POMPA DENSO [temat zamkniety]
Dzisiaj z samego rana dzwonili do mnie mechanicy z serwisu o dokładne informacje na temat awarii samochodu,było to około 9. Kilka godzin później telefon znowu zadzwonił,powiedzieli mi,że sprawdzili wszystko co byli w stanie sprawdzić i to wina pompy. Koszt wymontowania i zamontowania wraz ze wszsytkimi dodatkami u nich wynosi od 800 do 1000zł. Zgodziłem się. Pompa zostanie wysłana do Warszawy dzisiaj albo jutro,kiedy dojdzie i zostanie sprawdzona dostanę telefon czy robić i ile to wyniesie. Zapytałem jeszcze o cene rozrządu,mają mi dać znać. Takie dostałem informacje. Auto zawiozłem wczoraj kolo 15.
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Obawiam sie, ze bede mial ten sam problem... moze z odpaleniem nie mam az takich strasznych problemow, bo odpala mi praktycznie zawsze, ale czasem trzeba dluzej pokrecic i tez reguly nie ma co do warunkow, czy samochod zimny czy cieply... ale jeszcze jak mu troszke bardziej depne to robie zadyme za soba... jedyny plus to taki ze nie dymi na jasno tylko jest czarny dym no i nie bierze oleju... no i jak stoi na postoju to spaliny smierdza :/ Jak mi przyjdzie regerowac pompe to finansowa masakra...
tak,to raczej nie są małe pieniądze. Kiedy byłem po samochód on właśnie tak palił,raz lepiej raz gorzej,trzeba było pokręcić,czasem zaraz spadł z obrotów i zgasł,był słabszy (jeździłem dosyć dużo takim samym autem przed kupnem i mam porównanie) wystarczyło jakieś 300km ciągłej jazdy (kiedy wracałem do domu z nowym nabytkiem) i później już nie odpaliła...
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
mam ten sam problem z pompa.ale jeszcze jezdzi i jako tako pali.na zimnym pokrece 4,5 sekund i gada,a na goracym odlaczam czujnik temp.bloku i wtedy od dotyku pali.jak dymi na czarno to radze przeczyscic kolektor dolotowy i interculer.Problem zniknie.mialem to samo.
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
thomass napisał(a):jak dymi na czarno to radze przeczyscic kolektor dolotowy i interculer
1. i fajnie też zaślepić EGR- jest kilka tematów o tym
2. intercooler
Wincam napisał(a):a ten smrod to mozliwe ze przez to ze koncowki wtryskow mam do wymiany?
raczej wątpię
thomass napisał(a): na goracym odlaczam czujnik temp.bloku i wtedy od dotyku pali
u mnie akurat nawet i to nie skutkowało... a zauważyłem cieknący zawór spv,widziałem gdzieś na forum,że jeżeli to on jest niesprawny to wystarczy odłączyć czujnik i pali,być może jeszcze coś jest nie tak z pompą...
Wincam napisał(a):a ten smrod to mozliwe ze przez to ze koncowki wtryskow mam do wymiany?
niestety w tym momencie nie jestem w stanie odpowiedzieć,bo nie mam pojęcia,ale jak tylko bedę miał kontakt z mechanikami to zapytam i napiszę.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
mateo11 napisał(a):niestety w tym momencie nie jestem w stanie odpowiedzieć,bo nie mam pojęcia,ale jak tylko bedę miał kontakt z mechanikami to zapytam i napiszę.
Z góry wielkie dzięki! Jeszcze tylko musze znależć jakiś dobry warsztat we Wrocławiu, podobno na forum mogę gdzieś te informacje znaleźć, więc poszukam
thomass napisał(a):moze cos z elektryka?sterownik?jest naprawde duzo mozliwych usterek.lub pompa
już kilku mechaników sprawdzalo i nie znalazlo żadnych usterek,aktualnie samochód jest w Piekarach i stamtąd pompa zostanie wysłana do Warszawy,też myślałem,że moga to być inne drobne,ale niestety...
Wincam napisał(a):musze znależć jakiś dobry warsztat we Wrocławiu
z Wrocławia do Piekar nie jest tak okropnie daleko, w dodatku autostrada,można wypróbowac autko ;p polecam ten warsztat (Serwis Adamczyk) w razie potrzeby służę pomocą.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
No niby daleko nie jest ale jak bym wrócił?
Samochod bym musial zostawic na jakis czas, a jednak jazdy pociagami i PKS to masakra w takich odległościach... Mimo wzzystko poszukam czegoś bliżej
Ale dzięki za propozycje i pomoc 
Racja. W moim przypadku wszystko dobrze się złożyło i kolegal znalazł czas żeby mnie przywieźć.
proszę bardzo.
proszę bardzo.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Dzisiaj rano znowu dostałem telefon. Pompa jest już sprawdzona,koszt naprawy w W-wie to 3300zł. Trzeba jeszcze wymienić filtr paliwa,serwis ma tam rabat 10% wiec wyjdzie 3000zł. Zapytałem co jest zepsute i powiedziano mi,ze zawory,zapytałem jakie dokładnie,ale Pani sekretarka nie wiedziała i powiedziała,że będę wiedział dokładnie jak przyjadę po odbiór. Auto będzie gotowe zapewne koło przyszłego tygodnia mimo zapewnień,że naprawa będzie trwała około miesiąca.
Całkowity kosz to to około 3800zł,więc nie najmniej,a najgorsze jest to,że nawet nie zdążyłem nacieszyć się tym samochodem,a już muszę wkładać w niego takie pieniądze... No ale cóż,trzeba było bardziej uważać przy zakupie. Napiszę znowu kiedy coś się wydarzy z naprawą.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
mateo11 napisał(a):a najgorsze jest to,że nawet nie zdążyłem nacieszyć się tym samochodem,a już muszę wkładać w niego takie pieniądz
ale teraz jedną z największych obaw w tych autach będziesz miał już za sobą – więc oby tylko się cieszyć jazdą
Mam taką nadzieję.
A są jeszcze inne tak wielkie jednorazowe wydatki?! ;p
I już coś tam wiem o tym samochodzie,nawet jeżeli to niewiele to od czego trzeba zaczynać.
I już coś tam wiem o tym samochodzie,nawet jeżeli to niewiele to od czego trzeba zaczynać.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
mateo11 napisał(a):A są jeszcze inne tak wielkie jednorazowe wydatki?
raczej się nie spotkałem, ale specem w tej dziedzinie nie jestem. jedynie chyba rzeczy użytkowe – sprzęgło, zawieszenie itp, ale to chyba jak wszędzie
ja zrobiłem dopiero 44kkm za półtora roku i na razie zepsuł mi się szyberdach (nieoryginalny), i coś się wieszał czujnik obecności pasażera, ale od jakiegoś czasu spokój. a tak to rzeczy, które się normalnie zużywają. ostatnio jedynie coś z tym zapalaniem na mrozie...
może pompa się kończy...

dbaj o nią, to będzie ok.
Tak,ale wszystko w granicach rozsądku. Miałem wcześniej 323BG 1.7D z '90 i chyba przez połowę czasu jej posiadania nie dołożyłem do niej tyle ile teraz na starcie,mimo,że też miałem problemy z pompą. ;p
Nie mam zamiaru jej zaniedbywać z wielu powodów,kilka już znam.
Nie mam zamiaru jej zaniedbywać z wielu powodów,kilka już znam.
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
mateo11 silnik 1,7 to jest produkcja isuzu, taka sama jak w oplach, bardzo porządny silnik, do tej pory produkowany. części można dostać praktycznie w każdym sklepie dlatego takie to było tanie
Kierownik zgadzam się,wszystko ma swoje wady i zalety,a mazdy nie kupiłem przez przypadek. 
Silver arrow! --->http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1267622#1267622
- Od: 11 sty 2009, 19:56
- Posty: 76
- Skąd: Olkusz
- Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości