że chłodziwo przechodzi przez pompę i w której jest czujnik tak?
gregory232 napisał(a):w bloku jest czujni temperatury na zegary a chłodziwa jest na pompie
Witam. Czujnik temp. płynu chłodzącego jest w bloku silnika. Jeżeli dobrze pamietam to na pompie m.in. jest czujnik temp. paliwa. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
na pompie jest czujnik tem. chłodziwa SPV i chyba Czujnik od kontu wtrysku
- Od: 20 gru 2010, 18:29
- Posty: 22
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r
a temp. paliwa nie ?
gregory232 napisał(a):w bloku jest czujni temperatury na zegary a chłodziwa jest na pompie
Ale zrobiliście masło maślane.
Topik chyba ma rację skoro odłączenie czujnika temperatury na bloku powoduje wprowadzenie kompa w stan arktycznej zimy i tym samym lepszy rozruch przy padającej pompie. Gdyby z bloku szło tylko na zegary ten zabieg nie byłby możliwy.
http://www.japancars.ru/cat/mazda/index ... blk=1362AB
czujnik 18-840C
czujnik 18-840C
- Od: 20 gru 2010, 18:29
- Posty: 22
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r
No chyba faktycznie tam jest, gdzieś czytałem że w Maździe są 3 czujniki, pytanie który za co odpowiada.
SENSOR,TEMP ENG COOLANT
W bloku na zegary na chłodnicy do wentylatorów a 3 na pompie
W bloku na zegary na chłodnicy do wentylatorów a 3 na pompie
- Od: 20 gru 2010, 18:29
- Posty: 22
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r
to jest ten czujnik na pompie
http://www.fox.rzeszow.pl/CZUJNIK-TEMPE ... ,269,23527).aspx
http://www.fox.rzeszow.pl/CZUJNIK-TEMPE ... ,269,23527).aspx
- Od: 20 gru 2010, 18:29
- Posty: 22
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r
- Od: 20 gru 2010, 18:29
- Posty: 22
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r
gregory232 napisał(a):na chłodnicy do wentylatorów
Na chłodnicy w RF2A nie ma czujnika, na bloku są 2 czujniki, jeden z 3 kablami i niżej z 1 kablem.
hym a ja myślałem ze na chłodnicy jest żeby wentylatory się włączały, no proszę kto czyta to się uczy.
Dobra wystarczy o tych czujnikach bo z tego oddzielny temat będę musiał wydzielić 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
No ale to takie ciekawe bo nikt do końca nie wie jak to jest 
Po wypięciu czujnika z bloku załączają się automatycznie wentylatory.
- Od: 20 gru 2010, 18:29
- Posty: 22
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości